Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Corporate Finance
Rachunkowość finansowa
Prognozowanie
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Pomoc Firmom i osobom prywatnym w uzyskaniu finansowania.
Pożyczki z UE
Kredyty Hipoteczne
Pożyczki z UE
Kredyty Hipoteczne
KIEROWNIK ODDZIAŁU
FMBANK
Odpowiedzialność za wynik sprzedaży oddziału.
Odpowiedzialność za jakość portfela kredytowego.
Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu (coatching, motywowanie, rozliczanie)
Rekrutacja pracowników.
Organizacja pracy oddziału.
Utrzymywanie kontaktów z pośrednikami finansowymi.
Nadzorowanie pracy zespołu sprzedażowego.
Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur bankowych.
Odpowiedzialność za przestrzeganie wizualizacji placówki (wygląd placówki, ekspozycji materiałów marketingowych)
Terminowe raportowanie sprzedaży oddziału i pracowników.
Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych w ramach określonego budżetu.
Odpowiedzialność za jakość portfela kredytowego.
Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu (coatching, motywowanie, rozliczanie)
Rekrutacja pracowników.
Organizacja pracy oddziału.
Utrzymywanie kontaktów z pośrednikami finansowymi.
Nadzorowanie pracy zespołu sprzedażowego.
Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur bankowych.
Odpowiedzialność za przestrzeganie wizualizacji placówki (wygląd placówki, ekspozycji materiałów marketingowych)
Terminowe raportowanie sprzedaży oddziału i pracowników.
Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych w ramach określonego budżetu.
z-ca Kierownika Oddziału, Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Specjalista ds. Obsługi Klienta
FM Bank S.A.
Efektywne pozyskiwanie klientów z grupy MSP w oddziale oraz poza nim
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami,
Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz dbałość o jakość portfela,
Realizacja celów sprzedażowych
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami,
Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz dbałość o jakość portfela,
Realizacja celów sprzedażowych
SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Raportowanie wyników sprzedaży
Nadzór nad procesem weryfikacji historii i wiarygodności kredytowej klientów Banku
Udzielanie wyczerpujących i rzetelnych informacji o produktach bankowych.
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Raportowanie wyników sprzedaży
Nadzór nad procesem weryfikacji historii i wiarygodności kredytowej klientów Banku
Udzielanie wyczerpujących i rzetelnych informacji o produktach bankowych.
Szkolenia i kursy
22-23 IX 2011 - Akademia Managera FMBANK
11 XII 2010– Szkolenie z OFE ( PZU Życie )
16 VI- 16 VII 2009 –Szkolenie z produktów finansowych, szkolenie technik sprzedaży POLBANK EFG
14- 28 I 2008 – Szkolenie z obsługi klienta biznesowego w EUROBANK-u
21- 22 VIII 2007 Szkolenie z technik sprzedaży telefonicznej
20-23 XI 2007 Szkolenie z technik sprzedaży
11 XII 2010– Szkolenie z OFE ( PZU Życie )
16 VI- 16 VII 2009 –Szkolenie z produktów finansowych, szkolenie technik sprzedaży POLBANK EFG
14- 28 I 2008 – Szkolenie z obsługi klienta biznesowego w EUROBANK-u
21- 22 VIII 2007 Szkolenie z technik sprzedaży telefonicznej
20-23 XI 2007 Szkolenie z technik sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
SPORTY EKSTREMALNE
KINO
MUZYKA
KINO
MUZYKA
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.