Wojciech Iwaszko

Bank BPH
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Access SAP SQL PL Windows 7 Office Excel, Word, PowerPoint

Języki

angielski
dobry
polski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
SNT
S&T Services Polska Sp. z o.o.
Konsultant HelpDesk
- Wsparcie dla klientów detalicznych i inżynierów serwisu
- doradztwo techniczne przygotowanie dokumentacji technicznej oraz procedur, pomoc zdalna, wsparcie techniczne dla systemów informatycznych.
- Byłem również odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie nowego pracownika HelpDesku.
- Moim zadaniem było także usprawnienie działania HelpDesku i spotkania z klientami w celu wdrożenia nowych usług.
- Współpraca z Service Manager’ami
- Administracja platformą ITSM – Solvedirect
- Naprawa komputerów klasy PC/Notebook
- Przygotowywanie komputerów dla nowych pracowników
- Doradztwo w zakresie kupna sprzętu komputerowego
- Rozwiązywanie problemów z systemami operacyjnymi z rodziny Windows (XP, Seven, Server)
- Administracja systemami operacyjnymi z rodziny Windows (XP, 7, Server)
- Rozwiązywanie problemów z programami biurowymi z rodziny MS Office
- Administracja domeną (Active Directory)
- Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem firmowej sieci komputerowej

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, Zarządzanie, magisterskie
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

Grupy

Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą