Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Właściciel, pomysłodawca projektu, główny menedżer
KOPKOWICZ-MANAGE
Kopkowicz-Manage - nie kim lub czym jesteśmy, ale co nas wyróżnia?
Stworzyliśmy autorski plan współpracy między: Partnerem, grupą docelową, a sponsorowanym sportowcem. Koncentrujemy się na innowacyjnym przygotowaniu planu na tych trzech płaszczyznach współpracy, w ujęciu:
• marketingowym (marketing sportowy)
• e-marketing – social media, działania marketingowe i PR-'owe
• event marketing – eventy, spotkania, udział w targach, konferencjach, imprezy
• media relations – obsługa medialna, kreacja i dystrybucja informacji prasowych
• sponsoring – kreacja, realizacja i koordynacja projektów
• management – zarządzenie zespołem, rozwój kariery
• psychologicznym - współpraca z psychologiem sportowym
• fizycznym - przygotowanie kondycyjne, indywidualny program treningowy, program dietetyczny, trener osobisty
www.kopkowicz-manage.com
Stworzyliśmy autorski plan współpracy między: Partnerem, grupą docelową, a sponsorowanym sportowcem. Koncentrujemy się na innowacyjnym przygotowaniu planu na tych trzech płaszczyznach współpracy, w ujęciu:
• marketingowym (marketing sportowy)
• e-marketing – social media, działania marketingowe i PR-'owe
• event marketing – eventy, spotkania, udział w targach, konferencjach, imprezy
• media relations – obsługa medialna, kreacja i dystrybucja informacji prasowych
• sponsoring – kreacja, realizacja i koordynacja projektów
• management – zarządzenie zespołem, rozwój kariery
• psychologicznym - współpraca z psychologiem sportowym
• fizycznym - przygotowanie kondycyjne, indywidualny program treningowy, program dietetyczny, trener osobisty
www.kopkowicz-manage.com
Szkolenia i kursy
• „Doskonalenie umiejętności sprzedaży” – 26-27.10.2006 w Krakowie – organizowane przez firmę ProKadra
• „Introducing&Extending the Notes Klient R6.5” – 12.09.2007 w Krakowie – organizowane przez Centrum Certyfikacji IBM
• „Budowanie partnerstwa – rozwój umiejętności z zakresu komunikacji” – 22.08.2008 - organizowane przez Corporate Coach U Poland
• „KZS - Stres i wypalenie zawodowe w pracy kierownika” – 04-05.09.2008 – organizowane przez Altkom Akademia S.A.
• „Introducing&Extending the Notes Klient R6.5” – 12.09.2007 w Krakowie – organizowane przez Centrum Certyfikacji IBM
• „Budowanie partnerstwa – rozwój umiejętności z zakresu komunikacji” – 22.08.2008 - organizowane przez Corporate Coach U Poland
• „KZS - Stres i wypalenie zawodowe w pracy kierownika” – 04-05.09.2008 – organizowane przez Altkom Akademia S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
prywatnie:
• rajdy samochodowe
• badminton
• squash
• narciarstwo alpejskie
a zawodowo:
• marketing sportowy w social media
• nowe formy komunikacji
• rajdy samochodowe
• badminton
• squash
• narciarstwo alpejskie
a zawodowo:
• marketing sportowy w social media
• nowe formy komunikacji
Inne
Kluczowe kompetencje:
• duże doświadczenie w formułowaniu ofert produktowych, umiejętność formułowania spójnej palety oferowanych produktów i rozwiązań (dbanie o konsekwencje), budowa bazy broszur, ulotek, tworzenie i korekta prezentacji PPT, etc.
• duża determinacja do nadzorowania w firmie stosowania się do zasad marketingu – budowa „świadomości marketingowej” wśród pracowników, kontrola materiałów, praca u podstaw i motywowanie ludzi do utrzymywania spójności wizerunku
• praktyczne doświadczenia z budowy / wdrażania kompleksowych repozytoriów materiałów marketingowych (jedna spójna, aktualna baza dla całej firmy) – do zaprezentowania na podstawie osiągnięć
• praktyczne doświadczenia z tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej „CI”, doświadczenia w pracy z grafikami, firmami poligraficznymi
• szerokie kontakty do firm eventowych pozwalające na optymalizację kosztów
• doświadczenia z pracy pod Zarządem – wymaga dużej samodzielności i automotywacji
• duże zaangażowanie, wiara w sens tego co się robi – przelewająca się na innych
• duże doświadczenie w formułowaniu ofert produktowych, umiejętność formułowania spójnej palety oferowanych produktów i rozwiązań (dbanie o konsekwencje), budowa bazy broszur, ulotek, tworzenie i korekta prezentacji PPT, etc.
• duża determinacja do nadzorowania w firmie stosowania się do zasad marketingu – budowa „świadomości marketingowej” wśród pracowników, kontrola materiałów, praca u podstaw i motywowanie ludzi do utrzymywania spójności wizerunku
• praktyczne doświadczenia z budowy / wdrażania kompleksowych repozytoriów materiałów marketingowych (jedna spójna, aktualna baza dla całej firmy) – do zaprezentowania na podstawie osiągnięć
• praktyczne doświadczenia z tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej „CI”, doświadczenia w pracy z grafikami, firmami poligraficznymi
• szerokie kontakty do firm eventowych pozwalające na optymalizację kosztów
• doświadczenia z pracy pod Zarządem – wymaga dużej samodzielności i automotywacji
• duże zaangażowanie, wiara w sens tego co się robi – przelewająca się na innych
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.