Witek Koroblewski

Y&R, Deputy Creative Director
Warszawa, mazowieckie

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Creative Networking
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
GrupyKreatywne.pl
GrupyKreatywne.pl
GrupyKreatywne to ludzie aktywni, chcący osiągnąć sukces w życiu.
Homo Inquietus
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus. Główne cele fundacji: Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej. R
Komunikacja intra- i interpersonalna
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
MindEvolution.pl
MindEvolution.pl
Ogólnopolska sieć Klubów Rozwoju Osobistego - MindEvolution.pl. Bazując na metodach NLP - modelujemy rozwój i sukces.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
NLP
NLP
NLP
NLP Coaching
NLP Coaching
NLP Coaching to najnowsza koncepcja w Polsce, a rozwijana od 1991 roku przez dr Tada Jamesa na całym świecie. Tutaj odkrywamy prawdziwe NLP, łączymy z profesjonalnym coachingiem tworząc coś więcej!
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.