Wioletta Śliwakowska

Ekonomista specjalność finanse-rachunkowość
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
referent do spraw finansowych
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu
- odpowiadałam za całokształt przedsięwzięć polegających na przeprowadzeniu postępowań dotyczących udzielania zamówień w zakresie uruchomienia szkoleń, realizacji zakupów dostaw i usług, w tym prowadzenia rozpoznania rynkowego;
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji planistycznej, w tym „Planów zakupów i zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane” ;
- ewidencjonowanie zdarzeń finansowych w Zintegrowanym Wieloszczeblowym Systemie Informatycznym Resortu Obrony Narodowej (ZWISI RON);
- prowadzenie ewidencji pomocniczej opracowywanych w sekcji wniosków, zawartych umów i ich archiwizowanie;
- wykonywanie zadań dotyczących bieżącej działalności służby oraz 2 WOG.
Logo
Pracownik administracyjno-biurowy
Yoko Sp.zo.o we Wrocławiu
- centralne zarządzanie drogeriami Jasmin w systemie Hipermarket
- prowadzenie codziennej statystyki obrotów w poszczególnych sklepach
- przygotowywanie ofert handlowych ,gazetek zgodnie z potrzebami klienta
- organizowanie konkursów i nagród dla najlepszych drogerii
- kontrola nad płatnościami i przelewami bankowymi
- obsługa interesantów, pracowników firm kurierskich itp.
- zaopatrywanie firmy w materiały biurowe i eksploatacyjne
- wykonywanie innych zadań organizacyjno –administracyjnych wynikających z bieżących potrzeb
- przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej
Logo
Fakturzystka- obsługa klienta- pracownik biurowo- administracyjny
Eurocesh we Wrocławiu
- wprowadzanie i wystawianie dokumentów w systemie Ferrodo
- wyjaśnianie błędów występujących w wysyłkach towaru np. braki w dostawie, nadwyżki w dostawie
- niezgodność danych firmy na fakturze
- segregacja i archiwizacja dokumentów
- tworzenie faktur i not korygujących
- obsługa kasy fiskalnej ,urządzeń biurowych
- Przyjmowanie i obsługa gości firmy ( przygotowywanie sal konferencyjnych, poczęstunku itp.)
Logo
Referent w zakresie zeznań podatkowych
Urząd Skarbowy we Wrocław
- Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych ze złożonych deklaracji, zeznań i rozliczeń rocznych w celu zapewnienia dostępu do aktualnej i dokładnej informacji o należnościach podatników i płatników,
- Tworzenie paczek/rejestrów wprowadzonych dokumentów źródłowych w celu przekazania ich do dalszego przetwarzania zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów,
- Sprawdzanie zgodności danych zawartych w deklaracjach i zeznaniach z danymi zawartymi w rejestrach przypisów i odpisów oraz zatwierdzanie rejestrów w celu przekazania ich do komórki rachunkowości podatkowej,
- Dokonywanie czynności sprawdzających zeznań podatkowych, deklaracji i informacji, badanie terminowości ich złożenia oraz prawidłowości skorzystania z ulg podatkowych w celu stwierdzenia formalnej poprawności w/w dokumentów i ustalenia zgodności stanu faktycznego z przedstawionymi dokumentami,
- Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w celu przekazania ich do dalszego obiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Szkolenia i kursy

Zastosowanie komputera w księgowości FK+ GM ( Rachmistrz, Subiekt, Rewizor,Gratyfikant
Prawo Jazdy kat B

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

- motoryzacja
- sport (wycieczki rowerowe, jazda na nartach, piłka ręczna ,sporty wodne)

Inne

Znajomość:
- pakietu MS Office, Excel, MS Word
- obsługa urządzeń biurowych: faks, ksero

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.