Umiejętności
usprawnianie procesów biznesowych
Microsoft Office
Ubezpieczenia
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk biznesowy
1) Planowanie i monitorowanie procesu Analizy Biznesowej: identyfikacja interesariuszy, wybór technik pracy i miar postępu, harmonogramowanie.
2) Angażowanie interesariuszy: identyfikacja potrzeb i obaw, zrozumienie środowiska, w jakim pracują.
3) Analiza biznesu: precyzowanie potrzeb, definicja zakresu rozwiązania.
4) Definiowanie wymagań: kategoryzacja, uzgadnianie priorytetów realizacji.
5) Ocena dopasowania alternatywnych rozwiązań do potrzeb biznesowych: identyfikacja luk w rozwiązaniach i zmian potrzebnych do wdrożenia danego rozwiązania, przygotowanie uzasadnienia biznesowego wybranego rozwiązania.
6) Zapewnienie zgodności wdrożonego rozwiązania z wymaganiami: nadzór merytoryczny budowy rozwiązania, wsparcie w procesie testowania rozwiązań cząstkowych, uzgadnianie zmian realizacji rozwiązania względem projektu.
7) Tworzenie i zarządzanie i dokumentacją analityczną.
2) Angażowanie interesariuszy: identyfikacja potrzeb i obaw, zrozumienie środowiska, w jakim pracują.
3) Analiza biznesu: precyzowanie potrzeb, definicja zakresu rozwiązania.
4) Definiowanie wymagań: kategoryzacja, uzgadnianie priorytetów realizacji.
5) Ocena dopasowania alternatywnych rozwiązań do potrzeb biznesowych: identyfikacja luk w rozwiązaniach i zmian potrzebnych do wdrożenia danego rozwiązania, przygotowanie uzasadnienia biznesowego wybranego rozwiązania.
6) Zapewnienie zgodności wdrożonego rozwiązania z wymaganiami: nadzór merytoryczny budowy rozwiązania, wsparcie w procesie testowania rozwiązań cząstkowych, uzgadnianie zmian realizacji rozwiązania względem projektu.
7) Tworzenie i zarządzanie i dokumentacją analityczną.
Project Manager
2010 - 2011
stanowisko: application manager odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie nowych produktów mieszkaniowych w nowym systemie Warty.
2009 - 2010
stanowisko: project manager, odpowiedzialny za przygotowanie analizy biznesowej do implementacji majątkowych oraz bankowych produktów ubezpieczeniowych do nowego systemu Warty. Udział w projekcie implementacji nowych produktów mieszkaniowych do nowego systemu Warty.
2007 – 2008
stanowisko: project manager, application manager
odpowiedzialny za uprawnienia, profile oraz tłumaczenia aplikacji w globalnym projekcie KBC – nowy system informatyczny
lider projektów:
„TASKS – komunikacja w nowym systemie operacyjnym Kredyt Banku i Warty”
„CRM detaliczny w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych”
„CMS upgrade dla grupy Warta”
1999 – 2006
stanowisko: specjalista ds. telemarketingu w Biurze Sieci i Sprzedaży
główne obowiązki: koordynacja realizacji projektów i zadań Call Center oraz Help Desk;
inne obowiązki: koordynacja funkcjonowania i obsługi portalu dla agentów ubezpieczeniowych w tym sklepiku gadżetowego oraz systemu bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, analiza raportów sprzedaży on-line;
dodatkowo: udział w przygotowaniu: strategii sieci sprzedaży, projektu „Bezpośredniej Sprzedaży Ubezpieczeń w Polsce”
1997 - 1999
stanowisko: inspektor ds. likwidacji szkód komunikacyjnych i osobowych w Centrum Obsługi Szkód Zagranicznych
stanowisko: application manager odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie nowych produktów mieszkaniowych w nowym systemie Warty.
2009 - 2010
stanowisko: project manager, odpowiedzialny za przygotowanie analizy biznesowej do implementacji majątkowych oraz bankowych produktów ubezpieczeniowych do nowego systemu Warty. Udział w projekcie implementacji nowych produktów mieszkaniowych do nowego systemu Warty.
2007 – 2008
stanowisko: project manager, application manager
odpowiedzialny za uprawnienia, profile oraz tłumaczenia aplikacji w globalnym projekcie KBC – nowy system informatyczny
lider projektów:
„TASKS – komunikacja w nowym systemie operacyjnym Kredyt Banku i Warty”
„CRM detaliczny w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych”
„CMS upgrade dla grupy Warta”
1999 – 2006
stanowisko: specjalista ds. telemarketingu w Biurze Sieci i Sprzedaży
główne obowiązki: koordynacja realizacji projektów i zadań Call Center oraz Help Desk;
inne obowiązki: koordynacja funkcjonowania i obsługi portalu dla agentów ubezpieczeniowych w tym sklepiku gadżetowego oraz systemu bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, analiza raportów sprzedaży on-line;
dodatkowo: udział w przygotowaniu: strategii sieci sprzedaży, projektu „Bezpośredniej Sprzedaży Ubezpieczeń w Polsce”
1997 - 1999
stanowisko: inspektor ds. likwidacji szkód komunikacyjnych i osobowych w Centrum Obsługi Szkód Zagranicznych
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
bancassurance
Grupa dla osób zajmujących się tematyką ubezpieczeń bankowych, a w żargonie zawodowym znanych jako BANCASSURANCE.
Jest nas tutaj całkiem sporo :).
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Buduję dom
Grupa zrzeszająca ludzi, którzy chcą się dzielić informacjami na temat budowy swojego domu.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.