Doświadczenie zawodowe
Operations Director
- Manage all sales, marketing, operational, fiscal and administrative aspects
- Lead, coach, develop the management team to achieve strategic outcomes and
business goals, maximize profit targets and meet the needs of Adecco’s clients,
candidates and colleagues
- Manage annual sales and operating budgets, and monitor performance to budget
parameters
- Perform direct customer sales in key areas, promote and maintain customer relations
with major accounts
- Drive significant increases in individual performance at all level, including the
implementation of a training and development strategy. Lead and coach the team to
maximize service delivery and ensure that the business’ operations are maintained and
enhanced in accordance to Adecco’s standards
- Monitor and evaluate the performance and effectiveness of the business according to
the defined targets, objectives and KPI’s. Develop and implement necessary actions to
ensure that performance levels and objectives are met.
- Build the external Adecco image through lobbying and networking. Represent Adecco
at conferences, meetings and other special events.
- Ensure that the operations comply with the Adecco Group policies and procedures.
- Lead, coach, develop the management team to achieve strategic outcomes and
business goals, maximize profit targets and meet the needs of Adecco’s clients,
candidates and colleagues
- Manage annual sales and operating budgets, and monitor performance to budget
parameters
- Perform direct customer sales in key areas, promote and maintain customer relations
with major accounts
- Drive significant increases in individual performance at all level, including the
implementation of a training and development strategy. Lead and coach the team to
maximize service delivery and ensure that the business’ operations are maintained and
enhanced in accordance to Adecco’s standards
- Monitor and evaluate the performance and effectiveness of the business according to
the defined targets, objectives and KPI’s. Develop and implement necessary actions to
ensure that performance levels and objectives are met.
- Build the external Adecco image through lobbying and networking. Represent Adecco
at conferences, meetings and other special events.
- Ensure that the operations comply with the Adecco Group policies and procedures.
Key Account Manager
- Pozyskiwanie i obsługa Kluczowych Klientów Adecco
- koordynowanie procesu sprzedaży pod kątem biznesowym, ciągłe doskonalenie procesów
- Udział w przetargach międzynarodowych i globalnych
- Implementacja rozwiązań międzynarodowych w Polsce (Master Vendor, RPO, MSP)
- Projektowanie i nadzór nad realizacją projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutacje: search & selection i direct/executive search, praca tymczasowa, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing personelu i procesów, on-site solution, transition process, assessment center, outplacement, analizy rynku pracy, pomiar satysfakcji pracowników)
- koordynowanie procesu sprzedaży pod kątem biznesowym, ciągłe doskonalenie procesów
- Udział w przetargach międzynarodowych i globalnych
- Implementacja rozwiązań międzynarodowych w Polsce (Master Vendor, RPO, MSP)
- Projektowanie i nadzór nad realizacją projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutacje: search & selection i direct/executive search, praca tymczasowa, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing personelu i procesów, on-site solution, transition process, assessment center, outplacement, analizy rynku pracy, pomiar satysfakcji pracowników)
Key Account Manager
- Zarządzanie sprzedażą do najważniejszych Klientów firmy,
- kierowanie pracą grupy przedstawicieli handlowych, obsługa sprzedaży wybranych produktów i usług (POSM oraz projekty typu Category Management) na poziomie operacyjno-taktycznym,
- koordynowanie procesu sprzedaży projektów od etapu koncepcyjno-projektowego, poprzez pracę nad prototypami produktów, produkcję seryjną, do etapu serwisu posprzedażnego,
- ustalanie umów,
- realizacja i egzekwowanie ustalonych planów sprzedaży,
- wybór odpowiednich działań marketingowych,
- udział w konferencjach i innych eventach branży Trade Marketing/Reklama/Promocja
- kierowanie pracą grupy przedstawicieli handlowych, obsługa sprzedaży wybranych produktów i usług (POSM oraz projekty typu Category Management) na poziomie operacyjno-taktycznym,
- koordynowanie procesu sprzedaży projektów od etapu koncepcyjno-projektowego, poprzez pracę nad prototypami produktów, produkcję seryjną, do etapu serwisu posprzedażnego,
- ustalanie umów,
- realizacja i egzekwowanie ustalonych planów sprzedaży,
- wybór odpowiednich działań marketingowych,
- udział w konferencjach i innych eventach branży Trade Marketing/Reklama/Promocja
Kierownik ds. Sprzedaży
- Zarządzanie sprzedażą całego kanału na terenie Polski,
- kierowanie pracą grupy doradców handlowych,
- ustalanie i koordynowanie umów i planów sprzedażowych na poziomie centralnym z wszystkimi największymi sieciami biuroserwisowymi w Polsce,
- realizacja i egzekwowanie ustalonych planów sprzedaży,
- ustalanie odpowiednich działań marketingowych
- kierowanie pracą grupy doradców handlowych,
- ustalanie i koordynowanie umów i planów sprzedażowych na poziomie centralnym z wszystkimi największymi sieciami biuroserwisowymi w Polsce,
- realizacja i egzekwowanie ustalonych planów sprzedaży,
- ustalanie odpowiednich działań marketingowych
Doradca Handlowy ds. Kluczowych Klientów Sieci Biuroserwisowych – Polska Północna
- Zarządzanie sprzedażą elektronicznych urządzeń biurowych na terenie Polski Północnej,
- realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
- zapewnienie najlepszej obsługi klientom-firmom (b2b),
- doradztwo biznesowe,
- organizowanie i prowadzenie działań marketingowych: targi branżowe, szkolenia, konferencje.
- realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
- zapewnienie najlepszej obsługi klientom-firmom (b2b),
- doradztwo biznesowe,
- organizowanie i prowadzenie działań marketingowych: targi branżowe, szkolenia, konferencje.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
ABB Polska
ABB – ważna część polskiej gospodarki Firma ABB od wielu lat okupuje czołowe miejsca rankingów
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Polskie Forum HR
Polskie Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej) powstało w 2002 roku z inicjatywy wiodących firm z branży agencji zatrudnienia działających według najwyższych standardów etycznych.
Od