Włodzimierz Krawcewicz
Dyrektor Finansowy, IVM Chemicals Sp z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
MANAGER FINANSOWY / KOORDYNATOR KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
• zarządzanie sprawami finansowo-księgowymi firmy
• współpraca z bankami, negocjacje warunków współpracy, utrzymanie płynności finansowej organizacji
• koordynacja procesów egzekucji należności, czynności prawne (współpraca z prawnikami), nadzór nad przebiegiem spraw sądowych
• kontrola stanów magazynowych, wewnętrznego systemu raportowania, ewidencja dokumentów
• współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowości oraz weryfikacja sporządzanych dokumentów sprawozdawczości finansowej (audyt danych księgowych i dokumentacji kadrowej)
• analiza efektywności ponoszonych kosztów oraz prezentacja dla Zarządu uzyskanych wyników
• udział przy wdrożeniu systemu Oracle E-Business Suite
• weryfikacja kontraktów handlowych oraz terminowości ich wykonania
• współpraca z bankami, negocjacje warunków współpracy, utrzymanie płynności finansowej organizacji
• koordynacja procesów egzekucji należności, czynności prawne (współpraca z prawnikami), nadzór nad przebiegiem spraw sądowych
• kontrola stanów magazynowych, wewnętrznego systemu raportowania, ewidencja dokumentów
• współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowości oraz weryfikacja sporządzanych dokumentów sprawozdawczości finansowej (audyt danych księgowych i dokumentacji kadrowej)
• analiza efektywności ponoszonych kosztów oraz prezentacja dla Zarządu uzyskanych wyników
• udział przy wdrożeniu systemu Oracle E-Business Suite
• weryfikacja kontraktów handlowych oraz terminowości ich wykonania
DYREKTOR FINANSOWY W MOSKWIE wcześniej KONTROLER FINANSÓW REGIONALNYCH
• tworzenie planów finansowych i budżetów firmy krótko i długoterminowych
• nadzór nad sprawami podatkowymi oraz prawidłowością sporządzania deklaracji podatkowych
• bieżąca kontrola nad finansami w tym: kontrola i prognoza cash-flow, realizacja zobowiązań, kalkulacja cen usług firmy, wystawianie faktur, kontrola i ściąganie należności, rozliczanie projektów
• weryfikacja i tworzenie kontraktów krajowych i międzynarodowych, sprawozdań finansowych, sprawozdawczości wewnętrznej
• raportowanie do Zarządu (Anglia, Polska)
• koordynacja procesu budżetowania (wdrożenie, nadzorowanie wykonania)
• tworzenie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa firmy i szefów działów
• nadzór nad sprawami podatkowymi oraz prawidłowością sporządzania deklaracji podatkowych
• bieżąca kontrola nad finansami w tym: kontrola i prognoza cash-flow, realizacja zobowiązań, kalkulacja cen usług firmy, wystawianie faktur, kontrola i ściąganie należności, rozliczanie projektów
• weryfikacja i tworzenie kontraktów krajowych i międzynarodowych, sprawozdań finansowych, sprawozdawczości wewnętrznej
• raportowanie do Zarządu (Anglia, Polska)
• koordynacja procesu budżetowania (wdrożenie, nadzorowanie wykonania)
• tworzenie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa firmy i szefów działów
KONSULTANT-ANALITYK DS. ANALIZ FINANSOWYCH
• opracowywanie analiz stanu ekonomiczno-finansowego podmiotów gospodarczych
• określanie perspektyw rozwoju oraz tworzenie biznes planów
• oceny projektów inwestycyjnych
• oszacowywanie wartości przedsiębiorstw, spółek oraz znaków towarowych
• określanie perspektyw rozwoju oraz tworzenie biznes planów
• oceny projektów inwestycyjnych
• oszacowywanie wartości przedsiębiorstw, spółek oraz znaków towarowych
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami