Wojciech Wieczorkiewicz

Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ProContact Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista Działu Rozliczeń i Obsługi Polis
Obsługa bieżąca Klientów Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Logo
Call Centre Agent
Conduit UK
Obsługiwanie klientów jednego z największych brytyjskich operatorów telefonii komórkowej.

Rozwiązywanie problemów z obsługą telefonu, z rachunkami oraz problemów technicznych.

Sprzedaż usług istniejącym klientom
Logo
Sales Advisor
O2 Retail Store
Sprzedawanie usług brytyjskiej sieci komórkowej.

Rozwiązywanie problemów klientów w salonie.

Sprzedaż akcesoriów.
Transcom Worldwide Poland
Team Leader - Supervisor
Zarządzanie ruchem, oraz wszystkimi projektami prowadzonymi w call center.

Administrowanie dużymi zespołami pracowników (ponad 100 osob).

Przygotowanie bieżących raportów z działalności call center.

Kontakt z klientem, oraz prowadzenie sprawozdawczości z działań call center na potrzeby klienta.

Prowadzenie ewidencji czasu pracy, oraz przygotowywanie planu obsady call center.

Dbanie o porzadek i dyscyplinę pracy.
Transcom Worldwide Poland
Team Leader
Koordynowanie pracy ( od 16 do 30 osób) przestrzeganie zgodności procedur, analiza skuteczności, kontrola jakości.

Motywowanie zespołu sprzedaży.

Monitoring (statystyki, szkolenia, coachingi).

Raportowanie (statystyki, zestawienia).
BEST S.A.
Asystent ds. Windykacji Telefonicznej
Informowanie klientów o ich sytuacji oraz negocjacja warunków spłaty.

Analizowanie dokumentów na umowie.
DIALOG TELECOM S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Umawianie spotkań przez telefon.

Sprzedaż bezpośrednia usług WLR klientom TP S.A.

Szkolenia i kursy

Certyfikat Krajowego Instytutu Certyfikacji Kompetencji - Certyfikowany Konsultant Telefoniczny - poziom podstawowy

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Informatyka
Internet
Telefonia komórkowa
Nowe technologie
Motoryzacja
Film
Muzyka
Matematyka