Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Negocjacje
Koordynacja projektu
techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Sprzedaży / handlowiec
Piekarnia Cukiernia Marek S
Zakres obowiązków:
- działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
- analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- prowadzenie bazy danych klientów
- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
- prezentację oferty produktu
Osiągnięcia: - poszerzenie sprzedaży produktów o nowe kanały dystrybucji
- wprowadzenie na rynek nowych produktów
- powiększenie portfela klientów o ponad 15%
- sukcesywne opracowanie i wdrożenie działań merchandisingowych
- powiększenie terenu sprzedaży
- działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów
- analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- prowadzenie bazy danych klientów
- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy
- prezentację oferty produktu
Osiągnięcia: - poszerzenie sprzedaży produktów o nowe kanały dystrybucji
- wprowadzenie na rynek nowych produktów
- powiększenie portfela klientów o ponad 15%
- sukcesywne opracowanie i wdrożenie działań merchandisingowych
- powiększenie terenu sprzedaży
Szkolenia i kursy
*Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
*Techniki sprzedaży
*Techniki sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
Motorsport
Geografia
Historia
Geografia
Historia
Grupy
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.