Umiejętności
Cash Flow
Cash Management
Corporate Finance
modelowanie finasowe
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Przywództwo
Managerial Finance
Motywacja
Rozwiązywanie problemów
Restrukturyzacja
Strategiczne planowanie finansowe
Planowanie strategiczne
Analiza wariancji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny / Członek Zarządu
- Zarządzanie rozproszoną strukturą operacyjną: 7 Dyrektorów Regionalnych, 7 Przedstawicieli Handlowych, 4 Project Managerów, Dział Zakupów, Call Center, IT
- Szczegółowe zarządzanie i kontrola rachunku wyników
- Zarządzanie strategiczne oraz wdrażanie planów w życie
- Identyfikowanie szans rozwoju firmy – zarówno organicznego jak i nieorganicznego – inicjowanie i wpieranie procesów akwizycyjnych
- Ciągłe doskonalenie funkcji operacyjnych – obsługa klienta, wyniki medyczne, optymalizacja procesów, struktura kosztów, zarządzanie przychodami
- Zarządzanie i rozwijanie relacji z głównymi klientami (regionalne oddziały NFZ, dyrektorzy szpitali, towarzystwa ubezpieczeniowe, kluczowi lekarze) oraz dostawcami sprzętu, materiałów i usług – negocjowanie wszystkich istotnych kontraktów
- Dbanie o właściwe wdrożenie oraz przestrzeganie procedur operacyjnych – stworzenie i wdrożenie systemu wskaźników operacyjnych
- Dostarczanie informacji do rocznego budżetu oraz comiesięcznych prognoz
- Kierowanie, wspieranie i dbanie o rozwój kluczowych pracowników (zarówno administracyjnych jak i medycznych) ze szczególnym naciskiem na satysfakcję pacjenta, potwierdzone wyniki medyczne i sprawność operacyjną
- Szczegółowe zarządzanie i kontrola rachunku wyników
- Zarządzanie strategiczne oraz wdrażanie planów w życie
- Identyfikowanie szans rozwoju firmy – zarówno organicznego jak i nieorganicznego – inicjowanie i wpieranie procesów akwizycyjnych
- Ciągłe doskonalenie funkcji operacyjnych – obsługa klienta, wyniki medyczne, optymalizacja procesów, struktura kosztów, zarządzanie przychodami
- Zarządzanie i rozwijanie relacji z głównymi klientami (regionalne oddziały NFZ, dyrektorzy szpitali, towarzystwa ubezpieczeniowe, kluczowi lekarze) oraz dostawcami sprzętu, materiałów i usług – negocjowanie wszystkich istotnych kontraktów
- Dbanie o właściwe wdrożenie oraz przestrzeganie procedur operacyjnych – stworzenie i wdrożenie systemu wskaźników operacyjnych
- Dostarczanie informacji do rocznego budżetu oraz comiesięcznych prognoz
- Kierowanie, wspieranie i dbanie o rozwój kluczowych pracowników (zarówno administracyjnych jak i medycznych) ze szczególnym naciskiem na satysfakcję pacjenta, potwierdzone wyniki medyczne i sprawność operacyjną
Dyrektor Finansowy / Członek Zarządu
Affidea Polska / Affidea Litwa
- Zarządzanie Działem Finansowym (w tym Księgowość, Controlling, Dział Zakupów, Dział Office) – 15 ludzi
- Zarządzanie strategiczne i wspieranie strategicznych decyzji
- Ciągłe zwiększanie efektywności finansowej
- Tworzenie budżetów, prognoz i zarządzanie budżetem na zakup środków trwałych
- Tworzenie i rozwijanie systemu kontroli wewnętrznej
- Tworzenie biznes planów dla akwizycji oraz inwestycji organicznych, ocena planów inwestycyjnych, ścisła współpraca z grupowym działem Business Development
- Procesy akwizycyjne – od tworzenia modeli, poprzez negocjowanie warunków umowy, aż do nadzorowania finansowej i operacyjnej integracji
- Raportowanie wewnętrzne zgodnie z wymaganiami udziałowców – stworzenie system raportowego
- Stworzenie funkcji controllingu w firmie i utworzenie działu controllingu
- Wdrażanie kultury korporacyjnej
- Zarządzanie strategiczne i wspieranie strategicznych decyzji
- Ciągłe zwiększanie efektywności finansowej
- Tworzenie budżetów, prognoz i zarządzanie budżetem na zakup środków trwałych
- Tworzenie i rozwijanie systemu kontroli wewnętrznej
- Tworzenie biznes planów dla akwizycji oraz inwestycji organicznych, ocena planów inwestycyjnych, ścisła współpraca z grupowym działem Business Development
- Procesy akwizycyjne – od tworzenia modeli, poprzez negocjowanie warunków umowy, aż do nadzorowania finansowej i operacyjnej integracji
- Raportowanie wewnętrzne zgodnie z wymaganiami udziałowców – stworzenie system raportowego
- Stworzenie funkcji controllingu w firmie i utworzenie działu controllingu
- Wdrażanie kultury korporacyjnej
Dyrektor Finansowy
- Zarządzanie strategiczne
- Kierowanie Departamentem Finansowym (w tym działami Księgowości, Płac, Kontrolingu, Zakupów) – 20 osób
- Kierowanie procesem tworzenia budżetu
- Nadzorowanie i kontrola nas wykonaniem budżetu
- Udział w tworzeniu strategii rozwoju firmy
- Wspieranie Zarządu przy podejmowaniu strategicznych decyzji w zakresie nowych usług, nowych rynków i nowych kierunków rozwoju
- Zarządzanie płynnością finansową
- Pozyskiwanie źródeł finansowania dla nowych inwestycji
- Stworzenie i rozwijanie systemu wskaźników finansowych i operacyjnych
- Stworzenie i rozwijanie systemu raportów finansowych i operacyjnych w oparciu o Microsoft SQL Server Reporting Services
- Stworzenie i wdrożenie procedur (w tym procedura zarządzania finansami – zobowiązania i należności, procedura budżetowa, procedura zakupowa)
- Przygotowywanie biznes planów dla nowych przedsięwzięć
- Ocena projektów inwestycyjnych
- Przygotowanie firmy do debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz kierowanie procesem IPO
- Relacje inwestorskie – kontakty z analitykami i osobami zarządzającymi funduszami
- Kierowanie Departamentem Finansowym (w tym działami Księgowości, Płac, Kontrolingu, Zakupów) – 20 osób
- Kierowanie procesem tworzenia budżetu
- Nadzorowanie i kontrola nas wykonaniem budżetu
- Udział w tworzeniu strategii rozwoju firmy
- Wspieranie Zarządu przy podejmowaniu strategicznych decyzji w zakresie nowych usług, nowych rynków i nowych kierunków rozwoju
- Zarządzanie płynnością finansową
- Pozyskiwanie źródeł finansowania dla nowych inwestycji
- Stworzenie i rozwijanie systemu wskaźników finansowych i operacyjnych
- Stworzenie i rozwijanie systemu raportów finansowych i operacyjnych w oparciu o Microsoft SQL Server Reporting Services
- Stworzenie i wdrożenie procedur (w tym procedura zarządzania finansami – zobowiązania i należności, procedura budżetowa, procedura zakupowa)
- Przygotowywanie biznes planów dla nowych przedsięwzięć
- Ocena projektów inwestycyjnych
- Przygotowanie firmy do debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz kierowanie procesem IPO
- Relacje inwestorskie – kontakty z analitykami i osobami zarządzającymi funduszami
Senior Finance Manager
- Kierowanie Działem Finansowym (w tym działami Księgowości, Treasury, Licencji, Podatków, Środków Trwałych i Analiz) – 22 osoby
- Polityka kadrowa Działu Finansowego (ścieżki kariery, sukcesje, szkolenia)
- Uczestnictwo w kształtowaniu polityki cenowej firmy (m.in. Demand Based Pricing)
- Prognozy i analizy (sprzedaż, struktura sprzedaży, koszty)
- Planowanie i kontrola realizacji budżetu
- Prowadzenie negocjacji z kontrahentami z ramienia Działu Finansowego
- Audyty wewnętrzne i zewnętrzne (w tym SOX)
- Raportowanie w ramach Korporacji
- Prowadzenie projektów analitycznych związanych z działaniami marketingowymi i rekomendowanie Zarządowi optymalnych rozwiązań
- Polityka kadrowa Działu Finansowego (ścieżki kariery, sukcesje, szkolenia)
- Uczestnictwo w kształtowaniu polityki cenowej firmy (m.in. Demand Based Pricing)
- Prognozy i analizy (sprzedaż, struktura sprzedaży, koszty)
- Planowanie i kontrola realizacji budżetu
- Prowadzenie negocjacji z kontrahentami z ramienia Działu Finansowego
- Audyty wewnętrzne i zewnętrzne (w tym SOX)
- Raportowanie w ramach Korporacji
- Prowadzenie projektów analitycznych związanych z działaniami marketingowymi i rekomendowanie Zarządowi optymalnych rozwiązań
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Zaawansowanym Zespołem
Operations Development Program I
Strategic Performance Simulation (gra symulacyjna)
Indywidualny Coaching Menedżerski
Kurs dla Kontrolerów Finansowych
Skuteczne Prowadzenie Prezentacji
Zaawansowane Umiejętności Menedżerskie
Konferencja Podatkowa – Ernst&Young
McDonald’s European Financial Conference
Konferencja – Rola Działów Finansowych (prowadzący i prelegent)
Negocjacje w Biznesie
Business Intelligence from Business Objects
Motywowanie Pracowników
Zarządzanie Sobą w Czasie
Operations Development Program I
Strategic Performance Simulation (gra symulacyjna)
Indywidualny Coaching Menedżerski
Kurs dla Kontrolerów Finansowych
Skuteczne Prowadzenie Prezentacji
Zaawansowane Umiejętności Menedżerskie
Konferencja Podatkowa – Ernst&Young
McDonald’s European Financial Conference
Konferencja – Rola Działów Finansowych (prowadzący i prelegent)
Negocjacje w Biznesie
Business Intelligence from Business Objects
Motywowanie Pracowników
Zarządzanie Sobą w Czasie
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
córka, narciarstwo, squash
Inne
Napędza mnie głód nowych wyzwań. Chęć robienia czegoś nowego i poprawianie tego co już było. Odkrywanie możliwości jakie daje praca z ludźmi. Odkrywanie w ludziach tego, czego sami w sobie nie widzą. Łamanie schematów i pokonywanie barier, które sami sobie nakładamy. Ciągle jest coś nowego do zrobienia, nowe rzeczy do odkrycia, nowe prawdy do nauczenia się, nowe sposoby na stare problemy. Szkoda czegoś nie spróbować.
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.