Wojciech Biedroń

Student, Politechnika Wrocławska

Wypowiedzi

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    19.06.2011, 21:55

    Gdzie się udało i na jakie stanowisko? :D

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie Kariera inżyniera w temacie Uprawnienia budowlane
    19.06.2011, 14:56

    Witam serdecznie, dopiero zaczynam swoją przygodę z książką praktyk na uprawnienia budowlane. Chciałbym wiedzieć czy znajdę gdzieś w necie wzór poprawnie wypisanej książki. Czy istnieje jakiś minimalny czas zatrudnienia, który mogę wpisać do książki? Z tego co się dowiedziałem jedyne zastrzeżenie funkcjonuje odnośnie praktyk obowiązkowych na uczelni, które nie liczą się do praktyki zawodowej.
    Pozdrawiam

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    19.06.2011, 13:15

    Najgorszy typ praktyk to zajęcia z ksero i parzenia kawy :D

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie Inżynieria budowlana w temacie Kto to wie?
    14.06.2011, 20:12

    Wszystko zależy w dużej mierze od gruntu, bo przecież odpór w glinie, a w piaskach jest przecież zupełnie inny. Myśląc po inżyniersku, upraszczając to do znanego schematu, najpewniej liczyłbym to jako ściankę szczelną z tym że jako napór gruntu uwzględniłbym po prostu wiatr.

    Pozdrawiam

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie Kariera inżyniera w temacie Szukam praktyk
    8.06.2011, 20:30

    nękanie to bardzo dobra strategia!

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Gmeranie przy uprawnieniach
    6.06.2011, 22:38

    Plus i minus sytuacji. Dla mnie bardzo na rękę, skończywszy studia inżynierskie w specjalizacji kolejowej kontynuuję edukację w specjalizacji drogowej na studiach IIgo stopnia, będę mógł spokojnie zabrać się za praktykę w kolejach bez konieczności przedłużania studiów.

    Z drugiej strony boję się faktycznie o wspaniałą katedrę kolejową na mojej uczelni. Już teraz toczyliśmy ciężkie boje z Dziekanem, aby została otworzona specjalizacja kolejowa IIgo stopnia, teraz gdy uprawnienia może dostać każdy zainteresowanie kierunkiem drogi kolejowe będzie na pewno mniejsze.

    Powiem szczerze, Nas, kolejarzy z zamiłowania zawsze na Politechnice Wrocławskiej traktowano jako piąte koło u wozu. Władze uczelni stawiały sprawę jasno, albo dziekanka, albo "spada" Pan na koleje. Kiedy kończyłem studia inżynierskie z 30 osobowej grupy kolejarzy spadochroniarzy było około 20.

    Coś czuję, że kierunek stanie się jeszcze bardziej marginalny.Wojciech Biedroń edytował(a) ten post dnia 06.06.11 o godzinie 22:40

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Ogłoszenia
    26.04.2011, 09:53

    W Moskwie mają zamiar budować tramwaje wysokich prędkości, ale to jeszcze dalej. Czy w Europie faktycznie taki zastój w budownictwie kolejowym?

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Ogłoszenia
    22.04.2011, 18:30

    A ja głupi usprawniałem komunikacje szynową we Wrocławiu. :(

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Prywatyzacja PKP CARGO S.A.
    11.04.2011, 23:33

    Czemu nie, przecież to chyba jako jedyna spółka która odnotowała zyski. Nie mówię tu o kreatywnej księgowości jak w niektórych spółkach PKP.

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Przesunięcie środków z kolei na drogi
    11.04.2011, 23:30

    Skoro mowa o inwestycyjnej normie, jakieś przemyślenia co do planów budowy katakumb w Łodzi? Chyba kolejna chybiona decyzja urzędników, czy my w naszym kraju nie mamy naprawdę innych kolejowych inwestycji niż wielka dziura w Łodzi za 1,5 mld zł? Choć znając życie wykopie się ją za 500mln a okrągły miliard "podarujemy" do zagospodarowania przez drogowców.Wojciech Biedroń edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 23:34

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Przesunięcie środków z kolei na drogi
    7.04.2011, 10:31

    Jakiś czas temu KE negatywnie zaopiniowała przesunięcie środków (1,2 mld) z inwestycji kolejowych na drogowe o które tak zabiegali nasi kochani politycy. Wczoraj komitet monitorujący POIiŚ (w porozumieniu z ministerstwem infrastruktury) zdecydował się jednak na ich przesunięcie. Kolejowe harakiri, z tym że miecz należy do głupich urzędników.Wojciech Biedroń edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 10:31

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Jestem zainteresowany pracą...
    18.03.2011, 09:57

    Przemysław Cieślik:
    studiujesz bez sensu drogówkę. Musisz mieć mgr. na kierunku kolejowy by mieć uprawnienia bez ograniczeń. Po inżynierskich możesz uzyskać legalnie tylko uprawnienia z ograniczeniami, co oznacza i większość poważnych robót ucieknie Ci koło nosa.

    Zdaję sobie z tego sprawę, na dzień dzisiejszy na I semestrze magisterskich studiów drogowych mam same przedmioty ogólne, które chciałbym pozdawać i następnie przenieść się na budownictwo kolejowe które mam nadzieje, że otworzą. Ewentualnie poszukam zaocznych kolejowych.

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    16.03.2011, 16:34

    Otóż chciałbym, jednak na razie uczelnia trzyma, przynajmniej do lipca.

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    16.03.2011, 00:14

    Przemysław Cieślik:
    Wojciech Biedron:
    Przemysław Cieślik:
    nie rozumiem dlaczego jest tak mało chętnych?
    studia jak każde inne, praca w wykonawstwie jest w delegacji, ale to dotyczy nie tylko kolejarzy...

    Każdemu kojarzy się praca w branży kolejowej jako wielki niewypał. A tak naprawdę może się okazać to atutem, ze względu chociażby na możliwości w zdobyciu uprawnień.
    Kolej jest bardzo źle odbierana przez społeczeństwo i stąd mała popularność tego kierunku.
    (...)

    Pozdrawiam

    Prawda, ale to chyba w dużej mierze wina mediów szukających sensacji. Rozdmuchiwanie leży po prostu w ich naturze. Pamiętajmy że nawet DB ma problemy podobne do PKP. Ale problemy PKP i ich geneza to zupełnie inna historia.

    Gdyby trafił Pan przypadkiem w okolice Dolnego śląska jestem szczerze zainteresowany współpracą.

    Pozdrawiam

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    14.03.2011, 22:58

    Przemysław Cieślik:
    nie rozumiem dlaczego jest tak mało chętnych?
    studia jak każde inne, praca w wykonawstwie jest w delegacji, ale to dotyczy nie tylko kolejarzy...

    Każdemu kojarzy się praca w branży kolejowej jako wielki niewypał. A tak naprawdę może się okazać to atutem, ze względu chociażby na możliwości w zdobyciu uprawnień.

    Tak nawiasem mówiąc, czy roboty tramwajowe nie wymagają kogoś z uprawnieniami drogowymi?

    Pozdrawiam

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie PKP porażka :(
    14.03.2011, 22:50

    Do indyjskich kolei nam jeszcze trochę brakuje :D

    http://www.youtube.com/watch?v=S4ZW0PTm9ME

    Za 18,50 to nie wiem czy na benzynę nie starczy. Regio jest przewoźnikiem tanim i dlatego ma takie wzięcie. Nic dziwnego, że ma takie obłożenie.

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie Jestem zainteresowany pracą...
    13.03.2011, 12:04

    Witam!
    Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, posiadam tytuł inżyniera w specjalizacji kolejowej, aktualnie jestem studentem studiów magisterskich w specjalizacji drogowej, poszukuję pracy w okolicach Wrocławia/Dolnego Śląska (ew inny rejon kraju) jako asystent kierownika budowy/projektanta w branży budownictwa kolejowego.

    Cechuje mnie sumienność, umiejętność pracy w zespole oraz łatwość przyswajania wiedzy. Odbyłem praktykę budowlaną w kolejowym biurze projektowym francuskiej firmy.

  • Wojciech Biedroń
    Wpis na grupie KOLEJNICTWO w temacie praktykanci
    13.03.2011, 11:49

    Przemysław Cieślik:
    Rafał Zakrzewski:
    Przemysław Cieślik:
    Nastawiony jestem raczej na studenta po 4 roku, ale ... można porozmawiać.
    Na pewno będziesz mógł wybierać w ofertach :) Ale spróbuj zmienić tytuł na "Szukam praktykanta"

    Problem w tym,że pewnie studenci studiów kolejowych nie korzystają z goldenline ....

    Korzystają, korzystają, sęk w tym, że jest ich baaaardzo mało. Np w moim roczniku w specjalizacji kolejowej na Politechnice Wrocławskiej tytuł inżyniera otrzymało tylko 10 osób. Aktualnie z braku chętnych na PWr nie otworzono studiów magisterskich w specjalizacji kolejowej. Także bardziej chodzi tu o brak ludzi niż ich zainteresowania.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do