Wojciech Wawrzak

doradca handlowy, ZIBI SP. Z O.O.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Coaching Szkolenia pracowników FMCG Microsoft Office Dobra Luksusowe

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

ZIBI SP. Z O.O.
doradca handlowy
Region działania – województwa wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, małopolskie
Obsługa klientów hurtowych na powierzonym terenie z markami Lorus ,Nautica
Pozyskiwanie nowych klientów
Odpowiedzialność za plany sprzedaży – ponad 2 mln zł rocznie
Coaching sprzedawców oraz prowadzenie szkoleń produktowych i z zakresu merchandising'u,
Negocjacje handlowe z partnerami biznesowymi
Zarządzanie budżetami oraz monitoring płatności klientów
Lekkerland Polska SA
przedstawiciel handlowy
Region działania – Wrocław, Opole, Jelcz-Laskowice, Oława, Brzeg,
Obsługuję klientów tj. Alma Market, Piotr i Paweł, PSS Wrocław, Stacje BP
oraz klienci sieci lokalnych,
Odpowiadam za wyniki sprzedaży – ponad 2 mln zł obrotu miesięcznie,
Poprzez odpowiednie negocjacje, oparte szeregiem szkoleń buduje stałe stosunki
partnerskie z moimi klientami,
Zarządzanie sprzedażą u klientów Lekkerland,
Realizacja planów sprzedażowych i marżowych na poszczególnych klientach,
Pozyskiwanie klientów i sieci handlowych z którymi Lekkerland jeszcze nie współpracuje,
Realizacja polityki sprzedaży, planów sprzedaży oraz zysku, maksymalizacja zysków sprzedażowych oraz ograniczanie kosztów dystrybucji budowanie relacji z klientami,
PEPSICO FRITO LAY POLAND
przedstawiciel handlowy ds. hurtu
Region działania – Wrocław, Opole, Namysłów, Wałbrzych, Świdnica,
Jawor, Kłodzko, Dzierżoniów, Bolesławiec, Legnica
Obsługa punktów hurtowych,
Coaching pracowników oraz prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży
i merchandising'u,
Negocjacje handlowe dotyczące lokalnych akcji promocyjnych,
Zarządzanie budżetami, monitoring płatności klientów.

- dodatkowa funkcja - Trener Wewnętrzny 09.2010
Szkolenie oraz coaching pracowników z zakresu technik sprzedaży,
Zarządzanie budżetami, monitoring płatności klientów,
Wprowadzanie nowych przedstawicieli handlowych – przygotowanie techniczne
i merytoryczne do wykonywania obowiązków,
Przygotowanie planu działań dla nowego przedstawiciela handlowego oraz
wsparcie podczas okresu próbnego.
PEPSICO FRITO LAY POLAND
przedstawiciel handlowy ds. detalu
Region działania – Wrocław i okolice,
Obsługa punktów detalicznych i sieci lokalnych,
Coaching pracowników oraz prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży
i merchandising'u,
Negocjacje handlowe dotyczące lokalnych akcji promocyjnych,
Zarządzanie budżetami, monitoring płatności klientów,
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Merchandiser
Dbanie o ekspozycje produktów firm: Frito Lay Poland, Mars, Rolnik,
Ambra, Racke, Mola, Henkel, Procter&Gamble
w hipermarketach we Wrocławiu

Szkolenia i kursy

„Techniki Sprzedaży” – British American Tobacco
"Profesjonalne umiejętności sprzedaży" – szkolenie dla Frito Lay Poland
"Psychologia i Zarządzanie Zespołem" - szkolenie dla Frito Lay Poland
" Skuteczna sprzedaż - Argumentowanie Korzyściami" - szkolenie dla Pepsico INT
" Zastrzeżenia i Obiekcje" - szkolenie dla Pepsico INT
"Analiza potrzeb klienta" - szkolenie dla Pepsico INT
"Profesjonalne umiejętności sprzedaży" - szkolenie dla Pepsico INT
"Asertywność i Asertywne Zachowania" - szkolenie dla Pepsico INT
„Negocjacje Handlowe” – szkolenie dla Lekkerland Polska S.A.

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Samodyscyplina i zaangażowanie w realizacji założonych celów,
Rzetelność i dynamiczność,
Umiejętność negocjacji,
Praca i budowanie dobrej atmosfery w zespole,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)