Umiejętności
Reklama
E-commerce
Facebook
Instagram
Marketing
Monitoring mediów
Public Relations
Social Media
Twitter
Adobe Photoshop
znajomość pakietu Microsoft Office
Obsługa klienta
Brand24
SoTrender
relacje z Klientami
IMM
Gimp - grafika komputerowa
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Praktykant
praktyki w Instytucie Spraw Obywatelskich, praca na stanowisku grafika, praca na platformach związanych z monitoringiem social media (Brand24, SoTrender), aktualizowanie baz danych (kontakty z mediami) w programie MS Excel i Baza IMM, opieka stron na portalu Facebook (posty, galeria, grafika do artykułów)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Filmy, literatura, muzyka, festiwale muzyczne, moda. Poza tym interesuję się również zagadnieniami związanymi z Public Relations, e-commerce, budowaniem więzi z klientami, marketingiem szeptanym, marketingiem internetowym, reklamą i social mediami.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.