Umiejętności
Budżety
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Wyroby mleczne
FMCG
Jedzenie
Przemysł spożywczy
Bezpieczeństwo żywności
HACCP
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój produktu
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
SAP
Planowanie strategiczne
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Handlowego (oddział Bydgoszcz)
MAG Dystrybucja sp. z o.o. sp. k. (wcześniej KCD Dystrybucja sp. z o.o.)
• współdziałanie w poszukiwaniu nowych rynków zbytu, utrzymaniu stałych klientów,
• zawieranie kontraktów i umów,
• programowanie rozwoju przyszłościowego firmy
• nadzorowanie realizacji bieżących zadań,
• ustalenie warunków płatności,
• ustalenie form sprzedaży,
• prowadzenie negocjacji,
• sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zadań w danym pionie,
• przygotowanie przedsiębiorstwa do podejmowania nowych zadań,
• stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
• przestrzeganie w swej działalności tajemnicy służbowej,
• współpraca z firmami na zewnątrz.
• zawieranie kontraktów i umów,
• programowanie rozwoju przyszłościowego firmy
• nadzorowanie realizacji bieżących zadań,
• ustalenie warunków płatności,
• ustalenie form sprzedaży,
• prowadzenie negocjacji,
• sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zadań w danym pionie,
• przygotowanie przedsiębiorstwa do podejmowania nowych zadań,
• stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
• przestrzeganie w swej działalności tajemnicy służbowej,
• współpraca z firmami na zewnątrz.
Kierownik Makroregionu Północ
•Współzarządzanie oddziałami Bydgoszcz, Gdańsk, Poznań i Szczecin (łącznie około 100 osób),a następnie wszystkimi oddziałami w Polsce
•Współzarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów na podległym rejonie pracy
•Współzarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów na podległym rejonie pracy
Dyrektor ds.Rozwoju Sieci Franczyzowej i Marketingu
Polmlek Grudziądz
•Kreowanie i zarządzanie strategią sieci franczyzowej, działem marketingu i rozwoju Firmy:
•Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej firmy;
•Tworzenie, planowanie i rozliczanie planów marketingowych;
•Nadzór i koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy;
•Wsparcie działu sprzedaży;
•Monitorowanie skuteczności podjętych działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
•Przygotowywanie akcji marketingowych oraz terminowe informowanie działu sprzedaży i klientów o prowadzonych akcjach marketingowych;
•Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji;
•Współpraca z agencjami promocyjnymi przy tworzeniu koncepcji oraz realizacji programów promocyjnych.
•Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej firmy;
•Tworzenie, planowanie i rozliczanie planów marketingowych;
•Nadzór i koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy;
•Wsparcie działu sprzedaży;
•Monitorowanie skuteczności podjętych działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
•Przygotowywanie akcji marketingowych oraz terminowe informowanie działu sprzedaży i klientów o prowadzonych akcjach marketingowych;
•Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji;
•Współpraca z agencjami promocyjnymi przy tworzeniu koncepcji oraz realizacji programów promocyjnych.
Kierownik Regionu Północ
•Zarządzanie oddziałami Gdańsk, Poznań i Szczecin (łącznie około 100 osób)
•Zarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
•Zarządzanie działami sprzedaży, rozliczeń, dystrybucji, administracyjnym, magazynu, zamówień, utrzymanie biur i obiektów
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
Area Sales Manager
•Zarządzanie zespołem sprzedażowym ,tworzenie i realizacja budżetów, codzienny coaching, egzekucja standardów, przygotowywanie i przedstawianie szkoleń oraz prezentacji, wprowadzanie nowych pracowników
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
•P.O. Dyrektora Centrum Sprzedaży w Bydgoszczy podczas wszelkich nieobecności przełożonego (Zarządzanie działami: sprzedaży, dystrybucji, magazynu, technicznego, utrzymanie obiektu, ochrona, zamówienia i dispatching, uczestnictwo w spotkaniach regionalnych)
•Negocjowanie i realizacja umów marketingowych oraz sponsorskich na podległym rejonie pracy
•P.O. Dyrektora Centrum Sprzedaży w Bydgoszczy podczas wszelkich nieobecności przełożonego (Zarządzanie działami: sprzedaży, dystrybucji, magazynu, technicznego, utrzymanie obiektu, ochrona, zamówienia i dispatching, uczestnictwo w spotkaniach regionalnych)
Stażysta w Dziale Sprzedaży
•Współpraca z klientami na danym rejonie sprzedaży, budowanie relacji z klientem
•Wdrażanie promocji ogólnopolskich i regionalnych,
•Wprowadzanie nowych produktów na rynek sprzedażowy(osiągnięcie najwyższej penetracji produktu Ice Fruit w regionie)
•Wprowadzanie i utrzymywanie standardów określonych przez firmę
•Wdrażanie promocji ogólnopolskich i regionalnych,
•Wprowadzanie nowych produktów na rynek sprzedażowy(osiągnięcie najwyższej penetracji produktu Ice Fruit w regionie)
•Wprowadzanie i utrzymywanie standardów określonych przez firmę
Merchandiser
•Dbanie o wizerunek firmy w każdym punkcie sprzedaży
•Utrzymywanie standardów określonych przez firmę
•Budowanie ekspozycji promocyjnych
•Utrzymywanie standardów określonych przez firmę
•Budowanie ekspozycji promocyjnych
Szkolenia i kursy
„ACE” –szkolenie z zakresu technik sprzedaży i merchandisingu
„Efektywne Techniki Sprzedaży"
„Efektywne Techniki Sprzedaży cz.II”
SFA
„Zasady negocjacji i zawierania kontraktów”
„Coaching”
„Umiejętności interpersonalne”
„Skuteczna Rekrutacja”
„Motywujące zarządzanie”
„Sztuka prezentacji”
„Leadership Managment”
"System Oceny i Rozwoju"
"Prawo Pracy"
"Leadership Pipeline"
"Zarządzanie sprzedażą w praktyce cz.I i II"
"Asertywność i zarządzanie zasobami ludzkimi"
"Narzędzia informatyczne w sprzedaży"
"Budowanie trwałych relacji z klientami"
„Efektywne Techniki Sprzedaży"
„Efektywne Techniki Sprzedaży cz.II”
SFA
„Zasady negocjacji i zawierania kontraktów”
„Coaching”
„Umiejętności interpersonalne”
„Skuteczna Rekrutacja”
„Motywujące zarządzanie”
„Sztuka prezentacji”
„Leadership Managment”
"System Oceny i Rozwoju"
"Prawo Pracy"
"Leadership Pipeline"
"Zarządzanie sprzedażą w praktyce cz.I i II"
"Asertywność i zarządzanie zasobami ludzkimi"
"Narzędzia informatyczne w sprzedaży"
"Budowanie trwałych relacji z klientami"
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Sport, Podróże