Wypowiedzi
-
Witam więc się wypowiem na temat Passata b6 2.0 tdi 170km dsg z 2007 r na pompowtryskach bo takowego posiadam i użytkuję aktualnie mój pazdzioch ma 315tys km i auto zajebiste nie mogę nażekać przy 300 tyś km wymienilem pierwszą dwumasę w skrzyni dsg bo juz na zimnym silniko lekko grzechitala wtryski ori od nowosci korekcja max do 0.20 na 2 wtryskach turbo ori od nowosci pompa oleju ori fabryka auto ma zrobionego chipsa na 193 ps i zapier... jak maly samolocik przy gazie w podloge na 3 biegu traci trakcje teraz jedynie dpf idzie sobie do kosza bo zbyt czesto sie zapychal i zbyt czesto robił procedury wypalania bo popiolu jest w nim ponad 100gram wiec to jest jego koniec i decyzja wymieniac na nowy ?za 1200 zeta czy wywalić dziadostwo i dać silnikowi nową mlodośc i ugrac na tymm mniejsze spalanie i wieksza moc z racji przytkanego wydechu wiec wybralem dpf żegnam póki co hehe skrzynia dsg 6 biegów wersji mokrej sprzegła najlepsza skrzynia nowa dwumasa zalożona coprawda przy 300 kkm ale tarcze sprzęglowe nadal fabryka i to smiga a pracuje mega szybko :) wiec gitara a jak go serwisuje ? Olej w silniku motul wymiana co max 10 tys w skrzyni wymiana oleju co 30 tyś z filtrem zalecany do dsg ravenol i auto odwdziecza mi sie niezawodnoscią do dziś :) wiec ja jako użytkownik nie czytacz forum czy internetu i twierdząc bo to kupa bo podobno to i to sie psuje i pali wiadro oleju na 100km ... stwierdzam na swoim przykladzie polecam passta 2.0 tdi BMR 170 PS ze skrzynią DSG KONIEC I KROPKA BO JAKO DŁUGOTRWAŁY UŻYTKOWNIK :)