Umiejętności
B2B
Microsoft Office
Public Relations
Negocjacje
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
organizacja pracy
Zarządzanie klientami
praca w zespole
Przemysł farmaceutyczny
edukacja
Farmaprom
Sztuka prezentacji
prawo jazdy kat.B, znajomość obsługi klienta
prawo farmaceutyczne
Trudny klient
Insights Discovery
CRM Dynamics
Dziennikarstwo prasowe i telewizyjne
wydawnictwa
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant edukacyjny
* współpraca z obecnymi Klientami i aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców
* tworzenie sieci kontaktów z decydentami po stronie Klientów na wszystkich szczeblach zarządzania oraz budowanie z nimi długofalowych relacji
* analiza potrzeb i potencjału Klientów
* budowanie silnej pozycji produktu i firmy na rynku
* umiejętność prowadzenia spotkań sprzedażowych – indywidualne i grupowe
* finalizacja kontraktów i realizacja planów sprzedaży
* tworzenie raportów i baz danych w systemie CRM
* tworzenie sieci kontaktów z decydentami po stronie Klientów na wszystkich szczeblach zarządzania oraz budowanie z nimi długofalowych relacji
* analiza potrzeb i potencjału Klientów
* budowanie silnej pozycji produktu i firmy na rynku
* umiejętność prowadzenia spotkań sprzedażowych – indywidualne i grupowe
* finalizacja kontraktów i realizacja planów sprzedaży
* tworzenie raportów i baz danych w systemie CRM
przełożony
wystawiono
Wioletta dała się poznać jako osoba bardzo ambitna i zorganizowana. W moim zespole była osobą bez doświadczenia na objętym stanowisku, a mimo to po drugim miesiącu pracy realizowała wszystkie zakladane na tym stanowisku ambitne cele. Z nałożonych zadań służbowych wywiązała się sprawnie i terminowo. Wyrozniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Bardzo szybko uczy się rzeczy nowych, jest otwarta w komunikacji, doskonale radzi sobie w pracy pod presją czasu i wyniku. Wioletta cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje. Z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Wiolettą.
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu technik sprzedaży - Szkoła Skutecznej Sprzedaży Tomasza Kuny - luty 2013
Tematyka:
*Czym różni się sprzedawanie od: obsługi klienta, od akwizycji, od pokonywania obiekcji, od manipulacji, od negocjacji?
*Jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie i jak się profesjonalnie witać i jak rozpoczynać rozmowę z klientem?
*Co to znaczy rozpoznanie potrzeb i jaka jest rola pytań otwartych, zamkniętych, pogłębiających, „na próbę”?
*Jak parafrazowanie może nam pomóc w sprzedawaniu?
*Profesjonalna prezentacja handlowa – czym się różni od zachwalania/oferowania towaru? O co chodzi w zamianie cech na korzyści?
*Zamknięcie sprzedażowe (ang. closing) – co nam daje w procesie przekonywania klienta/rozmówcy. Jakie są rodzaje i funkcje zamknięć?
*
Szkolenie z negocjacji - Szkoła Skutecznej Sprzedaży Tomasza Kuny - październik 2013
Tematyka:
*Co to jest sprzedaż/sprzedawanie? Czy się różni i czym się różni od negocjowania, manipulowania, pokonywania obiekcji, perswazji, wywierania wpływu?
*Podstawowe zasady negocjacji. Czym się różni język negocjacji od np. języka sprzedaży („Jeśli ja zrobię to o co prosisz ty zrób to o co ja proszę”).
*Typologia klienta (na podstawie różnic osobowości) i zasady dopasowania się do każdego z typów osobowości.
*Obiekcje – czy to jest koniec mojej sprzedaży? Czy obiekcja może być sygnałem zakupu? Jak eliminować obiekcje już na etapie przygotowania? Jak sobie radzić z typowymi obiekcjami a jak pokonać obiekcje niespodziewane/nieprzewidziane?
Doskonalenie technik sprzedaży - Grupa Konsultantów i Trenerów TERAZ - grudzień 2014
Tematyka:
*Czym różni się sprzedawanie od: obsługi klienta, od akwizycji, od pokonywania obiekcji, od manipulacji, od negocjacji?
*Jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie i jak się profesjonalnie witać i jak rozpoczynać rozmowę z klientem?
*Co to znaczy rozpoznanie potrzeb i jaka jest rola pytań otwartych, zamkniętych, pogłębiających, „na próbę”?
*Jak parafrazowanie może nam pomóc w sprzedawaniu?
*Profesjonalna prezentacja handlowa – czym się różni od zachwalania/oferowania towaru? O co chodzi w zamianie cech na korzyści?
*Zamknięcie sprzedażowe (ang. closing) – co nam daje w procesie przekonywania klienta/rozmówcy. Jakie są rodzaje i funkcje zamknięć?
*
Szkolenie z negocjacji - Szkoła Skutecznej Sprzedaży Tomasza Kuny - październik 2013
Tematyka:
*Co to jest sprzedaż/sprzedawanie? Czy się różni i czym się różni od negocjowania, manipulowania, pokonywania obiekcji, perswazji, wywierania wpływu?
*Podstawowe zasady negocjacji. Czym się różni język negocjacji od np. języka sprzedaży („Jeśli ja zrobię to o co prosisz ty zrób to o co ja proszę”).
*Typologia klienta (na podstawie różnic osobowości) i zasady dopasowania się do każdego z typów osobowości.
*Obiekcje – czy to jest koniec mojej sprzedaży? Czy obiekcja może być sygnałem zakupu? Jak eliminować obiekcje już na etapie przygotowania? Jak sobie radzić z typowymi obiekcjami a jak pokonać obiekcje niespodziewane/nieprzewidziane?
Doskonalenie technik sprzedaży - Grupa Konsultantów i Trenerów TERAZ - grudzień 2014
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne
Grupy
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.