Umiejętności
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
programowanie urządzeń na bazie systemu GSM
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
- dział sprzedaży i obsługi klienta rynek polski i niemiecki
- wsparcie techniczne zespołu w zakresie programowania produkowanych urządzeń
- prowadzenie szkoleń
- wdrażanie nowych projektów
- wsparcie techniczne zespołu w zakresie programowania produkowanych urządzeń
- prowadzenie szkoleń
- wdrażanie nowych projektów
Inspektor ds. logistyki produkcji
- sporządzanie planów
- koordynacja zamówień, dostaw komponentów
- współpraca z Działem Planowania i Przygotowania Produkcji przy zmianach technologicznych i zmianach modeli,
- nadzór nad stanem magazynowym
- wymiana informacji i współpraca z innymi jednostkami, kontakt z klientem
- koordynacja zamówień, dostaw komponentów
- współpraca z Działem Planowania i Przygotowania Produkcji przy zmianach technologicznych i zmianach modeli,
- nadzór nad stanem magazynowym
- wymiana informacji i współpraca z innymi jednostkami, kontakt z klientem
Szkolenia i kursy
Audit - Sukces mojej firmy - pasja lidera
Audit - NLP+Sprzedaż=Sukces
Audit - Sztuka negocjacji
Audit - Sztuka pozyskiwania i obsługi klienta przez telefon
Audit - Reklamacja - prawne aspekty
Teichert & Partners - Psychologia sprzedaży i obsługi klienta
Technika perswazji i wywierania wpływu w pozyskiwaniu i obsłudze klienta
Sprzedaż produktów luksusowych
Nowoczesne zarządzanie i technologie w służbie ekobiura
Seminaria i szkolenia techniczne Firma DRU oraz Spartherm, Sopro
Audit - NLP+Sprzedaż=Sukces
Audit - Sztuka negocjacji
Audit - Sztuka pozyskiwania i obsługi klienta przez telefon
Audit - Reklamacja - prawne aspekty
Teichert & Partners - Psychologia sprzedaży i obsługi klienta
Technika perswazji i wywierania wpływu w pozyskiwaniu i obsłudze klienta
Sprzedaż produktów luksusowych
Nowoczesne zarządzanie i technologie w służbie ekobiura
Seminaria i szkolenia techniczne Firma DRU oraz Spartherm, Sopro
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Elektronika, motoryzacja, podróże ... oraz zdrowe, weekendowe trasy rowerowe