Wojciech Markowski

Koordynator sprzedaży i obsługi klienta, Gaspol S.A.
Lublin, lubelskie

Umiejętności

obsługa komputera ochrona danych osobowych Obsługa klienta fotografia Prawo jazdy kat B prawo Obsługa reklamacji Redagowanie tekstów praca w zespole i kierowanie zespołem Pakiet Ms Offiice Edycja zdjęć

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Gaspol S.A.
Koordynator sprzedaży i obsługi klienta
Zarządzanie Call Center.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa reklamacji pisemnych.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa reklamacji pisemnych.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Analiz i Raportowania
Analizy parametrów pracy Biura, bieżące raportowanie, prognozy efektywności pracy.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik Sekcji Obsługi Klienta
Zarządzanie zespołem doradców obsługujących Klienta telefonicznie i pisemnie.
PTK Centerel
Kierownik Sekcji Zarządzania Service Level
Zarządzanie czasem pracy Biura, realizacja wskaźników service level Call Center, zarządzanie kadrowe.
PTK Centerel
Koordynator ds. bezpieczeństwa
Koordynacja procesu ochrony danych osobowych, zarządzanie dostępami fizycznymi i informatycznymi, koordynacja ochrony fizycznej, zarządzanie kryzysowe.
PTK Centerel
Koordynator Zespołu Zarządzania Service Level
Zarządzanie czasem pracy Biura, realizacja wskaźników service level Call Center, zarządzanie kadrowe.
PTK Centerel
Starszy Konsultant Sekcji Wsparcia Operacyjnego
Zarządzanie czasem pracy Biura, realizacja wskaźników service level Call Center dla połączeń przychodzących, obsługa kadrowa.
PTK Centerel
Konsultant ds. obsługi Klienta masowego
Telefoniczna obsługa Klienta
PTK Centerel
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa Klienta.
Active Plus Sp. z o. o.
Konsultant telefoniczny
Telefoniczna obsługa Klienta dla PTK Centertel.

Szkolenia i kursy

07/2007 100 dni Kierownika Gospodarz Projektant Coach szkolenie dla kadry kierowniczej PTK Centertel
Organizator: PTK Centertel

07/2004 Zaawansowana Obsługa Klienta szkolenie dla Konsultantów Call Center PTK Centertel
Organizator: PTK Centertel

01/2003 Dwa Filary Obsługi Klienta szkolenie dla Konsultantów Call Center PTK Centertel
Organizator: PTK Centertel

11/2002 Rozmowy Które Sprzedają szkolenie dla Konsultantów Call Center PTK Centertel
Organizator: PTK Centertel

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia

Zainteresowania

Fotografia ( http://obiektywni.com.pl/autorzy/autor-2451-0-0-0-0.php ), teatr

Organizacje

Teatr "Nasz" Bełżyce http://lublin.tvp.pl/36837001/17-kwietnia-2018

Inne

01/2001 - 12/2003 Przewodniczący wspólnoty mieszkaniowej
Miejsce: Bełżyce


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz U. z 2018 r. poz. 1000
z później. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).