Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Outsourcing IT
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
PL / SQL
Rozwiązywanie problemów
Rozwój produktu
Project Management
Remote Access
Raportowanie i analizy
Raporty
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
exel
PLSQL - Oracle
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedazy
Comunikacja sp. z o.o.
• Analizowanie bazy klientów,
• Prezentacja oprogramowania w trakcie spotkań z Klientem,
• Bezpośrednia obsługa Klientów zagranicznych,
• Przygotowywanie materiałów pokazowych we współpracy z działem rozwoju oprogramowania i działem marketingu: demo oprogramowania, prezentacje, środowiska demonstracyjne,
• Udział w konferencjach – prezentacja produktów softwareowych
• Prezentowanie oferty handlowej klientom indywidualnym i biznesowym,
• Rejestrowanie umów w systemie,
• Kontakt z klientami,
• Rozlicznie i wystawienie faktur,
• Bieżąca analiza wyników osiąganych w danym projekcie,
• Monitorowanie i realizacja zamówień oraz rozliczeń finansowych,
• Raportowanie wyników sprzedaży.
• Prezentacja oprogramowania w trakcie spotkań z Klientem,
• Bezpośrednia obsługa Klientów zagranicznych,
• Przygotowywanie materiałów pokazowych we współpracy z działem rozwoju oprogramowania i działem marketingu: demo oprogramowania, prezentacje, środowiska demonstracyjne,
• Udział w konferencjach – prezentacja produktów softwareowych
• Prezentowanie oferty handlowej klientom indywidualnym i biznesowym,
• Rejestrowanie umów w systemie,
• Kontakt z klientami,
• Rozlicznie i wystawienie faktur,
• Bieżąca analiza wyników osiąganych w danym projekcie,
• Monitorowanie i realizacja zamówień oraz rozliczeń finansowych,
• Raportowanie wyników sprzedaży.
Service Desk
* Wsparcie dla klientów detalicznych i inżynierów serwisu - doradztwo
techniczne przygotowanie dokumentacji technicznej oraz procedur, pomoc
zdalna, wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, OS i sprzętu
IT, konfiguracja sprzętu.
* Byłem również odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie nowego
pracownika HelpDesku.
* Moim zadaniem było także usprawnie działania HelpDesku i spotkania z
klientami w celu wdrożenia nowych usług.
techniczne przygotowanie dokumentacji technicznej oraz procedur, pomoc
zdalna, wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, OS i sprzętu
IT, konfiguracja sprzętu.
* Byłem również odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie nowego
pracownika HelpDesku.
* Moim zadaniem było także usprawnie działania HelpDesku i spotkania z
klientami w celu wdrożenia nowych usług.
Szkolenia i kursy
* 72-godzinny kurs obsługi komputera dla zaawansowanych;
* 24-godzinny kurs NLP -"Podstawy komunikacji" "Negocjacje w biznesie";
* 72-godzinne szkolenie z zakresu obsługi klienta Customer Care, prowadzone prze firmę Midwest;
* 72-godzinne szkolenie z zakresu komunikacji i asertywności, prowadzone prze firmę HCF;
* Kurs spadochronowy
* 24-godzinny kurs NLP -"Podstawy komunikacji" "Negocjacje w biznesie";
* 72-godzinne szkolenie z zakresu obsługi klienta Customer Care, prowadzone prze firmę Midwest;
* 72-godzinne szkolenie z zakresu komunikacji i asertywności, prowadzone prze firmę HCF;
* Kurs spadochronowy
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Zainteresowania
* Narciarstwo
* Pszczelarstwo
* Spadochroniarstwo
* Książki i poradniki o rozwoju osobistym.
* Nowinki o zdrowym stylu życia.
* Informatyka
* Muzyka i filmy
* Ekonomia
* Turystyka
* Giełda Papierów Wartościowych
* Pszczelarstwo
* Spadochroniarstwo
* Książki i poradniki o rozwoju osobistym.
* Nowinki o zdrowym stylu życia.
* Informatyka
* Muzyka i filmy
* Ekonomia
* Turystyka
* Giełda Papierów Wartościowych
Organizacje
Samorząd studencki
Inne
* Bazy danych (MS Access)
* Pakiet biurowy (Ms i Open Office, etc)
* CAD software (AutoCAD, ProE, Solid Works)
* MS Windows OS i Linux
* Aplikacja do zarzadzania zgłoszeniami i rejestracji czasu pracy- SolveDirect, ITSM
* Programy do pracy zdalnej DameWare itp.
* Podstawowe jezyki programowania HTML, VHDL, ++, Java
* Język rosyjski - poziom dobry, komunikatywny;
* Język angielski - poziom dobry, komunikatywny;
* Prawo jazdy kat. B.
* Pakiet biurowy (Ms i Open Office, etc)
* CAD software (AutoCAD, ProE, Solid Works)
* MS Windows OS i Linux
* Aplikacja do zarzadzania zgłoszeniami i rejestracji czasu pracy- SolveDirect, ITSM
* Programy do pracy zdalnej DameWare itp.
* Podstawowe jezyki programowania HTML, VHDL, ++, Java
* Język rosyjski - poziom dobry, komunikatywny;
* Język angielski - poziom dobry, komunikatywny;
* Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Warszawa Biuro Rachunkowe
Biuro rachunkowe Warszawa, multi tax, podatki Vat, Pit, rozliczenia, finanse,
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.