Umiejętności
Active Directory Experience
Atlassian JIRA
Call Center
Cerberus
Checkpoint
LANDesk
Lync
Microsoft Exchange
Microsoft Office
Windows Batch
Zabbix
VMware vSphere
Citrix XenApp
Citrix Access Gateway
RFID
Centreon
Administracja sieciami, serwerami i systemami.
ServiceDesk Plus
VPN tunnels
Batch scripting
Administracja serwera
Ivanti
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds HelpDesk
Wdrażam nowe rozwiązania dla centrali firmy oraz salonów sprzedaży m.in. projekt RFID, platformy zgłoszeniowe (servicedesk), piszę skrypty batch, zarządzam firmowym serwerem Citrix, firmowa sieć WiFi, nowy sprzęt w sieci sprzedaży.
Wsparcie zagranicznych central firmy oraz salonów sprzedaży. Rozwiązywanie bieżących problemów, wdrażanie nowych rozwiązań, udział w otwarciach nowych salonów zagranicznych
od strony IT.
Wsparcie zagranicznych central firmy oraz salonów sprzedaży. Rozwiązywanie bieżących problemów, wdrażanie nowych rozwiązań, udział w otwarciach nowych salonów zagranicznych
od strony IT.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
Piłka nożna, rower, siłownia.
Podróże i kulinaria.
Podróże i kulinaria.