Witold Mleczko
Call Center, profesjonalna obsługa klienta
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
bankowość
Call Center
Umiejętności komunikacyjne
CRM
Finanse
Umiejętności interpersonalne
Marketing
MS Office
Prawo jazdy kat B
Prawo jazdy kat.B (czynne)
umiejętności sprzedażowe i negocjacy
Programy do grafiki 2D
Programy do tworzenia grafiki 2D i DTP
prawo jazdy kat. B czynne od 1995
Umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy konsultant Zespół Monitoringu Kredytowego i Windykacji
informowanie klientów banku o zadłużeniu, motywowanie klientów do terminowej spłaty, wyjaśnianie przyczyn powstania zadłużenia
ustalanie harmonogramów spłat
przyjmowanie i przekazywanie wniosków o restrukturyzację zadłużenia
raportowanie wyników do team leadera i kierownika
ustalanie harmonogramów spłat
przyjmowanie i przekazywanie wniosków o restrukturyzację zadłużenia
raportowanie wyników do team leadera i kierownika
starszy konsultant Zespół Bankowości Elektronicznej Pekao24
przyjmowanie zleceń telefonicznych od klientów Banku i ich bieżąca obsługa w systemie bankowości internetowej Pekao24
aktywacja usług dla klientów
pomoc techniczna (helpdesk) dla klientów w zakresie bankowości internetowej i systemów transakcyjnych
aktywacja usług dla klientów
pomoc techniczna (helpdesk) dla klientów w zakresie bankowości internetowej i systemów transakcyjnych
konsultant Zespołu Infolinii Produktowej Pekao S.A.
obsługa obecnych i potencjalnych klientów banku (połączenia przychodzące i wychodzące) w zakresie produktów banku, procedur bankowych, regulaminów etc.
przyjmowanie wniosków pożyczkowych od klientów (wstępna ocena zdolności kredytowej, symulacje warunków pożyczek i spłat)
obsługa reklamacji, zapytao i wniosków składanych przez klientów
przyjmowanie wniosków pożyczkowych od klientów (wstępna ocena zdolności kredytowej, symulacje warunków pożyczek i spłat)
obsługa reklamacji, zapytao i wniosków składanych przez klientów
konsultant Call Center TP S.A.
kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw w zakresie informacji produktowej
sprzedaż i modyfikacja usług telekomunikacyjnych
udzielanie informacji dotyczących zadłużenia klientów wobec
Telekomunikacji Polskiej, ustalanie terminu spłat należności, motywowanie dłużników do regulowania zobowiązań
przyjmowanie reklamacji, skarg i wniosków od klientów oraz wstępne ich rozpatrywanie (w ramach posiadanych kompetencji)
sprzedaż i modyfikacja usług telekomunikacyjnych
udzielanie informacji dotyczących zadłużenia klientów wobec
Telekomunikacji Polskiej, ustalanie terminu spłat należności, motywowanie dłużników do regulowania zobowiązań
przyjmowanie reklamacji, skarg i wniosków od klientów oraz wstępne ich rozpatrywanie (w ramach posiadanych kompetencji)
Szkolenia i kursy
Operator DTP - 60 godz zajęć praktycznych z zakresu programów do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej oraz DTP
Szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych (TP S.A. i CBB sp z o.o.)
Szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych (TP S.A. i CBB sp z o.o.)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Modelarstwo okrętowe i figurkowe
Motoryzacja
Muzyka
Ogrodnictwo
Motoryzacja
Muzyka
Ogrodnictwo
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze