Umiejętności
Coaching
szkolenia
MS Excel Tabele przestawne
Trener Wewnętrzny
selekcja ukierunkowana
1
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Obsługi Klienta
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz rozwojowych.
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w tym intranetem w ramach departamentu
- Planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych, tworzenie ogłoszeń, employer branding
- Zarządzanie systemami motywacyjnymi i lojalnościowymi w ramach departamentu
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w tym intranetem w ramach departamentu
- Planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych, tworzenie ogłoszeń, employer branding
- Zarządzanie systemami motywacyjnymi i lojalnościowymi w ramach departamentu
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Sport, Lotnictwo