Wojciech Lesiak

Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami NAPOJE alkoholowe B2B Napoje Zarządzanie Marką Analiza klientów FMCG HORECA Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Negocjacje Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Tobacco Hurt Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Tom-Gast Sp. J.
Project Manager
Red Bull Sp.z o.o.
Local Key Account Manager
 zbieranie i kontrola zapasów magazynowych
 wdrażanie, weryfikacja i rozliczenia miesięcznych narzędzi handlowych z hurtowniami
 wdrażanie i rozliczenie miesięcznych zadań specjalnych oraz planów kwartalnych z hurtowniami
 współpraca z wybranymi sieciami lokalnymi w zakresie negocjacji warunków handlowych
 weryfikacja realizacji postanowień kontraktu oraz rozliczenie bonusów z niej wynikających
 wprowadzanie i rozliczanie akcji promocyjnych w obsługiwanych sieciach lokalnych
 odpowiedzialność za plan w regionie zgodnie z obowiązującym systemem motywacyjnych
 pomoc RKS-owi w kwestiach raportowych i analitycznych
 szkolenie, audytowanie i kontrola PH
 szkolenie PH dystrybutorów
 umacnianie więzi biznesowych z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
Logo
Manager
Klub Czekolada
 nadzór nad całością pracy lokalu- sprzedaż, wizerunek, personel
 współtworzenie oraz implementacja strategii-oferta, ceny, sponsorzy, kontrahenci
 kontrola zapasów magazynowych, nadzór nad zamówieniami i płatnościami
Grupa CEDC
Regionalny Kierownik Sprzedaży
 realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie
 koordynacja i nadzór pracy zespołu 6 osób obsługujących 350 klientów na terenie Polski wschodniej (woj. Lubelskie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie oraz części Podkarpackiego oraz Mazowieckiego)
 nadzór nad strukturą płatności oraz windykacją
 zarządzanie oraz kontrola nad budżetem regionalnym
 negocjowanie umów korporacyjnych z kluczowymi klientami
Grupa CEDC
Specjalista ds.Rozwoju Rynku
 obsługa 110 najważniejszych strategicznie klientów na terenie Lublina, Białegostoku oraz tzw. Ściany Wschodniej (woj. Lubelskie, Podlaskie, oraz części Podkarpackiego, Mazowieckiego oraz Warmińsko-Mazurskiego)
 prowadzenie szkoleń, prezentacji i degustacji w punktach sprzedaży
 wykonywanie akcji oraz imprez promocyjnych na podległym terenie oraz w miejscowościach wakacyjnych w ramach ‘’Akcji Lato’’
 rozbudowa oraz opieka nad bazą klientów
 budowanie dystrybucji oraz wizerunku produktów
British American Tobacco Polska
Przedstawiciel Handlowy
 budowa oraz opieka nad bazą klientów
 obsługa 90 najważniejszych strategicznie klientów na terenie Lublina, Kazimierza Dolnego i okolic (6 miesięcy) oraz Warszawy (13 miesięcy)
 realizacja zadań sprzedażowych i promocyjnych
 budowanie dystrybucji oraz wizerunku produktów

Szkolenia i kursy

 ‘’Akademia 6 Skrzydeł’’ Red Bull Sp. z o.o.
 „Delegowanie odpowiedzialności i motywowanie pracowników”, Altkom, 2008
 „Time management”, CEDC S.A., 2007
 „Segmentacja Centrestage”, Wiliam Grant’s & Sons Co., 2006
 „Coronoacademy”, Corona Intl., 2006
 „Akademia Marki”, Bols Sp. z o.o., 2005
 „Podstawy negocjacji”, Unicom Bols Group Sp. z o.o., 2002
 Competitive Edge Series 2 , BAT Sp. z o.o.,2001
 Competitive Edge Series 1 , BAT Sp. z o.o.,2000
 ‘’Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta’’,1998 Yoplait Sp. z o.o. (szkolenie przeprowadzone przez firmę Kalkstein)

Edukacja

Logo
Politologia/Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Historia, muzyka ,literatura, kinematografia, sport i rekreacja- pływanie ,rower ,narty

Grupy

75 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
HEADHUNT INTERNATIONAL
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Kawa w Pracy
Kawa w Pracy
Dla wszystkich pijących kawę podczas pracy, oraz dla tych którzy chcą zacząć:)
Marketing w branży Horeca
Marketing w branży Horeca
Bawmy się własną kreatywnością , a może kiedyś stworzymy i sprzedamy własną markę...
Militaria
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.
moda męska
moda męska
moda męska odmieniona przez wszystkie przypadki