Witold Makar
Menadżer sprzedaży z długoletnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami, zdobytym w instytucjach branży finansowej.
Jarosław,
zagranica
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener wewnętrzny służb sprzedażowych, Menadżer ds. obsługi, Kierownik filii
Prowadzenie szkoleń i coachingów (podnoszenie umiejętności handlowych i produktowych w zespole handlowców (klient wewnętrzny), wdrażanie do pracy na samodzielnym stanowisku nowo zatrudnianych pracowników, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, budowanie relacji z Partnerami Handlowymi (klient zewnętrzny) poprzez przygotowanie i realizację szkoleń.
Realizacja zakładanych marż sprzedażowych, przygotowanie dziennych planów pracy dla Doradców (optymalizacja kosztów), analiza osiąganych wyników w podległym zespole pracowników, nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Partnerami Handlowymi.
Realizacja zakładanych marż sprzedażowych, przygotowanie dziennych planów pracy dla Doradców (optymalizacja kosztów), analiza osiąganych wyników w podległym zespole pracowników, nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Partnerami Handlowymi.
Szkolenia i kursy
2011–2012Akademia trenera biznesu, Kontrakt OSH (160 godz.): Certyfikat nr 092
03.2012- Kompendium Coachingu, Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. (16 godz.)
2009-2010 Kurs na rozwój – doskonalenie strategicznych kompetencji pracowników firmy Żagiel; Invictus Sp. z o.o. szkolenia z tematów: Skuteczna komunikacja, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zespołem, Organizacja pracy, Negocjacje biznesowe, (80 godz.)
10.2007 Psychologia sprzedaży, Podkarpacki Klub Biznesu (16 godz.)
12.2006 Profesjonalna sprzedaż – jakość obsługi, Podkarpacki Klub Biznesu (16 godz.)
03.2012- Kompendium Coachingu, Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. (16 godz.)
2009-2010 Kurs na rozwój – doskonalenie strategicznych kompetencji pracowników firmy Żagiel; Invictus Sp. z o.o. szkolenia z tematów: Skuteczna komunikacja, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zespołem, Organizacja pracy, Negocjacje biznesowe, (80 godz.)
10.2007 Psychologia sprzedaży, Podkarpacki Klub Biznesu (16 godz.)
12.2006 Profesjonalna sprzedaż – jakość obsługi, Podkarpacki Klub Biznesu (16 godz.)
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
sport, czytanie książek
Inne
obsługa komputera - pakiet MS Ofice
prawo jazdy kategorii B
prawo jazdy kategorii B