Umiejętności
Zarządzanie klientami
NAPOJE alkoholowe
B2B
Napoje
Zarządzanie Marką
Analiza klientów
FMCG
HORECA
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Tobacco
Hurt
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Local Key Account Manager
zbieranie i kontrola zapasów magazynowych
wdrażanie, weryfikacja i rozliczenia miesięcznych narzędzi handlowych z hurtowniami
wdrażanie i rozliczenie miesięcznych zadań specjalnych oraz planów kwartalnych z hurtowniami
współpraca z wybranymi sieciami lokalnymi w zakresie negocjacji warunków handlowych
weryfikacja realizacji postanowień kontraktu oraz rozliczenie bonusów z niej wynikających
wprowadzanie i rozliczanie akcji promocyjnych w obsługiwanych sieciach lokalnych
odpowiedzialność za plan w regionie zgodnie z obowiązującym systemem motywacyjnych
pomoc RKS-owi w kwestiach raportowych i analitycznych
szkolenie, audytowanie i kontrola PH
szkolenie PH dystrybutorów
umacnianie więzi biznesowych z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
wdrażanie, weryfikacja i rozliczenia miesięcznych narzędzi handlowych z hurtowniami
wdrażanie i rozliczenie miesięcznych zadań specjalnych oraz planów kwartalnych z hurtowniami
współpraca z wybranymi sieciami lokalnymi w zakresie negocjacji warunków handlowych
weryfikacja realizacji postanowień kontraktu oraz rozliczenie bonusów z niej wynikających
wprowadzanie i rozliczanie akcji promocyjnych w obsługiwanych sieciach lokalnych
odpowiedzialność za plan w regionie zgodnie z obowiązującym systemem motywacyjnych
pomoc RKS-owi w kwestiach raportowych i analitycznych
szkolenie, audytowanie i kontrola PH
szkolenie PH dystrybutorów
umacnianie więzi biznesowych z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
Regionalny Kierownik Sprzedaży
realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie
koordynacja i nadzór pracy zespołu 6 osób obsługujących 350 klientów na terenie Polski wschodniej (woj. Lubelskie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie oraz części Podkarpackiego oraz Mazowieckiego)
nadzór nad strukturą płatności oraz windykacją
zarządzanie oraz kontrola nad budżetem regionalnym
negocjowanie umów korporacyjnych z kluczowymi klientami
koordynacja i nadzór pracy zespołu 6 osób obsługujących 350 klientów na terenie Polski wschodniej (woj. Lubelskie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie oraz części Podkarpackiego oraz Mazowieckiego)
nadzór nad strukturą płatności oraz windykacją
zarządzanie oraz kontrola nad budżetem regionalnym
negocjowanie umów korporacyjnych z kluczowymi klientami
Specjalista ds.Rozwoju Rynku
obsługa 110 najważniejszych strategicznie klientów na terenie Lublina, Białegostoku oraz tzw. Ściany Wschodniej (woj. Lubelskie, Podlaskie, oraz części Podkarpackiego, Mazowieckiego oraz Warmińsko-Mazurskiego)
prowadzenie szkoleń, prezentacji i degustacji w punktach sprzedaży
wykonywanie akcji oraz imprez promocyjnych na podległym terenie oraz w miejscowościach wakacyjnych w ramach ‘’Akcji Lato’’
rozbudowa oraz opieka nad bazą klientów
budowanie dystrybucji oraz wizerunku produktów
prowadzenie szkoleń, prezentacji i degustacji w punktach sprzedaży
wykonywanie akcji oraz imprez promocyjnych na podległym terenie oraz w miejscowościach wakacyjnych w ramach ‘’Akcji Lato’’
rozbudowa oraz opieka nad bazą klientów
budowanie dystrybucji oraz wizerunku produktów
Szkolenia i kursy
‘’Akademia 6 Skrzydeł’’ Red Bull Sp. z o.o.
„Delegowanie odpowiedzialności i motywowanie pracowników”, Altkom, 2008
„Time management”, CEDC S.A., 2007
„Segmentacja Centrestage”, Wiliam Grant’s & Sons Co., 2006
„Coronoacademy”, Corona Intl., 2006
„Akademia Marki”, Bols Sp. z o.o., 2005
„Podstawy negocjacji”, Unicom Bols Group Sp. z o.o., 2002
Competitive Edge Series 2 , BAT Sp. z o.o.,2001
Competitive Edge Series 1 , BAT Sp. z o.o.,2000
‘’Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta’’,1998 Yoplait Sp. z o.o. (szkolenie przeprowadzone przez firmę Kalkstein)
„Delegowanie odpowiedzialności i motywowanie pracowników”, Altkom, 2008
„Time management”, CEDC S.A., 2007
„Segmentacja Centrestage”, Wiliam Grant’s & Sons Co., 2006
„Coronoacademy”, Corona Intl., 2006
„Akademia Marki”, Bols Sp. z o.o., 2005
„Podstawy negocjacji”, Unicom Bols Group Sp. z o.o., 2002
Competitive Edge Series 2 , BAT Sp. z o.o.,2001
Competitive Edge Series 1 , BAT Sp. z o.o.,2000
‘’Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta’’,1998 Yoplait Sp. z o.o. (szkolenie przeprowadzone przez firmę Kalkstein)
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Historia, muzyka ,literatura, kinematografia, sport i rekreacja- pływanie ,rower ,narty
Grupy
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
Marketing w branży Horeca
Bawmy się własną kreatywnością , a może kiedyś stworzymy i sprzedamy własną markę...
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.