Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta
Serco European Services Sp. z o.o. Kraków
Sprzedaż usług turystycznych ze znajomością
systemów rezerwacyjnych GDS (Amadeus, Galileo) .
Zapewnienie realizacji celów na wyznaczonym poziomie oraz w zgodności
z określonymi wskaźnikami efektywności sprzedaży, serwisu oraz satysfakcji klienta.
Osiągnięcie i utrzymanie jakości pracy na odpowiednim poziomie ( w zgodzie z
zasadami dotyczącymi przepływu połączeń zawartymi w procedurze)
Zapewnienie realizacji zleceń klientów zgodnie z ich oczekiwaniami oraz
uwzględnieniem indywidualnych potrzeb.
Przekazywanie precyzyjnych i pełnych informacji klientowi/dostawcom usług,
w celu wyeliminowania jakichkolwiek strat finansowych wynikających z błędu
popełnionego przez agenta.
Eskalacja/przekazanie telefonu/zgłoszenia klienta, w sytuacji, która według
procedury, wymaga takiego działania.
Stosowanie się do wyznaczonego w procedurach średniego czasu rozwiązywania
poszczególnych zgłoszeń klientów.
Wykorzystywanie powierzonych narzędzi pracy i systemów zgodnie z wyznaczonymi
procedurami.
Odpowiedzialność za całokształt spraw należących do obowiązków i za powierzone
mienie firmy (miejsce pracy, powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały, itp.)
systemów rezerwacyjnych GDS (Amadeus, Galileo) .
Zapewnienie realizacji celów na wyznaczonym poziomie oraz w zgodności
z określonymi wskaźnikami efektywności sprzedaży, serwisu oraz satysfakcji klienta.
Osiągnięcie i utrzymanie jakości pracy na odpowiednim poziomie ( w zgodzie z
zasadami dotyczącymi przepływu połączeń zawartymi w procedurze)
Zapewnienie realizacji zleceń klientów zgodnie z ich oczekiwaniami oraz
uwzględnieniem indywidualnych potrzeb.
Przekazywanie precyzyjnych i pełnych informacji klientowi/dostawcom usług,
w celu wyeliminowania jakichkolwiek strat finansowych wynikających z błędu
popełnionego przez agenta.
Eskalacja/przekazanie telefonu/zgłoszenia klienta, w sytuacji, która według
procedury, wymaga takiego działania.
Stosowanie się do wyznaczonego w procedurach średniego czasu rozwiązywania
poszczególnych zgłoszeń klientów.
Wykorzystywanie powierzonych narzędzi pracy i systemów zgodnie z wyznaczonymi
procedurami.
Odpowiedzialność za całokształt spraw należących do obowiązków i za powierzone
mienie firmy (miejsce pracy, powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały, itp.)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem