Wojtek Gąska

Przeterminowany

Wypowiedzi

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Wrocław w temacie Akcja "Wspieram żołnierzy"
    24.02.2008, 14:02

    Jakub L.:
    Dla mnie jest absolutnie obcy - nigdy nie pojechałem do obcego kraju z bronią, aby strzelać do obcych mi ludzi w obronie innych obcych mi ludzi
    Takie działanie to terroryzm. Cieszę sie, że tak nie robiłeś
    i być celem dla tych pierwszych obcych, którzy z kolei chcieliby zastrzelić mnie, który dla nich jestem zupełnie obcy (akurat ta chęć zastrzelenia jest w miarę zrozumiała).

    Pisanie jakichkolwiek petycji nie ma absolutnie żadnego sensu
    Powinieneś tutaj dodać wg Ciebie. Gdyby tak było jak mówisz, nie byłoby Solidarności czy innych epokowych zmian w polskiej świadomości i życiu.
    ponieważ ta sprawa jest sprawą polityczną i zostanie rozwiązana, albo i nie w terminie dogodnym dla rozwiązujących.
    Może i jest polityczna (tak jak i wszystko w naszym życiu), ale przede wszystkim dotyczy dyskryminacji i nierównego traktowania w połączeniu z zniewagą munduru Żołnierza Polskiego.
    Albo jej się ukręci łeb, jeżeli wyjdzie, że popełniono błędy na zbyt wysokim szczeblu.
    A to już czas pokaże.

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie ważne gospodarczo...
    8.01.2008, 20:26

    Kinga B.:
    Wojtek Gąska:
    Kinga B.:
    tym czasem zapraszam na czwartkowe Orientuj się! Od 20 =)

    Kinga sorki za pezpośredniość, ale Ty to masz parcie na produktplejsment ;D

    pzdr.ser.

    Pisząc tę odpowiedź jednocześnie zastanawiam się, czy w ogóle reagować na ten żarcik... Poczytaj może Wojtku, co to product placement, bo trochę mylisz pojęcia i miałeś pewnie na myśli po prostu marketing; "parcie" to raczej mam na "majka" (czyt. radio) i na dzielenie się muzą, jakiej słucham =)))Kinga B. edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 20:08

    oki to poczytajmy razem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Product_placement

    szczególnie fragment: "rozmowa o produkcie" , w Twoim przypadku to jest "Orientuj się!" :) Czyż nie?

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 20:18

    Jan Czerniawski:
    Wojtek Gąska:
    można je do miliona (no może trochę przesadziłem :) innych firm dopasować

    Zupełnie niechcący komplement temu logo powiedziałeś. :)

    to jest komplement? hm...

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 20:15

    Krzysztof B.:
    Wojtek Gąska:
    nie odpowiedziałeś na pytanie. chyba bym znalazł na forum cytat z Twoich wypowiedzi gdzie miałeś odmienne zdanie.

    Znajdź zatem moją wypowiedź w której piszę, że świat płaci za logo Zleceniodawcy i świat decyduje o jego kształcie.

    Osobiście nie mam zdania w temacie logo Xerox, ponieważ nie miałem wolnej chwili, by je choć z grubsza przeanalizować.
    Jednakowoż mając nieco pojęcia o tym jakie działania należy przedsięwziąć przed oraz przy wdrażaniu nowej identyfikacji, twierdzę, że 24 miesiące to nie jest dużo. Powiem więcej, sam chciałbym tyle mieć na spokojną pracę, oczywiście przy zachowaniu adekwatnego budżetu.
    Czy efekt spełnia oczekiwania Zleceniodawcy, odpowiedź jest oczywista skoro zmiany zostały wprowadzone.
    Czy efekt sprawdzi się w praktyce. Trudno jest wyrokować, ponieważ badania wykonuje się "na próbkach" a te nie zawsze w pełni odpowiadają rzeczywistości, są jedynie jej przybliżeniem.
    Upraszczając, czy efekt jest atrakcyjny wizualnie dla przeciętnego zjadacza chleba? Mieści się w panującym trendzie 3D/łeb dwa a na wet trzy zero/ łotewer, więc pewnie zostanie zaakceptowany. Czy wyryje się w pamięci jak poprzednie wcielenia. Czas pokaże.Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 20:08

    dziękuję. przyznać muszę, że z większością się zgadzam (choć sam w to nie wierzę). nie obeszło się jednak bez łapania za słówka :) pozwolisz, że nie będę kontynuował.

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie Mieleckie portale są/niema ?
    8.01.2008, 20:06

    Kinga B.:
    Wojtek Gąska:
    Kinga B.:
    buuuuuuuuuu

    a dlaczego buuu... GL to biznes, a "inny" to same pozytywy ;)

    To jaki biznes masz Ty na GL? :>>>

    Dla mnie GL to raczej kopalnia informacji i kontaktów, niekoniecznie biznesowych.

    chodziło mi o społeczność biznesową kontakty biznesowe

    ja wiele biznesowego mam z GL. kilku klientów. to chyba jest wystarczająco biznesowe :)

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie ważne gospodarczo...
    8.01.2008, 19:53

    Kinga B.:
    tym czasem zapraszam na czwartkowe Orientuj się! Od 20 =)

    Kinga sorki za pezpośredniość, ale Ty to masz parcie na produktplejsment ;D

    pzdr.ser.

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie Mieleckie portale są/niema ?
    8.01.2008, 19:52

    Kinga B.:
    buuuuuuuuuu

    a dlaczego buuu... GL to biznes, a "inny" to same pozytywy ;)

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 19:50

    Krzysztof B.:
    Wojtek Gąska:
    Krzysztof B.:
    Wojtek Gąska:
    Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

    Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

    czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

    Ale to nie świat decyduje tylko Zleceniodawca.

    nie odpowiedziałeś na pytanie. chyba bym znalazł na forum cytat z Twoich wypowiedzi gdzie miałeś odmienne zdanie.

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 19:48

    Odpowiedź dla Piotra i Andrzeja:
    Jak na taką dużą i merytoryczną firmę autora to:
    1. Wtórne (kopia AT&T)
    2. to co było w XEROXie charakterystyczne zabili (duże litery, duże X - wiem że jest taki trend i ciągoty wszystkich niewyłączając mnie do robienia na maluchach, ale XEROX to XEROX, a nie xerox)
    3. tak naprawdę to to kółko z krzyżującymi się liniami, że niby X :) to trochę na siłę. można je do miliona (no może trochę przesadziłem :) innych firm dopasować

    Kurcze udowodnijcie mi proszę, że się mylę :)

    pzdr.

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 19:20

    Krzysztof B.:
    Wojtek Gąska:
    Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

    Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

    czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 17:33

    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
    Wojtek Gąska:
    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
    Wojtek Gąska:
    kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
    No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.

    ha Andrzeju, juz wiem gdzie. zapraszam na http://xerox.pl spójrz na iconkę fejworit - stary dobry X rządzi!!!!
    To w takim razie o jakim charakterystycznym X pisałeś? może o takim jak tutaj http://www.blog.e-alw.com/2008/01/nowy-xerox.html autorstwa Foxa z roku 1993?

    dokładnie o takim Andrzeju :)
    Najbardziej podoba mi się fragment "Over a twenty-four month program..." ze strony http://www.interbrand.com/portfolio_details.asp?portfo...
    Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś???Wojtek Gąska edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 17:34

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 15:13

    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
    Wojtek Gąska:
    kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
    No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.

    ha Andrzeju, juz wiem gdzie. zapraszam na http://xerox.pl spójrz na iconkę fejworit - stary dobry X rządzi!!!!

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 15:06

    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
    Wojtek Gąska:
    kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
    No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.


    ooo a dałbym głowę że nie tak dawno jeszcze gdzieś go widziałem

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie re - b
    8.01.2008, 14:24

    Łukasz Kluj:
    Artykuł z NY Timesa na ten temat:

    Jest tutaj

    A tak swoją drogą to ich nowa kulka przy logo skojarzyła mi się z logiem komputera Amiga :)Łukasz Kluj edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 11:56

    a mi się kojarzy ze sklepem z włóczką :)

    kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Logo Roku 2007 - kit i hit
    8.01.2008, 07:15

    Marcin Dulnik:
    Zdecydowanie logo RUCH S.A. jako KIT

    W moim odczuciu negatyw również dla PLAY

    play to pewnie za tego bulgoblota ;) a mi się jakoś takie ciasto drożdżowe podoba

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie niechcą pisać, to może chcą...
    7.01.2008, 15:15

    Tomasz Witek:
    nie za wcześnie na ...

    toż przecież pytałem o sens

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie tak niewielu dla tak wielu
    7.01.2008, 15:11

    Tomasz Witek:
    Bystrzaki, ze swymi błyskotliwymi konkluzjami oskarżającymi mielczan za senność tkwią w niej po pas. A charakter wypowiedzi taki światły w ich rozumieniu.

    ktoś ma ochotę się posprzeczać?:)Tomasz Witek edytował(a) ten post dnia 07.01.08 o godzinie 12:36

    potwierdzasz tylko regułę

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie niechcą pisać, to może chcą...
    6.01.2008, 23:53

    ...się spotkać w realu :)

    drodzy goldlajnowi mielczanie, skoro mało kto chce się włączać do naszych elektronicznych rozmów to może chętniej pogada w realu.
    jak się zapatrujecie na spotkanie lajw. jakieś sugestie miejsca, czasu, charakterystycznego ubioru, czy może sensu takiego spotkania?

    pzdr. dla nocnych marków (i innych imion też :)

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie ważne gospodarczo...
    6.01.2008, 22:15

    Mariusz Miśkiewicz:
    Ania Bratek:
    Pozwól, że nie będę komentowała ludzkiej złośliwości.
    Bloga pisze były pracownik radia Waldemar Kruczko ...

    Złośliwość złośliwością ale jakieś konkrety ? Fakty ? Pisze prawdę czy nie ? Jak wygląda sytuacja ? - bo to rzeczywiście ciekawy temat...

    A wiesz, że nadmierna ciekawość to pierwszy stopień do piekła ;)

    Ale odnośnie bloga to trochę cukierkowo tam o hej.mielec.pl facio napisał. Coś mi jakąś krypciochą to zalatuje. Toż to prawie psalm pochwalny. Nie uważasz?

  • Wojtek Gąska
    Wpis na grupie Mielec w temacie nowy gracz...
    6.01.2008, 22:01

    Kinga B.:
    a ludzie narzekają, że media szukają sensacji... i tak w koło Macieju.

    Prosty przykład: jak jest wypadek to od razu tworzy się zbiegowisko - potrafi to ktoś wyjaśnić? =/

    ze zbiegowiskiem wokół tragicznego zdarzenia to dziwna sprawa jest. ostatnio czytałem gdzieś, że ("jak to stwierdzili amerykańscy badacze") większą chęć/inicjatywę przejawiają ludzie solo niż w grupie. oznacza to, że jeśli jesteśmy bezpośrednio i jedynymi świadkami tragicznego zdarzenia, niejako z automatu rzucamy się żeby pomóc. odwrotnie niż w tłumie gapiów, gdzie podświadomie myślimy, że wśród zgromadzonych osób jest "ktoś" od nas bardziej kompetentny np. lekarz. szczerze muszę się przyznać, że ja tak mam. zadowolony z tego nie jestem, ale tak właśnie mam.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do