Wojciech Polak
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych, Provident Polska S.A.
Umiejętności
CEM
Szkolenie korporacyjne
Szkolenie z obsługi klienta
Szkolenia pracowników
Microsoft Excel
Microsoft Office
PowerPoint
Szkolenia produktowe
Rekrutacja
Coaching Zespołów
Standardy Obsługi
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych
• Budowanie i utrzymanie zespołu Kierowników ds Rozwoju poprzez właściwą rekrutację, dbałość o ich rozwój oraz monitoring ich pracy i jej efektów (zespół 5 kierowników i ok 60 Doradców Klienta)
• Zarządzanie zespołem, w tym planowanie, pozyskiwanie, organizowanie i rozwój zasobów ludzkich, dokonywanie przeglądów wyników podległych pracowników, Doradców Klienta;
• Prowadzenie szkoleń produktowych i rozwojowych podległych pracowników i Doradców Klienta
• Zarządzanie zespołem kierowników w taki sposób, aby maksymalizować wykorzystanie potencjału rynku dla zwiększenia sprzedaży oraz liczby klientów w podległym rejonie;
• Analiza bieżacych wyników operacyjnych rejonu w porównaniu z celami, aby identyfikować kluczowe kwestie problematyczne oraz działania niezbędne do ich rozwiązania;
• Wdrażanie planów działań w celu osiągnięcia doskonałego poziomu obsługi klienta, aby wpływały one na ich lojalnością wobec Firmy oraz długotrwałe relacje;
• Dbanie o rozwój w zarządzanym rejonie w celu wykorzystania potencjału rynku, opracowania i wdrażania planów rozwoju sprzedaży, pozyskania nowych klientów;
• Dbanie o najwyższe standardy Bezpieczeństwa Osobistego podległego zespołu.
• Zarządzanie zespołem, w tym planowanie, pozyskiwanie, organizowanie i rozwój zasobów ludzkich, dokonywanie przeglądów wyników podległych pracowników, Doradców Klienta;
• Prowadzenie szkoleń produktowych i rozwojowych podległych pracowników i Doradców Klienta
• Zarządzanie zespołem kierowników w taki sposób, aby maksymalizować wykorzystanie potencjału rynku dla zwiększenia sprzedaży oraz liczby klientów w podległym rejonie;
• Analiza bieżacych wyników operacyjnych rejonu w porównaniu z celami, aby identyfikować kluczowe kwestie problematyczne oraz działania niezbędne do ich rozwiązania;
• Wdrażanie planów działań w celu osiągnięcia doskonałego poziomu obsługi klienta, aby wpływały one na ich lojalnością wobec Firmy oraz długotrwałe relacje;
• Dbanie o rozwój w zarządzanym rejonie w celu wykorzystania potencjału rynku, opracowania i wdrażania planów rozwoju sprzedaży, pozyskania nowych klientów;
• Dbanie o najwyższe standardy Bezpieczeństwa Osobistego podległego zespołu.
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
MOTORYZACJA, piłka siatkowa...