Doświadczenie zawodowe
Pracownik administracyjno-biurowy
Yoko Sp.zo.o we Wrocławiu
centralne zarządzanie drogeriami Jasmin w systemie Hipermarket
prowadzenie codziennej statystyki obrotów w poszczególnych sklepach
przygotowywanie ofert handlowych ,gazetek zgodnie z potrzebami klienta
organizowanie konkursów i nagród dla najlepszych drogerii
kontrola nad płatnościami i przelewami bankowymi
prowadzenie codziennej statystyki obrotów w poszczególnych sklepach
przygotowywanie ofert handlowych ,gazetek zgodnie z potrzebami klienta
organizowanie konkursów i nagród dla najlepszych drogerii
kontrola nad płatnościami i przelewami bankowymi
Fakturzystka - obsługa klienta
Eurocesh we Wrocławiu
wprowadzanie i wystawianie dokumentów w systemie Ferrodo
wyjaśnianie błędów występujących w wysyłkach towaru np. braki w dostawie, nadwyżki w dostawie , niezgodność danych firmy na fakturze
segregacja i archiwizacja dokumentów
tworzenie faktur i not korygujących
obsługa kasy fiskalnej ,urządzeń biurowych
wyjaśnianie błędów występujących w wysyłkach towaru np. braki w dostawie, nadwyżki w dostawie , niezgodność danych firmy na fakturze
segregacja i archiwizacja dokumentów
tworzenie faktur i not korygujących
obsługa kasy fiskalnej ,urządzeń biurowych
Referent w zakresie zeznań podatkowych
Urząd Skarbowy we Wrocław
Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych ze złożonych deklaracji, zeznań i rozliczeń rocznych w celu zapewnienia dostępu do aktualnej i dokładnej informacji o należnościach podatników i płatników,
Tworzenie paczek/rejestrów wprowadzonych dokumentów źródłowych w celu przekazania ich do dalszego przetwarzania zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów,
Sprawdzanie zgodności danych zawartych w deklaracjach i zeznaniach z danymi zawartymi w rejestrach przypisów i odpisów oraz zatwierdzanie rejestrów w celu przekazania ich do komórki rachunkowości podatkowej,
Dokonywanie czynności sprawdzających zeznań podatkowych, deklaracji i informacji, badanie terminowości ich złożenia oraz prawidłowości skorzystania z ulg podatkowych w celu stwierdzenia formalnej poprawności w/w dokumentów i ustalenia zgodności stanu faktycznego z przedstawionymi dokumentami,
Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w celu przekazania ich do dalszego obiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Tworzenie paczek/rejestrów wprowadzonych dokumentów źródłowych w celu przekazania ich do dalszego przetwarzania zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów,
Sprawdzanie zgodności danych zawartych w deklaracjach i zeznaniach z danymi zawartymi w rejestrach przypisów i odpisów oraz zatwierdzanie rejestrów w celu przekazania ich do komórki rachunkowości podatkowej,
Dokonywanie czynności sprawdzających zeznań podatkowych, deklaracji i informacji, badanie terminowości ich złożenia oraz prawidłowości skorzystania z ulg podatkowych w celu stwierdzenia formalnej poprawności w/w dokumentów i ustalenia zgodności stanu faktycznego z przedstawionymi dokumentami,
Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w celu przekazania ich do dalszego obiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Szkolenia i kursy
Zastosowanie komputera w księgowości FK+ GM ( Rachmistrz, Subiekt, Rewizor,Gratyfikant
prawo jazdy kat. B,
prawo jazdy kat. B,
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
motoryzacja , sport (wycieczki rowerowe, jazda na nartach, piłka ręczna ,sporty wodne