Wojciech Nowotnik

Team Leader, Village Urban Resorts - Birmingham UK
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Team Leader
Village Urban Resorts - Birmingham UK
InPost S.A.
key accoun manager
Teleinvention Sp. z o.o.
Lider Projektów Call Center
Realizacja projektów telemarketingowych i telesprzedażowych do sektorów B2B i B2C, m.in. dla branży telekomunikacyjnej, FMCG, wydawniczej.

• Budowanie zespołów sprzedażowych (udział w procesach rekrutacyjnych);
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (ok 30 osób);
• Realizacja założeń sprzedażowych;
• Planowanie i kontrola prawidłowego przebiegu całego projektu;
• Kontrola rentowności projektu i rotacji personelu;
• Przygotowywanie skryptów sprzedażowych i telemarketingowych;
• Przygotowywanie raportów dla klientów dotyczących realizowanych projektów;
• Motywowanie zespołu oraz coaching podległych pracowników;
• Bieżąca kontrola rozmów konsultantów pod kątem merytoryczno- jakościowym;
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla sprzedawców telefonicznych;
• Stały kontakt z klientem zlecającym;
Logo
Team Manager
Smartway - Partner Orange
• Kierowanie zespołem sprzedażowym składającym się z 10 konsultantów;
• Coaching podległego zespołu;
• Dbanie o wysoką jakość pracy zespołu i osiąganie zakładanych wyników sprzedażowych;
Contact Center sp. z o. o.
Lider Projektu Orange
Organizacja i koordynowanie pracy zespołu telemarketerów (ok 70 osób);
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla konsultantów;
• Bieżący monitoring pracy zespołu sprzedażowego (odsłuch rozmów, weryfikacja zamówień, kontrola jakości sprzedaży);
• Coaching zespołu oraz monitorowanie efektywności;
• Bieżące raportowanie do klienta zlecającego (Orange);
Contact Center sp. z o. o.
Doradca Klienta Biznesowego ds. Sprzedaży
• Udział w realizacji projektów sprzedażowych dla kluczowych klientów spółki m.in. sieci Orange;
• Osiąganie zakładanych planów sprzedażowych;

Szkolenia i kursy

09 – 10.06.2011 oraz 05.07.2011 - 25 godzin
Pathways, Polska
ABC Menadżera w ramach projektu Sztuka zarządzania – Rozwój Menadżerów.

02.2010 - 16 godzin
PTK Centertel Sp. z o.o. w Warszawie
Jak skutecznie sprzedawać przez telefon.

12.2009 - 16 godzin
AZSoft S.A.
Business Everywhere w B2B.

Edukacja

Logo
Politologia, specjalność: politologia społeczno – ustrojowa, magisterskie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
Politologia, specjalność: politologia społeczno - ustrojowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim

Specjalizacje

Inżynieria
Elektronika/Elektryka

Zainteresowania

Góry, muzyka, aktywna jazda na rowerze, fotografia

Inne

prawo jazdy kategorii B (2002)
Obsługa komputera: Internet, Microsoft Windows, Microsoft Office, RSW, CDT

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.