Doświadczenie zawodowe
Customer Service Representative
1. Kompleksowa obsługa klientów sieciowych Real, Auchan. począwszy od momentu złożenia zamówienia do płatności (system SAP).
2. Optymalizacją poziomu Service Level (procent realizacji zamówienia vs zamówienie klienta).
3. Analizy rynkowe dla KAM-ów.
4. Współpraca z działem logistyki klienta.
2. Optymalizacją poziomu Service Level (procent realizacji zamówienia vs zamówienie klienta).
3. Analizy rynkowe dla KAM-ów.
4. Współpraca z działem logistyki klienta.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Długoterminowy wynajem samochodów. Fleet Management
Do uczestnictwa zapraszam osoby, które chcą się dowiedziec czegoś na temat alternatywnych rozwiązań pozyskiwania floty samochodowej dla firm. Celem grupy jest możliwośc poszerzenia wiedzy oraz wymiana
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].