Wojciech Ławrynowicz

Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażnej, Pol-Motors
Ślęza, dolnośląskie

Języki

niemiecki
biegły
włoski
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażnej
Pol-Motors
• Odpowiedzialność operacyjna za wszystkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Autoryzowanego Serwisu Ford
• Prowadzenie Stacji Kontroli Pojazdów (zakres: A, B, T)
• Efektywne zarządzanie wielofunkcyjnym zespołem produkcyjno-handlowym ponad 50-ciu osób
• Kreowanie i realizacja strategii rozwoju w oparciu o standardy operacyjne Ford
• Planowanie i realizacja projektów podnoszących efektywność pracy serwisu i obsługi serwisowej
• Planowanie i rozwój kompetencji pracowników w celu podnoszenia standardów pracy i doskonałości w obszarze obsługi klienta
Logo
Dyrektor ds. Części Zamiennych i Logistyki
Pol-Motors Sp. z o. o.
• Rozwój i realizacja hurtowej i detalicznej sprzedaży części zamiennych
• Ciągły nadzór i doskonalenie łańcucha dostaw części zamiennych
• Optymalizacja portfela dostawców
Logo
Kierownik Działu Części Zamiennych (Ford)
Pol-Motors sp. z o.o.
• Zaprojektowanie i utworzenie magazynu części zamiennych z uwzględnieniem standardów Ford
• Pełny zakres odpowiedzialności w obszarze gospodarki częściami zamiennymi na potrzeby działań Autoryzowanego Serwisu
• Odpowiedzialność za import towarów, odprawy celne oraz proces dystrybucji
Logo
Zaopatrzeniowiec-Sprzedawca
Pol-Motors sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za dostawy części zamiennych
• Sprzedaż detaliczna części zamiennych
Logo
Zaopatrzeniowiec-Sprzedawca
PP Polmozbyt
• Odpowiedzialność za dostawy części zamiennych
• Sprzedaż detaliczna części zamiennych

Szkolenia i kursy

• Zarządzanie Wiedzą
• Firma w kryzysie cz. II
• Zarządzanie firmą w kryzysie
• Działania zorientowane na realizację strategii CRM
• Marketing firmy motoryzacyjnej
• Efektywność Własna
• Doskonalenie systemu zarządzania jakością
• Gwarancja i Rękojmia
• Wdrażanie zrównoważonej karty wyników
• Zarządzanie w oparciu o strategiczną kartę wyników
• Umiejętność prowadzenia rozmów oceniających
• Asertywność w zarządzaniu zespołami pracowników
• Sztuka profesjonalnej prezentacji
• Tworzenie zrównoważonej karty wyników
• Budżetowanie
• Zarządzanie Konfliktami
• Trening Kreatywności
• Zarządzanie Czasem
• Finanse dla menedżerów niefinansistów
• Zarządzanie Zmianą
• Doskonalenie kompetencji kierowniczych w zakresie efektywnej komunikacji i zarządzania zmianą
• Trening umiejętności kierowniczych
• Tworzenie dokumentacji systemowej oraz metod monitorowania procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2000

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing spec. Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. O. Langego we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing spec. Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

• kynologia, łowiectwo, majsterkowanie

Inne

zdolności organizacyjne; umiejętność pracy w zespole; wysokie kwalifikacje interpersonalne do kierowania zespołem (selekcja, szkolenia i rozwój, weryfikacja i korygowanie zachowań); zorientowanie na klienta; kreatywność; umiejętność pracy w stresie; zorientowany na działanie