Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Team Leader - Supervisor
Zarządzanie ruchem, oraz wszystkimi projektami prowadzonymi w call center.
Administrowanie dużymi zespołami pracowników (ponad 100 osob).
Przygotowanie bieżących raportów z działalności call center.
Kontakt z klientem, oraz prowadzenie sprawozdawczości z działań call center na potrzeby klienta.
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, oraz przygotowywanie planu obsady call center.
Dbanie o porzadek i dyscyplinę pracy.
Administrowanie dużymi zespołami pracowników (ponad 100 osob).
Przygotowanie bieżących raportów z działalności call center.
Kontakt z klientem, oraz prowadzenie sprawozdawczości z działań call center na potrzeby klienta.
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, oraz przygotowywanie planu obsady call center.
Dbanie o porzadek i dyscyplinę pracy.
Przedstawiciel Handlowy
Umawianie spotkań przez telefon.
Sprzedaż bezpośrednia usług WLR klientom TP S.A.
Sprzedaż bezpośrednia usług WLR klientom TP S.A.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Krajowego Instytutu Certyfikacji Kompetencji - Certyfikowany Konsultant Telefoniczny - poziom podstawowy
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Informatyka
Internet
Telefonia komórkowa
Nowe technologie
Motoryzacja
Film
Muzyka
Matematyka
Internet
Telefonia komórkowa
Nowe technologie
Motoryzacja
Film
Muzyka
Matematyka