Witold Juszczyk

Senior Product Manager, Account Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Strategia marketingowa Zakup Mediów Planowanie mediów Negocjacje Koordynacja projektu Public Relations koordynowanie działem Obsługa klienta kontakty z mediami Przygotowanie strategii marketingowej Zarządzanie zespołem, zarządzanie budżetem, negocjacje, sprzedaż promowanie produktów Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami , Pozyskiwanie nośników reklamowych w całej Polsce. Negocjowanie warunków współpracy. Opracowywanie planów sprzedaży i ich realizacja Wprowadzanie i rozwoj nowych produktów reklamowych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Clear Channel Poland
Senior Product Manager
Zadania: Wprowadzenie i rozwój z sukcesem produktów do oferty korporacji. Kierowanie i nadzór nad rozwojem produktu i jego pozycjonowanie oraz segmentację. Opracowywanie strategii marketingowych oraz ich realizacja. Tworzenie polityki cenowej i sprzedażowej oferty. Doradztwo, planowanie i realizowanie efektywnych kampanii. Szukanie nowych rozwiązań reklamowych. Wprowadzenie nowych formatów nośników reklamowych w segmencie reklamy tranzytowej. Współtworzenie kreacji dla Klientów. Dobór, współpraca z podwykonawcami i optymalizacji kosztów z tym związanych. Współpraca z zespołami sprzedaży i operacyjnym na wszystkich etapach przygotowania i realizacji kampanii. Kontrola i obniżanie kosztów kampanii, dbanie o wzrost marzy na projektach. Rozlicznie kampanii i wyliczanie realnej marży w oparciu o wszystkie realne koszty. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu reklamy. Tworzenie prognoz. Budowanie oferty CCP w zakresie nośników tranzytowych wg własnego pomysłu. Przygotowanie i nadzór nad realizacją projektów niestandardowych, eventowych i ambientowych. Budowa zespołu. Szkolenie handlowców w zakresie nowego produktu. Pomysły i współtworzenie materiałów komunikacji zewnętrznej.

Wyróżnienie roczne "za szczególne zaangażowanie i wysoce skuteczną realizację wprowadzenia na rynek i rozwoju nowego produktu reklamowego. Za profesjonalizm, prace z pasją, zbudowanie pozycji Clear Channel jako dostawcy reklamy. Za realizacje marży ponad plan roczny".


Nagroda szczególna: Pracownik Roku 2016
Logo
Account Director
CAM Media SA
Zadania: Dbanie o jakość pracy i odpowiednio wysoki poziom tworzonych kampanii, Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji, Identyfikowanie oczekiwań klienta wobec agencji poprzez dogłębne poznawanie jego strategii marketingowej, nadzorowanie i koordynacja działań związanych z prowadzeniem projektów dla klientów. Planowanie i realizacja kampanii oraz szukanie efektywnych rozwiązań dla Klientów. Pozyskiwanie nośników reklamowych w całej Polsce. Współpraca z działem kreatywnym i produkcyjnym oraz instytutem badań podczas trwania procesu powstawania kampanii.Negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i koordynacja ich realizacji. Opracowywanie planów sprzedaży i ich realizacja. Redagowanie notatek prasowych, news letterów, organizacja eventów dla Klientów, udzielanie wywiadow dotyczących produktów działu. Doradztwo i współtworzenie kreacji dla Klientów. Dbanie o ustaloną w planach rentowność projektów. AOptymalizacja pracy działu – przydzielanie klientów/projektów. Rozbudowa działu - rekrutacja pracowników i ich szkolenie. Współpraca z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.
Logo
Senior Account Manager.
CAM Media S.A.
Zarządzanie projektami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie, utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi oraz doradzanie i rekomendowanie im odpowiednich rozwiązań, Tworzenie strategii sprzedaży i promocji produktu . Szukanie nowych rozwiązań – między innymi: nowatorski panel reklamowy. Pozyskiwanie nośników pod kampanie w calej Polsce. Terminowe fakturowanie klientów oraz nadzór nad procesem spływu należności od klientów. Rekrutacja i szkolenie pracowników. Budowa od podstaw działu obsługi klienta. Współpraca z agencją kreatywną w zakresie wykonywania projektów graficznych. . Inicjowanie i nadzorowanie akcji PR realizowanych kampanii. Osiągnięcia: Najlepsze wyniki w realizacji planu sprzedażowego w firmie.
Logo
Account Manager, Pierwszy pracownik firmy.
CAM Media S.A.
Wprowadzenie z sukcesem nowego nośnika reklamowego. Pozyskanie i opieka nad klientami. Planowanie efektywnych kampanii . Sprzedaż nośników reklamowych. Przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji. Szukanie odpowiednich nośników reklamowych w całym kraju. Wprowadzenie nowych formatów nośników reklamowych na rynek typu Wrap Up. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu transit advertising, działań konkurencji i udział w kreowaniu polityki cenowej. Rekrutacja i szkolenie pracowników. Budowa od podstaw działu obslugi Klienta. Współpraca z działem kreatywnym w zakresie wykonywania projektów graficznych.
GOLDFINGER Sp. z o.o.
Account Manager
Obsługa i utrzymywanie relacji z Klientami agencji reklamowej w tym: planowanie mediów, przygotowywanie ofert i prezentacji,doradztwo w zakresie kreacji, nawiązywanie współpracy z podwykonawcami. Aktywna współpraca z innymi działami firmy w tym kreacją i produkcją. Obsługa Klientów.
Sony Music Entertainment Polska
Marketing Trainee
Współpraca z działami: Marketingu i PR. Odpowiedzialny mi.n.: współpraca przy realizacji strategii marketingowej, opracowywanie raportów z działań marketingowych , przygotowywanie POS i materiałów promocyjnych dla mediów oraz współorganizowanie prezentacji dla przedstawicieli handlowych. Uczestnictwo w realizacji wideoklipu.
Logo
Pracownik w Dziale Marketingu i Sprzedaży
Jurajska”.
Rozpoznawanie rynków zbytu. Koordynowanie działań z zakresu promocji i sprzedaży. Prowadzenie i udział w akcjach promocyjnych, ustalonych w oparciu o plany marketingowe, Przygotowywanie materiałów POS.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie zespołem, Efektywna prezentacja, Zarządzanie projektem, Planowanie kampanii, Zarządzanie czasem,

Edukacja

Logo
Magister Zarządzania i Marketingu , magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

historia sztuki, kynologia (w tym mastify tybetańskie) , podróże, plastyka (malowanie obrazów,).

Organizacje

Wspólnota mieszkaniowa
Członek Zarządu

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Co w prawie piszczy. Bezpłatna i profesjonalna pomoc prawna
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
DIZAJN
DIZAJN
Miejsce dla miłośników wszelkiego dizajnu i projektowania.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Historia Sztuki
Historia Sztuki
Grupa osob pasjonujacych sie historia sztuki.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki