Wojciech Januszkiewicz

Sales Manager, Adecco Poland Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Private Bank zarządzanie kluczowymi klientami Sprzedaż Umiejętność pracy pod presją czasu bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B zorientowanie na klienta praca w zespole języki obce Obsługa komputera i urządzeń biurowych pozyskiwanie klientów Zorientowanie na realizację celów Savoir - vivre w biznesie Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność TFI Znajomość obsługi kasowej.

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Adecco Poland
Sales Manager
- planowanie i implementowanie działań sprzedażowych/ rozwojowych na podległym terenie;
- identyfikacja nowych/potencjalnych Klientów na podległym rynku;
- śledzenie na bieżąco zmian na lokalnym rynku pracy, w tym: informacji i trendów rynkowych,
aktywności konkurencji, potencjału rynku/klienta;
- cykliczne przygotowanie i wysyłka ofert handlowych oraz umów handlowych, prowadzenie
negocjacji oraz koordynacja realizacji zamówień przez dedykowane zespoły rekruterów;
- monitorowanie i odpowiedzialność za cały cyklu sprzedaży i realizacji projektu rekrutacji: od
rozpoznania możliwości biznesowej, poprzez kontakt z klientem, zbudowanie propozycji o
wartości dodanej, zaprezentowanie oferty, domknięcie sprzedaży poprzez podpisanie umowy,
dostarczenie wszystkich niezbędnych informacji zespołom odpowiedzialnym za realizację
(rekrutacja i administracja) oraz wsparcie fakturowania, aż po zebranie od klienta informacji
zwrotnej dotyczącej jego satysfakcji ze współpracy.
Logo
Doradca Bankowości Osobistej
PKO BP Bank Polski, O/ Poznań ul. Mielżyńskiego 14
- realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych;
- udział w akcjach promocyjnych związanych ze sprzedażą produktów;
- przedstawienie oferty klientom w zakresie wyboru najodpowiedniejszych produktów i usług bankowych;
-realizacja kontaktów bezpośrednich z klientami w ramach otrzymanych zadań kampanijnych;
-dbanie o jakość obsługiwanego portfela klientów;
- przygotowywanie propozycji indywidualnych warunków cenowych oraz zidentyfikowanych zestawów produktów dla klientów;
-przeprowadzanie zleconych inspekcji u klientów;
- dokonywanie analiz opłacalności współpracy z klientami;
- posprzedażowa obsługa klientów;
- budowanie trwałych relacji z klientami;
Logo
Doradca klienta indywidualnego
ING Bank Śląski SA, O/Poznań Piekary 7/ Półwiejska 2D.
- zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych
- analizę potrzeb Klientów i sprzedaż produktów oraz usług skierowanych do Klienta indywidualnego;
- wspieranie i edukowanie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych
- realizacja zespołowych zadań sprzedażowych w ramach produktów bankowości codziennej i specjalistycznej: inwestycji oraz produktów dla Przedsiębiorcy
Logo
Doradca klienta indywidualnego
Raiffeisen Bank Polska SA, O/Poznań ul. Głogowska 16.
- analiza potrzeb klientów oraz kompleksowa obsługa produktów bankowych,
inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;
- prowadzenie wymaganych rejestrów i zestawień;
- raportowanie wyników sprzedażowych;
- edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji;
- prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycji rynkowej mBanku
Logo
Doradca Klienta z funkcją Kasjera
Bank BPH SA, O/Poznań ul. Głogowska 265 A
- sprawne i rzetelne realizowanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
zlecanych przez klientów;
- doradzanie klientom w zarządzaniu środkami na rachunkach;
- realizacja dyspozycji związanych z nabywaniem i zbywaniem przez klientów
jednostek funduszy uczestnictwa TFI;
Logo
Mobilny Doradca Klienta Komercyjnego, Doradca Klienta Biznesowego
Bank BPH SA, Centrum Biznesowe Poznań ul. Ułańska 1; O/Poznań os. Chrobrego 26.
- dbanie o wysoką i profesjonalną jakość obsługi klientów oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku banku;
- dokonywanie wstępnej analizy finansowo-ekonomicznej oraz ocena zdolności kredytowej firmy;
- realizowanie celów ilościowych i jakościowych określonych przez przełożonych;
- współpraca z doradcami w Centrum Biznesowym i Doradcami Klienta
Biznesowego w oddziałach banku;
Logo
Mobilny Doradca Klienta Biznesowego
Bank BPH SA, O/Poznań ul. Dąbrowskiego 75/21.
- pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z nowymi klientami z
segmentu MŚP oraz MASS;
- rozpoznawanie potrzeb klienta i opracowywanie rozwiązań finansowych
odpowiadających indywidualnym ich potrzebom;
-dokonywanie analiz opłacalności współpracy z wybranymi klientami;
- przyjmowanie dokumentów niezbędnych do założenia rachunku lub
złożenia wniosku kredytowego;
-pozyskiwanie rekomendacji, cross-selling;

Szkolenia i kursy

Kurs kasjerski walutowo-złotówkowy;
„Odpowiedzialna sprzedaż produktów finansowych”, tytuł: Certyfikowany
sprzedawca produktów Banku BPH;
„Jak założyć własną firmę”, szkolenia organizowane przez Akademicki
Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Szczecińskiego.

Edukacja

Logo
EKONOMIA, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże, wycieczki górskie, sport- piłka nożna.