Wojciech Kucz

Director Of Operations and Customer Service Central & Eastern Europe | Travelist by Secret Escapes
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Content Strategy CRM Digital Marketing E-commerce Project Management Public Relations zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa Start-upy Performance marketing Zarządzanie produktem Team Building - Budowanie zespołów startup online marketing strategy Planowanie marketingowe - Marketing Planning Strategic Management E-commerce Management Marketing B2B CRM marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Director of Operations and Customer Service
Travelist by Secret Escapes
Zarządzanie operacyjne i strategiczne działem Operations oraz Customer Service
Dbanie o realizację KPI's ilościowych i jakościowych
Współpraca w projektach integracji procesowej firm należących do grupy Secret Escapes
Zarządzanie zmianą, tworzenie struktur organizacyjnych
Prowadzenie i nadzorowanie projektów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
Logo
Head of Operations
Travelist by Secret Escapes
Get involved in long-term business planning at the managerial and executive level
Evaluate regularly the efficiency of business procedures according to organizational objectives and apply improvements
Supervise staff from different departments (Managing Editorial, Data Processing, Hotel Care, Visual Content teams) and provide constructive feedback
Revise and/or formulate policies and promote their implementation
Manage relationships/agreements with external partners/vendors
Launching and running Projects
Groupon
Marketing / Project Management Director
- współtworzenie strategii marketingowej firmy
- zarządzanie działami: online marketing (SEM, SEO, display, afiliacja), social media (Facebook, Instagram, Youtube), merchant marketing (B2B marketing), design, product management, project management
- współpraca z agencją PR
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem mediów online i offline
Groupon
Head of Editorial/ Product/ IT
- nadzorowanie całościowego procesu przygotowania oferty przed emisją na stronie (copywriting, grafika, administracja treści na stronie www za pomocą CMS)
- tworzenie procesów i ich optymalizacja
- ustalanie KPIs i ich egzekucja
- zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem
- wdrażanie nowych funkcjonalności na stronie Groupon oraz narzędzi wspomagających efektywność pracy
- zarządzanie zespołem informatyków (utrzymanie infrastruktury teletechnicznej, realizacja projektów informatycznych)
Logo
Content/ Product Manager
Groupon.pl - Citydeal.pl
- kierowanie zespołem administratorów treści strony groupon.pl
- wysyłka i optymalizacja efektywności newsletterów ofertowych
- tworzenie i optymalizacja procesów przepływu informacji w dziale marketingu
- współpraca z działem copywritingu i grafiki
- koordynacja zmian produktowych (dotyczących strony groupon.pl)
- szkolenie przedstawicieli handlowych z zakresu marketingu firmy groupon.pl
Logo
Online marketing specialist
Groupon.pl - Citydeal.pl
- prowadzenie programu partnerskiego (marketing afiliacyjny/affiliate) Groupon.pl
- administracja treści/ koordynowanie pracy zespołu administratorów
Outrider
Affiliate Trainee
BMW Polska
Administrator sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży
- administrowanie programem samochodów demonstracyjnych
- współredagowanie i dystrybucja biuletynów informacyjnych
- bieżący kontakt z dealerami
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
koordynator, dyrektor jednostki regionalnej
Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
- pozyskiwanie nowych członków Fundacji
- doradztwo w zakresie prowadzenia firm przez młodych ludzi
- wygłaszanie prezentacji dot. przedsiębiorczości

Szkolenia i kursy

Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing)

Edukacja

Logo
Economics, magisterskie
University of Economics in Katowice

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Bieganie (ulubiony dystans 10 km), rower górski (udział w maratonach MTB), narciarstwo, samochody, motocykle

Grupy

45 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MTB i kolarstwo
MTB i kolarstwo
Grupa ludzi kochająca kolarstwo górskie i szosowe.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Viral marketing
Viral marketing
Wszystko o marketingu wirusowym. Może właśnie tu rozpocznie się Twoja kampania.