Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności zarządzania
Umiętność analitycznego myślenia
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
• Odpowiedzialność za operacje i sprzedaż w podległych oddziałach - coroczny wzrost sprzedaży 12-20 %.
• Prowadzenie, szkolenie i motywowanie zespołu, podniesienie efektywności poprzez skrócenie czasu przygotowania ofert o 40%
• Prowadzenie oddziałów w oparciu o realizacje 11 wskaźników
• Optymalizacja 20 procesów w obszarze sprzedaży, windykacji, ofertowania.
• Przygotowanie i wdrożenie systemów motywacyjnych, prowizyjnych
• Analiza rynku i działań konkurencji i wdrożenie innowacyjnych systemów przeładunkowych oraz nowej polityki cenowej
• Rozliczenie z wyznaczonych planów sprzedaży , wyciąganie w wniosków.
• Realizacja projektu segmentacji klientów we wszystkich oddziałach dzięki czemu obroty wzrosły 50% w ciągu 5 lat na poziomie całej firmy.
• Uzgodnienie warunków współpracy (cen, jakości, dostaw, płatności, gwarancji) z dostawcami zagranicznymi w celu utrzymania rentowności marży
• Redukcja kosztów, minimalizacja ryzyka kar kontraktów i podniesienie zyskowności o 3%.
• Redukcja kosztów systemów przeładunkowych o 10%, zapoczątkowanie projektu LEAN/KAIZEN w produkcji
• Prowadzenie, szkolenie i motywowanie zespołu, podniesienie efektywności poprzez skrócenie czasu przygotowania ofert o 40%
• Prowadzenie oddziałów w oparciu o realizacje 11 wskaźników
• Optymalizacja 20 procesów w obszarze sprzedaży, windykacji, ofertowania.
• Przygotowanie i wdrożenie systemów motywacyjnych, prowizyjnych
• Analiza rynku i działań konkurencji i wdrożenie innowacyjnych systemów przeładunkowych oraz nowej polityki cenowej
• Rozliczenie z wyznaczonych planów sprzedaży , wyciąganie w wniosków.
• Realizacja projektu segmentacji klientów we wszystkich oddziałach dzięki czemu obroty wzrosły 50% w ciągu 5 lat na poziomie całej firmy.
• Uzgodnienie warunków współpracy (cen, jakości, dostaw, płatności, gwarancji) z dostawcami zagranicznymi w celu utrzymania rentowności marży
• Redukcja kosztów, minimalizacja ryzyka kar kontraktów i podniesienie zyskowności o 3%.
• Redukcja kosztów systemów przeładunkowych o 10%, zapoczątkowanie projektu LEAN/KAIZEN w produkcji
Projekty
Szkolenia i kursy
1. Kompendium MBA - QUEST CM ( 2022)
2. Sztuka Zawodowych Negocjacji - QUEST CM ( 2022)
3. Profesjonalny Sprzedawca- sprzedaż i obsługa klienta - QUEST CM (2021),
2. Sztuka Zawodowych Negocjacji - QUEST CM ( 2022)
3. Profesjonalny Sprzedawca- sprzedaż i obsługa klienta - QUEST CM (2021),
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Strzelectwo sportowe
Inne
Kontrakt Menadżerski
Grupy
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker