Wypowiedzi
-
Cześć wszystkim,
Pracuję na obecnej karcie gtx 1050 ti która nie zadowala mnie wydajnością. Mam budżet około 2500 zł i rozważam między kartą z serii quadro m2000 a gtx 1080. Sam nie wiem, która będzie wydajniejsza przy bardzo dużych scenach. Porównania na youtube przy 3d max i innych pokazują że gtx jest wydajniejszy. Proszę o zdanie osób doświadczonych z tymi kartami. -
Spróbuj w Photoshopie zmienić balans kolorów lub nałożyć zimny filtr i dostosować odpowiednią wartość aby ściana była w bieli która Cię zadowoli. Ja znam tylko taki sposób.
-
W wersji 3.0 materiał np drewno przyciemnia się kolosalnie i jest to ogromnym problemem. Wersja beta nie miała takich problemów. Ustawienie kamery to katorga. Może kwestia złego ustawienia programu?
-
Problem został rozwiązany, opcja Toggle Mode –została zmieniona na Progressive Rendering,
po zmianie na Bucket Rendering problem zniknął i wizualizacja jest bez ziarna. Bardzo pomogło mi przeczytanie tej lektury: https://docs.chaosgroup.com/display/VRAYSKETCHUP/Quick+... -
Witam,
Teksturę można pozycjonować zaznaczając powierzchnię teksturowaną następnie prawy przycisk myszki/ textura/pozycjonowanie.Przygotowanie tekstur czyli wykonanie fugi przycięcie tekstury, wykonanie bitmapy itp robi się np w Photoshop. -
Witam wszystkich,
Od niedawana testuję nowego v ray 3.0 i napotkałem dość dziwny problem. Gdy renderuję cały obraz na teksturze drewna jest sporo ziarna co spowodowane jest niskimi wartościami refleksów. Przy tych samych ustawieniach renderuję wybrane pole i obraz renderuje się bez ziarna. Nie mam pojęcia czy to wina jeszcze niedopracowanej wersji oprogramowania czy ja mam coś źle ustawione. Bardzo proszę o pomoc.
-
Witam wszystkich forumowiczów. Mam ogromny problem z displacement przy tworzeniu dachówki. Kiedy robię tą funkcję na małym prostokącie to bez problemu uzyskuję efekt wyciągnęcia. Jeżeli tą samą texture rzucę na wymodelowany daszek textura podczas renderingu jest płaska. Proszę o pomoc osobę która już ten problem przerabiała.
-
Cześć wszystkim :) mam mały problem. Chciałbym wyrenderować obraz o rozdzielczości 300 dpi a nie jak w standardzie 70. Czy ktoś z forumowiczów wie jak tą opcję zmienić? Zależy mi na wysokiej jakości ponieważ wizka będzie na banerze.
Pozdrawiam -
Witam,
Ja jak renderuję małe pomieszczenie wchodzę w ustawienia v-ray- następnie camera i zmieniam opcję zoom factory z 1,0 na np 0,75 robię próbny render i dostosowuję sobie tą wartość. Może zna ktoś jeszcze jakieś sposoby :)