Języki
niemiecki
biegły
włoski
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażnej
Pol-Motors
• Odpowiedzialność operacyjna za wszystkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Autoryzowanego Serwisu Ford
• Prowadzenie Stacji Kontroli Pojazdów (zakres: A, B, T)
• Efektywne zarządzanie wielofunkcyjnym zespołem produkcyjno-handlowym ponad 50-ciu osób
• Kreowanie i realizacja strategii rozwoju w oparciu o standardy operacyjne Ford
• Planowanie i realizacja projektów podnoszących efektywność pracy serwisu i obsługi serwisowej
• Planowanie i rozwój kompetencji pracowników w celu podnoszenia standardów pracy i doskonałości w obszarze obsługi klienta
• Prowadzenie Stacji Kontroli Pojazdów (zakres: A, B, T)
• Efektywne zarządzanie wielofunkcyjnym zespołem produkcyjno-handlowym ponad 50-ciu osób
• Kreowanie i realizacja strategii rozwoju w oparciu o standardy operacyjne Ford
• Planowanie i realizacja projektów podnoszących efektywność pracy serwisu i obsługi serwisowej
• Planowanie i rozwój kompetencji pracowników w celu podnoszenia standardów pracy i doskonałości w obszarze obsługi klienta
Kierownik Działu Części Zamiennych (Ford)
Pol-Motors sp. z o.o.
• Zaprojektowanie i utworzenie magazynu części zamiennych z uwzględnieniem standardów Ford
• Pełny zakres odpowiedzialności w obszarze gospodarki częściami zamiennymi na potrzeby działań Autoryzowanego Serwisu
• Odpowiedzialność za import towarów, odprawy celne oraz proces dystrybucji
• Pełny zakres odpowiedzialności w obszarze gospodarki częściami zamiennymi na potrzeby działań Autoryzowanego Serwisu
• Odpowiedzialność za import towarów, odprawy celne oraz proces dystrybucji
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie Wiedzą
• Firma w kryzysie cz. II
• Zarządzanie firmą w kryzysie
• Działania zorientowane na realizację strategii CRM
• Marketing firmy motoryzacyjnej
• Efektywność Własna
• Doskonalenie systemu zarządzania jakością
• Gwarancja i Rękojmia
• Wdrażanie zrównoważonej karty wyników
• Zarządzanie w oparciu o strategiczną kartę wyników
• Umiejętność prowadzenia rozmów oceniających
• Asertywność w zarządzaniu zespołami pracowników
• Sztuka profesjonalnej prezentacji
• Tworzenie zrównoważonej karty wyników
• Budżetowanie
• Zarządzanie Konfliktami
• Trening Kreatywności
• Zarządzanie Czasem
• Finanse dla menedżerów niefinansistów
• Zarządzanie Zmianą
• Doskonalenie kompetencji kierowniczych w zakresie efektywnej komunikacji i zarządzania zmianą
• Trening umiejętności kierowniczych
• Tworzenie dokumentacji systemowej oraz metod monitorowania procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2000
• Firma w kryzysie cz. II
• Zarządzanie firmą w kryzysie
• Działania zorientowane na realizację strategii CRM
• Marketing firmy motoryzacyjnej
• Efektywność Własna
• Doskonalenie systemu zarządzania jakością
• Gwarancja i Rękojmia
• Wdrażanie zrównoważonej karty wyników
• Zarządzanie w oparciu o strategiczną kartę wyników
• Umiejętność prowadzenia rozmów oceniających
• Asertywność w zarządzaniu zespołami pracowników
• Sztuka profesjonalnej prezentacji
• Tworzenie zrównoważonej karty wyników
• Budżetowanie
• Zarządzanie Konfliktami
• Trening Kreatywności
• Zarządzanie Czasem
• Finanse dla menedżerów niefinansistów
• Zarządzanie Zmianą
• Doskonalenie kompetencji kierowniczych w zakresie efektywnej komunikacji i zarządzania zmianą
• Trening umiejętności kierowniczych
• Tworzenie dokumentacji systemowej oraz metod monitorowania procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2000
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
• kynologia, łowiectwo, majsterkowanie
Inne
zdolności organizacyjne; umiejętność pracy w zespole; wysokie kwalifikacje interpersonalne do kierowania zespołem (selekcja, szkolenia i rozwój, weryfikacja i korygowanie zachowań); zorientowanie na klienta; kreatywność; umiejętność pracy w stresie; zorientowany na działanie