Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider Projektów Call Center
Realizacja projektów telemarketingowych i telesprzedażowych do sektorów B2B i B2C, m.in. dla branży telekomunikacyjnej, FMCG, wydawniczej.
• Budowanie zespołów sprzedażowych (udział w procesach rekrutacyjnych);
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (ok 30 osób);
• Realizacja założeń sprzedażowych;
• Planowanie i kontrola prawidłowego przebiegu całego projektu;
• Kontrola rentowności projektu i rotacji personelu;
• Przygotowywanie skryptów sprzedażowych i telemarketingowych;
• Przygotowywanie raportów dla klientów dotyczących realizowanych projektów;
• Motywowanie zespołu oraz coaching podległych pracowników;
• Bieżąca kontrola rozmów konsultantów pod kątem merytoryczno- jakościowym;
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla sprzedawców telefonicznych;
• Stały kontakt z klientem zlecającym;
• Budowanie zespołów sprzedażowych (udział w procesach rekrutacyjnych);
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (ok 30 osób);
• Realizacja założeń sprzedażowych;
• Planowanie i kontrola prawidłowego przebiegu całego projektu;
• Kontrola rentowności projektu i rotacji personelu;
• Przygotowywanie skryptów sprzedażowych i telemarketingowych;
• Przygotowywanie raportów dla klientów dotyczących realizowanych projektów;
• Motywowanie zespołu oraz coaching podległych pracowników;
• Bieżąca kontrola rozmów konsultantów pod kątem merytoryczno- jakościowym;
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla sprzedawców telefonicznych;
• Stały kontakt z klientem zlecającym;
Lider Projektu Orange
Organizacja i koordynowanie pracy zespołu telemarketerów (ok 70 osób);
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla konsultantów;
• Bieżący monitoring pracy zespołu sprzedażowego (odsłuch rozmów, weryfikacja zamówień, kontrola jakości sprzedaży);
• Coaching zespołu oraz monitorowanie efektywności;
• Bieżące raportowanie do klienta zlecającego (Orange);
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla konsultantów;
• Bieżący monitoring pracy zespołu sprzedażowego (odsłuch rozmów, weryfikacja zamówień, kontrola jakości sprzedaży);
• Coaching zespołu oraz monitorowanie efektywności;
• Bieżące raportowanie do klienta zlecającego (Orange);
Szkolenia i kursy
09 – 10.06.2011 oraz 05.07.2011 - 25 godzin
Pathways, Polska
ABC Menadżera w ramach projektu Sztuka zarządzania – Rozwój Menadżerów.
02.2010 - 16 godzin
PTK Centertel Sp. z o.o. w Warszawie
Jak skutecznie sprzedawać przez telefon.
12.2009 - 16 godzin
AZSoft S.A.
Business Everywhere w B2B.
Pathways, Polska
ABC Menadżera w ramach projektu Sztuka zarządzania – Rozwój Menadżerów.
02.2010 - 16 godzin
PTK Centertel Sp. z o.o. w Warszawie
Jak skutecznie sprzedawać przez telefon.
12.2009 - 16 godzin
AZSoft S.A.
Business Everywhere w B2B.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Zainteresowania
Góry, muzyka, aktywna jazda na rowerze, fotografia
Inne
prawo jazdy kategorii B (2002)
Obsługa komputera: Internet, Microsoft Windows, Microsoft Office, RSW, CDT
Obsługa komputera: Internet, Microsoft Windows, Microsoft Office, RSW, CDT
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.