Wypowiedzi
-
Panie Andrzeju, odniosłem się jedynie do pomysłu na logo, gdzie te słowa akurat występują. Jak napisałem - nie ma w tym jasnego przesłania, co zawiera się również w Pańskim pytaniu.
Można by rzec, że logo logiem, tutaj jest potrzebna szeroko pojęta informacja, określenie - czym tak w ogóle zajmuje się firma?
Dlatego moja propozycja, odnosi się do tego by skupić się bardziej na słownym przekazie niż graficznym.
Przykład:
M A K S I M U S +
biuro rachunkowe
Nie męczyłbym się z jakimś wyszukanym logo. Liczy się przekaz i jego rozumienie przez odbiorców. To moja propozycja. -
http://www.youtube.com/watch?v=khNY6dSRQb0&feature=rel...
I coś na "nie co dzień..":
http://www.youtube.com/watch?v=Vw7cBnyeRjA -
Moim zdaniem z tym akurat logo i tą branżą firmy, skierowałbym się w stronę raczej układu tych trzech 'wyrazów które mają być tak naprawdę przesłaniem - niż sam znak graficzny. To nie marka produktu, a usługi i to do tego z bardziej niejasnym przesłaniem bym rzekł.
Więc poszukiwania w formie:
N E G O C J A T O R *
oszczędność gwarantowana
Ma chyba większy sens.
Gdzie * to np ten listek w kółku.
Może tędy droga..