Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KRAKÓW I OKOLICE W REALU
-
Bartosz S.:
Witold Muszyński:
Skoro sprawdził się we Wrocławiu, to w skali kraju też powinno być dobrze? Co o tym sądzicie?
...a pod jakim względem się sprawdził?
W ciągu ostatnich kilku lat Wrocław zmieniał się znacznie szybciej niż inne miasta w Polsce, poza tym o "sprawdzeniu się" świadczy poparcie dla niego u większości. W Rzeszowie mamy podobną sytuacje: dobry gospodarz, dobre zmiany, jednak nadal słowa krytyki. W Pałacu prezydenckim potrzebny jest świeży człowiek, który sprawdził się na "lokalnym" odcinku i może skutecznie swój sukces przenieść na skalę kraju. Ja bym na niego zagłosował. -
Skoro sprawdził się we Wrocławiu, to w skali kraju też powinno być dobrze? Co o tym sądzicie?
-
daria krysta:
Sylwester Zimon:
Nie obawiaj się niedźwiedzi i dzikich zwierząt bo to tylko plotki.
jasne jasne na piastow plaga lisow po 23;];];]
hehe, ale zawsze to awans bo nie mieszkamy juz w krainie wilka tylko w krainie lisa;) Może rzeszowskie lisy zostałyby symbolem promocyjnym Rzeszowa?:) -
Pomysł z hasłem "Rzeszów stolica innowacji" wg. mnie jest bardzo ambitny i jednocześnie trafiony. Mamy do tego potencjal: "Stolica Doliny Lotniczej", siedziba "Asseco" - największej firmy informatycznej w Polsce. Jednak teraz władze miasta muszą wykazac sie konsekwencją. Strategie promocji miasta nie można zmieniac co chwile, strategie ustala sie na wiele lat.
Ta kampanie w przeciwienstwie do poprzedniej wzbudza we mnie pozytywne emocje. Kto nie chcialby mieszkac i pracowac w miescie innowacyjnym, nowoczesnym, bezpieczenym i czystym, takim jak Rzeszow? -
Dzięki za info, czy może wiesz kiedy można spodziewać się nowego naboru?
Pozdrawiam
Witek -
Czy mógłby mi ktoś pomóc gdzie można ubiegać się o dotacje na rozpoczęcie działalności przetwórczej np. pieczarkarnia?
Z góry dzięki za pomoc. -
I nie chodzi mi o to, aby przemilczać negatywy, ale o to żeby nie pokazywać tylko negatywów.
To fakt, że jak na razie historie z filmu są w zdecydowanej większości dołujące. Nie ma tam żadnego pozytywu. Byłem na wyspach w 2004 i już wtedy mogłem dopatrzeć się oprócz negatywów również pewne optymizmy.
Liczę na kreatywność scenarzystów... -
"Kampania rozbija się o promocję ośrodka akademickiego, sportowego i przemysłowego... a jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego"
Zgadzam się.
Według mnie miasto powinno postawić na kampanie pt. innowacyjny przemysł. Tu już mamy się czym pochwalić (Dolina Lotnicza etc.) A promocja miasta jako miasto akademickie ok, ale jako element innowacyjnego przemysłu a nie hasło kluczowe? -
Jaka jest wasza opinia na temat kampanii promującej Rzeszów jako miasta uniwersyteckiego?
Według mnie realizacja pomysłu - piątka
sam pomysł - dwója?
Pozdrawiam -
Dominik Strus:
Dzień Dobry :) To mój pierwszy post na GL, więc witam wszystkich :)
Aniu,
troszkę zgrzeszę, po raz kolejny banalizując Miłość, ale taki przykład przychodzi mi do głowy:
Jest chłopak. Jest przystojny, inteligentny, dowcipny, opiekuńczy.
Usłyszałaś o nim od koleżanki / zobaczyłaś go na boisku / zobaczyłaś jego zdjęcie w gazecie. Przez przypadek spotykasz go w klubie. Rozmawiacie i przypadacie sobie do gustu. Poznajecie się lepiej, zaprzyjaźniacie, zakochujecie, etc. I w końcu... bierzecie ślub.
I teraz pytanie do Ciebie: co on powinien zrobić, żeby zostać Twoim idealnym mężem?
Czy wystarczy, że się raz w roku spotkacie? Czy wystarczy, że raz w roku zabierze Cię na kolację? Czy wystarczy, że raz w życiu zabierze Cię do Paryża?
Zadaj sobie pytanie: czego oczekujesz od swojego ideału? Odpowiedzi
(na kartkach pocztowych z dopiskiem konkurs ;) "odpersonifikuj", zabierz im cechy ludzkie, dopasuj do produktu i już wiesz, co zrobić, żeby marka nigdy nie została zapomniana...
P.s. wchodzi jeszcze w grę wakacyjny romans łóżkowy z pięknym nieznajomym, ale obawiam się, że chodzi Ci raczej o wieloletni związek ;)Dominik Strus edytował(a) ten post dnia 19.12.07 o godzinie 12:31
Bardzo ciekawe podejscie do tematu, podobaja mi sie takie porównania.
Brawo!!!