Umiejętności
Doradztwo finansowe
Życie
Inwestycje
Marketing
Bankowość detaliczna
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Call Center/ Od wrzesnia 2013 Kierownik Biura Sprzedaży Telefonicznej
Kier. Biura Sprzedaży Telefonicznej w Dep. Sprzedaży Bezpośredniej od 01.09.2013 -30.11.2014
Stworzył Biuro Sprzedaży Telefonicznej.
Szkolił produktowo i sprzedażowo konsultantów Call Center.
Nadzorował sprzedaż e-direct w (telefon/Internet).
Utrzymywał dobre relacje z partnerami.
Szkolił produktowo i sprzedażowo konsultantów CC.
Tworzył regulaminy konkursowe i wewnątrz korporacyjne.
Tworzył manuale i benchmark sprzedawanych produktów.
Raportował wyniki sprzedaży.
Wdrażał nowe produkty do sprzedaży.
Budował i utrzymywał dobre relacje z nowo pozyskanymi i stałymi partnerami.
Ściśle współpracował z innymi Departamentami.
Kierownik Call Center 06.09.2012 - do 01.09.2013
Stworzył zespól posprzedażowy Call Center
Stworzył zespól sprzedażowy Call Center.
Stworzył zespół obsługi mailowej klienta w Call Center.
Rekrutował.
Wdrażał kampanie wychodzące.
Wyznaczał cele sprzedażowe.
Tworzył i nadzorował tworzenie pełnej proceduralnej dokumentacji Call Center.
Nadzorował sprzedaż zdalną i dosprzedaż.
Przeprowadzał szkolenia produktowe i sprzedażowe.
Poprzez delegowanie zadań wyznaczał kierunki rozwoju pracowników Call Center
Współpracował z innymi Departamentami w celu wprowadzenia i ujednolicenia obsługi w Call Center.
Stworzył Biuro Sprzedaży Telefonicznej.
Szkolił produktowo i sprzedażowo konsultantów Call Center.
Nadzorował sprzedaż e-direct w (telefon/Internet).
Utrzymywał dobre relacje z partnerami.
Szkolił produktowo i sprzedażowo konsultantów CC.
Tworzył regulaminy konkursowe i wewnątrz korporacyjne.
Tworzył manuale i benchmark sprzedawanych produktów.
Raportował wyniki sprzedaży.
Wdrażał nowe produkty do sprzedaży.
Budował i utrzymywał dobre relacje z nowo pozyskanymi i stałymi partnerami.
Ściśle współpracował z innymi Departamentami.
Kierownik Call Center 06.09.2012 - do 01.09.2013
Stworzył zespól posprzedażowy Call Center
Stworzył zespól sprzedażowy Call Center.
Stworzył zespół obsługi mailowej klienta w Call Center.
Rekrutował.
Wdrażał kampanie wychodzące.
Wyznaczał cele sprzedażowe.
Tworzył i nadzorował tworzenie pełnej proceduralnej dokumentacji Call Center.
Nadzorował sprzedaż zdalną i dosprzedaż.
Przeprowadzał szkolenia produktowe i sprzedażowe.
Poprzez delegowanie zadań wyznaczał kierunki rozwoju pracowników Call Center
Współpracował z innymi Departamentami w celu wprowadzenia i ujednolicenia obsługi w Call Center.
Kierownik Rozwoju Produktu
Santander
Podejmowanie działań i realizacja projektów w zakresie wsparcia sprzedaży dla Filii oraz Partnerów Sprzedaży (promocje, oferty specjalne, kampanie sprzedażowe); Prowadzenie projektów związanych z rozwojem sprzedaży kart kredytowych; Opracowywanie planów sprzedaży kart kredytowych; Opracowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych na posiedzenia Zarządu oraz prezentacji w zakresie sprzedaży; Opracowywanie comiesięcznych raportów; Nadzór nad wykonywaniem przez pracowników Działu powierzonych im obowiązków; Znajomość rynku konkurencji; Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń. Nadzór na obsługa sprzedażową i posprzedażowa Call Center.
Specjalista Lider Zespołu
Lukas Bank S.A.
przygotowanie i wdrażanie kampanii telesprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją, tworzenie planów i scenariuszy sprzedaży, przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla pracowników z zakresu telesprzedaży, negocjacji i komunikacji, coaching, rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;nadzór nad grupa telemarketerów
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo