Wojciech Dynowski

Kierownik działu sprzedaży i obsługa klienta z językiem niemieckim, informatyka.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Umiejętności

Obsługa klienta Prawo jazdy kat B samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Obsługa komputera i urządzeń biurowych Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; Kreatywne rozwiązywanie problemów Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu programowanie urządzeń na bazie systemu GSM

Języki

niemiecki
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własna działalność gospodarcza
USL Wojciech Dynowski
Własna działalność gospodarcza. Usługi m.in. dla TSL ELEKTRONIK Sp. z o.o.
TSL ELEKTRONIK Sp. z o.o.
Kierownik działu sprzedaży
- dział sprzedaży i obsługi klienta rynek polski i niemiecki
- wsparcie techniczne zespołu w zakresie programowania produkowanych urządzeń
- prowadzenie szkoleń
- wdrażanie nowych projektów
SE Bordnetze Polska Sp. z o.o.
Inspektor ds. logistyki produkcji
- sporządzanie planów
- koordynacja zamówień, dostaw komponentów
- współpraca z Działem Planowania i Przygotowania Produkcji przy zmianach technologicznych i zmianach modeli,
- nadzór nad stanem magazynowym
- wymiana informacji i współpraca z innymi jednostkami, kontakt z klientem
Spartherm sp. z o.o
Specjalista ds. sprzedaży
- specjalista ds. handlu
- obsługa rynku polskiego i niemieckiego
- nadzorowanie sprzętu IT
- koordynator serwisu
- wsparcie językowe(niemiecki) dla współpracowników
Logo
Usługi dla firmy Sparthem
Własna działalność gospodarcza
- pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta
- współpraca z partnerami w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii
- regionalny przedstawiciel handlowy
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
Informatyk
- Informatyk
- Współpraca z niemiecką policją - wsparcie językowe

Szkolenia i kursy

Audit - Sukces mojej firmy - pasja lidera
Audit - NLP+Sprzedaż=Sukces
Audit - Sztuka negocjacji
Audit - Sztuka pozyskiwania i obsługi klienta przez telefon
Audit - Reklamacja - prawne aspekty
Teichert & Partners - Psychologia sprzedaży i obsługi klienta
Technika perswazji i wywierania wpływu w pozyskiwaniu i obsłudze klienta
Sprzedaż produktów luksusowych
Nowoczesne zarządzanie i technologie w służbie ekobiura
Seminaria i szkolenia techniczne Firma DRU oraz Spartherm, Sopro

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Szczecińska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Elektronika, motoryzacja, podróże ... oraz zdrowe, weekendowe trasy rowerowe