Umiejętności
Wysokie zdolności interpersonalne
umiejętność pracy w stresie
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
zdolności przywódcze
dobra organizacja pracy
zarządzanie zespołem sprzedażowym
Cierpliwość oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę
Stałe doskonalenie i rozwój
ciągłe dążenie do podnoszenia kwalifikacji
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Bianco Sklepy Odzieżowe
Budowanie wizerunku marki poprzez działania marketingowe
Znajomość rynku detalicznego i głęboka znajomość marki z naciskiem na marki premium
Reprezentowanie przed dostawcami
Osiąganie założonych wskaźników sprzedaży
Bezpośredni odpowiedzialność za dostawy towaru
Znajomość rynku detalicznego i głęboka znajomość marki z naciskiem na marki premium
Reprezentowanie przed dostawcami
Osiąganie założonych wskaźników sprzedaży
Bezpośredni odpowiedzialność za dostawy towaru
Koordynator , Zarządca
Tworzenie sieci detalicznej sklepów miesno wędliniarskich , zarządzanie operacyjne nimi (30 sklepów - 120 pracowników )
Pozyskiwanie lokalizacji negocjowanie umów najmu , całokształt działań związany z uruchamianiem placówek
Planowanie działań sprzedażowych i comiesięczna analiza wyników sprzedaży
Realizowanie założonych celów i bardzo wysoka dynamika sprzedaży - rentowności
Rekrutacja , szkolenie , motywowanie rozliczanie 120 osobowego zespołu sprzedażowego ( Kierownicy, sprzedawcy )
Pozyskiwanie lokalizacji negocjowanie umów najmu , całokształt działań związany z uruchamianiem placówek
Planowanie działań sprzedażowych i comiesięczna analiza wyników sprzedaży
Realizowanie założonych celów i bardzo wysoka dynamika sprzedaży - rentowności
Rekrutacja , szkolenie , motywowanie rozliczanie 120 osobowego zespołu sprzedażowego ( Kierownicy, sprzedawcy )
Regionalny kierownik sprzedaży
JBB Łyse
Organizowanie i zarządzanie hurtowym kanałem sprzedaży w uzupełnieniu o detaliczny rynek .Region południowo zachodnia Polska
Tworzenie kanału hurtowego dystrybucji dla Producenta
Dynamiczny rozwój sprzedaży ( w pierwszym miesiącu sprzedaż 100 tyś zł po 4 latach pracy średnia miesięczna sprzedaż na poziomie 10-12 mln złotych)
Realizowanie planów sprzedaży w oparciu o narzędzia marketingowe i sprzedażowe
Budowanie zespołu sprzedażowego ( pięciu PH ) szkolenie motywowanie
Budowanie wizerunku marki
Uczestniczenie w procesie tworzenia nowych produktów i wdrażanie ich do sprzedaży w oparciu o nabyte doświadczenie
Reprezentowanie firmy przed odbiorcami
Tworzenie kanału hurtowego dystrybucji dla Producenta
Dynamiczny rozwój sprzedaży ( w pierwszym miesiącu sprzedaż 100 tyś zł po 4 latach pracy średnia miesięczna sprzedaż na poziomie 10-12 mln złotych)
Realizowanie planów sprzedaży w oparciu o narzędzia marketingowe i sprzedażowe
Budowanie zespołu sprzedażowego ( pięciu PH ) szkolenie motywowanie
Budowanie wizerunku marki
Uczestniczenie w procesie tworzenia nowych produktów i wdrażanie ich do sprzedaży w oparciu o nabyte doświadczenie
Reprezentowanie firmy przed odbiorcami
Specjalista do sp. sprzedaży
P.P.M Polesie
Organizowanie tradycyjnego i nowoczesnego kanału dystrybucji.
Tworzenie własnej sieci sprzedaży sklepów detalicznych mięsno wędliniarskich ( 60 sklepów 240 pracowników )
Pozyskiwanie lokalizacji negocjowanie umów najmu lokali całokształt czynności związanych z uruchamianiem placówek handlowych w oparciu o podległe służby
Zatrudnianie szkolenie motywowanie rozliczanie zespołu sprzedażowego (Regionalni Kierownicy ,Kierownicy, Sprzedawcy)
Nadzór na wzrostem sprzedaży i osiąganiem rentowności celem kolejnych działań inwestycyjnych
Comiesięczna analiza wskaźników sprzedażowych
Planowane działania marketingowe ( gazetki, degustacje , konkursy )
Tworzenie własnej sieci sprzedaży sklepów detalicznych mięsno wędliniarskich ( 60 sklepów 240 pracowników )
Pozyskiwanie lokalizacji negocjowanie umów najmu lokali całokształt czynności związanych z uruchamianiem placówek handlowych w oparciu o podległe służby
Zatrudnianie szkolenie motywowanie rozliczanie zespołu sprzedażowego (Regionalni Kierownicy ,Kierownicy, Sprzedawcy)
Nadzór na wzrostem sprzedaży i osiąganiem rentowności celem kolejnych działań inwestycyjnych
Comiesięczna analiza wskaźników sprzedażowych
Planowane działania marketingowe ( gazetki, degustacje , konkursy )
Edukacja
, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania ''Edukacja'' we Wrocławiu
, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
, magisterskie
Wyższa Szkoła Oficerska Inżynierii Wojskowej we Wrocławiu
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe