Doświadczenie zawodowe
Dyrektor w Biurze Zarządzania Relacjami z Klientem odpowiedzialny za projkety CRM
Współudział w opracowaniu strategii rozwoju CRM na lata 2015-2020
Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania kampaniami (inboud i outbound) - PMO projektu;
Opracowanie strategii rozwoju CRM na lata 2011-2015
Implementacja systemu mierzącego poziom uproduktowienia Klientów, Cross-Sell Index;
Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania kampaniami (inboud i outbound) - PMO projektu;
Opracowanie strategii rozwoju CRM na lata 2011-2015
Implementacja systemu mierzącego poziom uproduktowienia Klientów, Cross-Sell Index;
Dyrektor w Biurze Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM) odpowiedzialny za obszar CRM analitycznego
Budowa zespołu analitycznego;
Budowa modeli scoringowych oraz segmentacja Klientów;
Zaprojektowanie i wdrożenie systemu Next Best Product;
Zaprojektowanie i wdrożenie segmentacji socjodemograficznej;
Rozbudowa repozytorium wiedzy o potrzebach Klientów;
Budowa modeli scoringowych oraz segmentacja Klientów;
Zaprojektowanie i wdrożenie systemu Next Best Product;
Zaprojektowanie i wdrożenie segmentacji socjodemograficznej;
Rozbudowa repozytorium wiedzy o potrzebach Klientów;
Dyrektor w Departamencie, Departament Controllingu, Pion Bankowości Indywidualnej
Zaprojaktowanie, budowa i wdrożenie systemu operacyjnego CRM (SFA);
Zarządzanie systemem operacyujnym CRM;
Zaprojaktowanie i wdrożenie systemu dziennego monitoringu sprzedaży kluczowych produków (MIS);
Dzienny monitoring reazlicji zadań sprzedażowych;
Zarządzanie systemem operacyujnym CRM;
Zaprojaktowanie i wdrożenie systemu dziennego monitoringu sprzedaży kluczowych produków (MIS);
Dzienny monitoring reazlicji zadań sprzedażowych;
Kierownik Zespołu Analiz Sprzedażowych, Departament Controllingu
Zaprojaktowanie i budowa systemu budżetowania obejmującego ok 3.000 doradców, 300 dyrektorów oddziałów.
Wyznaczanie i monitorowanie zadań sprzedażowych;
Przygotowywanie rozliczanie zadań MBO;
Koordynacja procesu segmentacji Klientów i budowy (ok. 3.000) portfely Doradców;
Zaproekjtowanie i zbudowanie narzedzia do zarządzania portfelami Klientów;
Wyznaczanie i monitorowanie zadań sprzedażowych;
Przygotowywanie rozliczanie zadań MBO;
Koordynacja procesu segmentacji Klientów i budowy (ok. 3.000) portfely Doradców;
Zaproekjtowanie i zbudowanie narzedzia do zarządzania portfelami Klientów;
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...