Umiejętności
Prawo jazdy
Microsoft Office
Rozwiązywanie problemów
negocjacje handlowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Key Account Manager
- współpraca z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży i rozwoju kategorii Postpaid
(mobile, fix) -obecnie współpracuję z Neonet S.A.
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych ,
- nadzór i odpowiedzialność za wykonanie budżetów promocyjnych i marketingowych
- współpraca z terenowymi strukturami Orange Polska w zakresie koordynacji działań
w PSD sieci Neonet
- prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania warunków
handlowych, realizacji kontraktów, przeprowadzania akcji promocyjnych
(mobile, fix) -obecnie współpracuję z Neonet S.A.
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych ,
- nadzór i odpowiedzialność za wykonanie budżetów promocyjnych i marketingowych
- współpraca z terenowymi strukturami Orange Polska w zakresie koordynacji działań
w PSD sieci Neonet
- prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania warunków
handlowych, realizacji kontraktów, przeprowadzania akcji promocyjnych
Senior Key Account Manager
- współpraca z Dystrybutorami Prepaid w zakresie rozwoju kategorii Prepaid
(współpraca z: Payland Net, Grupa Lew, eService, Carmen, Stopol)
- współpraca z sieciami handlowymi w zakresie rozwoju kategorii Prepaid:
Pepco, Rossmann, Dino, Shell, Eurokiosk, Teletorium, My Center
- prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących rozwoju sieci rejestracji kart sim, programów dystrybucyjnych, akcji sprzedażowych
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych ,
- nadzór i odpowiedzialność za wykonanie budżetów promocyjnych
- negocjowanie i nadzór nad procesem wdrażania projektów Category Managment
u wybranych Klientów
(współpraca z: Payland Net, Grupa Lew, eService, Carmen, Stopol)
- współpraca z sieciami handlowymi w zakresie rozwoju kategorii Prepaid:
Pepco, Rossmann, Dino, Shell, Eurokiosk, Teletorium, My Center
- prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących rozwoju sieci rejestracji kart sim, programów dystrybucyjnych, akcji sprzedażowych
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych ,
- nadzór i odpowiedzialność za wykonanie budżetów promocyjnych
- negocjowanie i nadzór nad procesem wdrażania projektów Category Managment
u wybranych Klientów
Kierownik Projektu Rozwoju Sieci Lokalnych
- opracowanie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju kanału Sieci Lokalnych (SL)
- współpraca z Dystrybutorami Prepaid w zakresie pozyskiwania i obsługi Klientów SL
- współpraca z Klientami w zakresie rozwoju kategorii prepaid
- współpraca z terenowymi siłami sprzedaży Orange Polska w zakresie serwisowania
punktów sprzedaży
- zarządzanie zespołem JKAM odpowiedzialnym za pozyskanie i obsługę Klientów SL
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zespołu
- nadzór nad procesem wdrażania projektów Category Managment u wybranych
Klientów
- współpraca z Dystrybutorami Prepaid w zakresie pozyskiwania i obsługi Klientów SL
- współpraca z Klientami w zakresie rozwoju kategorii prepaid
- współpraca z terenowymi siłami sprzedaży Orange Polska w zakresie serwisowania
punktów sprzedaży
- zarządzanie zespołem JKAM odpowiedzialnym za pozyskanie i obsługę Klientów SL
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zespołu
- nadzór nad procesem wdrażania projektów Category Managment u wybranych
Klientów
Senior Trade Marketing Manager
- analiza i rozwój kategorii doładowań offline i online,
- zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych we wspieranych kanałach dystrybucji doładowań: Sieci Handlowe, Rynek Masowy i Alternatywne Kanały Sprzedaży
- prowadzenie projektów wizerunkowo- sprzedażowych
- współpraca z Marketingiem w zakresie przygotowania i wdrożenia ofert oraz spójności komunikacyjnej marek Orange i Nju Mobile
- współpraca z partnerami zewnętrznymi
- zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych we wspieranych kanałach dystrybucji doładowań: Sieci Handlowe, Rynek Masowy i Alternatywne Kanały Sprzedaży
- prowadzenie projektów wizerunkowo- sprzedażowych
- współpraca z Marketingiem w zakresie przygotowania i wdrożenia ofert oraz spójności komunikacyjnej marek Orange i Nju Mobile
- współpraca z partnerami zewnętrznymi
Trade Marketing Manager ds. Sieci Handlowych i Kanałów Alternatywnych
- bieżąca analiza sprzedaży starterów i doładowań w podległym kanale
- wyznaczanie i wdrażanie w życie priorytetów sprzedażowych opartych na Kalendarzu Priorytetów, informacjach z marketingu, analizie danych sprzedażowych, wynikach dystrybucji, danych zewnętrznych .
- dostarczenie narzędzi wsparcia dla sprzedaży w celu zwiększenia sprzedaży, budowy dystrybucji, (merchandising)
- koordynacja wdrożenia i ocena wyników efektywności implementacji priorytetów
- tworzenie i komunikacja argumentów sprzedażowych dedykowanych dla podległego kanału w oparciu o materiały marketingowe, materiały komunikacyjne, analizy sprzedaży oraz analizy rynkowe
- uczestnictwo w tworzeniu action planów, wyznaczanie standardów dla podległego kanału
- współpraca z marketingiem, logistyką i agencjami reklamowymi przy projektowaniu i produkcji POSM
- wyznaczanie i wdrażanie w życie priorytetów sprzedażowych opartych na Kalendarzu Priorytetów, informacjach z marketingu, analizie danych sprzedażowych, wynikach dystrybucji, danych zewnętrznych .
- dostarczenie narzędzi wsparcia dla sprzedaży w celu zwiększenia sprzedaży, budowy dystrybucji, (merchandising)
- koordynacja wdrożenia i ocena wyników efektywności implementacji priorytetów
- tworzenie i komunikacja argumentów sprzedażowych dedykowanych dla podległego kanału w oparciu o materiały marketingowe, materiały komunikacyjne, analizy sprzedaży oraz analizy rynkowe
- uczestnictwo w tworzeniu action planów, wyznaczanie standardów dla podległego kanału
- współpraca z marketingiem, logistyką i agencjami reklamowymi przy projektowaniu i produkcji POSM
Kierownik Projektu ds. Sieci Handlowych w Wydziale TM
- bieżąca analiza sprzedaży starterów i doładowań w podległym kanale
- wyznaczanie i wdrażanie w życie priorytetów sprzedażowych opartych na Kalendarzu Priorytetów, informacjach z marketingu, analizie danych sprzedażowych, wynikach dystrybucji, danych zewnętrznych .
- dostarczenie narzędzi wsparcia dla sprzedaży w celu zwiększenia sprzedaży, budowy dystrybucji, (merchandising)
- koordynacja wdrożenia i ocena wyników efektywności implementacji priorytetów
- tworzenie i komunikacja argumentów sprzedażowych dedykowanych dla podległego kanału w oparciu o materiały marketingowe, materiały komunikacyjne, analizy sprzedaży oraz analizy rynkowe
- uczestnictwo w tworzeniu action planów, wyznaczanie standardów dla podległego kanału
- wyznaczanie i wdrażanie w życie priorytetów sprzedażowych opartych na Kalendarzu Priorytetów, informacjach z marketingu, analizie danych sprzedażowych, wynikach dystrybucji, danych zewnętrznych .
- dostarczenie narzędzi wsparcia dla sprzedaży w celu zwiększenia sprzedaży, budowy dystrybucji, (merchandising)
- koordynacja wdrożenia i ocena wyników efektywności implementacji priorytetów
- tworzenie i komunikacja argumentów sprzedażowych dedykowanych dla podległego kanału w oparciu o materiały marketingowe, materiały komunikacyjne, analizy sprzedaży oraz analizy rynkowe
- uczestnictwo w tworzeniu action planów, wyznaczanie standardów dla podległego kanału
Specjalista ds. Trade Marketingu
tworzenie planów aktywności wsparcia promowanych brandów, kreacja, produkcja i zarządzanie materiałami POS, tworzenie spójnego "visibility" podległych marek w punkcie sprzedaży, monitoring rynku oraz rekomendacja wsparcia dla Traditional i Modern Trade, uczestnictwo i prowadzenie projektów crossbrandowych i crossdziałowych
Specjalista ds. Trade Marketingu
produkcja materiałów POS, współpraca z agencjami reklamowymi, aktywne monitorowanie rynku, współpraca z innymi działami w zakresie koordynacji projektów, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla Działu Sprzedaży, udział w spotkaniach dotyczących planów aktywności firmy
Szkolenia i kursy
Etapy wizyty handlowej- kurs prowadzony przez firmę STS
Trudne sytuacje handlowe- kurs prowadzony przez firmę STS
Podstawy Excela- Open Mind
Sztuka prezentacji - szkolenie wewnętrzne LU Polska
Akademia KAM - program rozwoju kompetencji sprzedażowych KAM w PTK Centertel
Zarządzanie zespołem projektowym - szkolenie wewnętrzne PTK Centertel
Trudne sytuacje handlowe- kurs prowadzony przez firmę STS
Podstawy Excela- Open Mind
Sztuka prezentacji - szkolenie wewnętrzne LU Polska
Akademia KAM - program rozwoju kompetencji sprzedażowych KAM w PTK Centertel
Zarządzanie zespołem projektowym - szkolenie wewnętrzne PTK Centertel
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
polityka, historia starożytnego Rzymu, sport (głównie gry zespołowe)