Umiejętności
Intranet
CCPulse+
configuration manager
Outbound Contact Manager
CTI Supervisor
ADOT
UiPath
Doświadczenie zawodowe
Project Manager w Departamencie Contact Center
Udział w pracach projektowych
– analizy , przygotowanie prototypów raportów
- przygotowywanie raportów pracy call center,
- analiza raportów pracy call center,
- nadzór i zarządzanie aplikacjami call center,
- przygotowanie wymagań funkcjonalnych do rozwoju aplikacji call center
Udział w projekcie Infrastruktura Contact Center
- Przygotowanie wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych Systemów Contact Center
– analizy , przygotowanie prototypów raportów
- przygotowywanie raportów pracy call center,
- analiza raportów pracy call center,
- nadzór i zarządzanie aplikacjami call center,
- przygotowanie wymagań funkcjonalnych do rozwoju aplikacji call center
Udział w projekcie Infrastruktura Contact Center
- Przygotowanie wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych Systemów Contact Center
Project Manager
Udział w projekcie outsourcingu Contact Center
- Przygotowanie wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych usług outsourcingu Contact Center
- Przygotowanie RFP (zapytania ofertowego)
- Ocena odpowiedzi na RFP
- Przygotowanie scenariuszy testowych (wymagania funkcjonalne) dla nowego rozwiązania Contact Center
- Koordynacja testów funkcjonalnych
Udział w projekcie dostarczenia nowego systemu informatycznego wspierającego proces likwidacji szkód:
- Przygotowania wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych systemów informatycznych
Realizację zadań związanych z komunikacją i zarządzaniem zmianą we wdrożeniu systemu informatycznego SIS:
- szkolenia z nowego systemu - przygotowanie planów szkoleń, materiałów szkoleniowych, organizacja i prowadzenie szkoleń;
- przygotowywanie materiałów dla użytkowników systemu: procedury systemowe, pomoce do ekranów;
- komunikacja dla obszaru szkód;
- organizacja wsparcia dla użytkowników nowego systemu (rola i zakres pracy trenerów, pracowników HelpDesk, lead users).
- Przygotowanie wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych usług outsourcingu Contact Center
- Przygotowanie RFP (zapytania ofertowego)
- Ocena odpowiedzi na RFP
- Przygotowanie scenariuszy testowych (wymagania funkcjonalne) dla nowego rozwiązania Contact Center
- Koordynacja testów funkcjonalnych
Udział w projekcie dostarczenia nowego systemu informatycznego wspierającego proces likwidacji szkód:
- Przygotowania wymagań funkcjonalnych
- Przygotowanie RFI w zakresie wymagań biznesowych (zapytanie o wycenę prac)
- Udział w spotkaniach z dostawcami
- Ocena zaprezentowanych systemów informatycznych
Realizację zadań związanych z komunikacją i zarządzaniem zmianą we wdrożeniu systemu informatycznego SIS:
- szkolenia z nowego systemu - przygotowanie planów szkoleń, materiałów szkoleniowych, organizacja i prowadzenie szkoleń;
- przygotowywanie materiałów dla użytkowników systemu: procedury systemowe, pomoce do ekranów;
- komunikacja dla obszaru szkód;
- organizacja wsparcia dla użytkowników nowego systemu (rola i zakres pracy trenerów, pracowników HelpDesk, lead users).
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Forex Real Traders
Grupa dla wszystkich inwestujących na realnych kontach. Wymiana doświadczenia i opinii o handlu,platformach i strategiach.
Dyskusje i własne przemyślenia nt. aktualnej sytuacji.
Nie będzie tu podsta
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda walutowa: Rynek FOREX
Dla miłośników rynku kapitałowego.
-sygnały handlowe.
-portfele inwestycyjne.
-wymiana doświadczeń i opinii.