Wioletta Ciuchcińska

Konsultant medyczny
Ciechanów, mazowieckie

Umiejętności

B2B Microsoft Office Public Relations Negocjacje Sprzedaż Strategia biznesowa Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą organizacja pracy Zarządzanie klientami praca w zespole Przemysł farmaceutyczny edukacja Farmaprom Sztuka prezentacji prawo jazdy kat.B, znajomość obsługi klienta prawo farmaceutyczne Trudny klient Insights Discovery CRM Dynamics Dziennikarstwo prasowe i telewizyjne wydawnictwa

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Adamed Sp. z o.o.
Konsultant Medyczny
Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów;
Budowanie relacji z Klientami firmy;
Realizowanie założonych celów i zadań;
Organizowanie targów, konferencji, sympozjów;
Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Konsultant edukacyjny
* współpraca z obecnymi Klientami i aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców
* tworzenie sieci kontaktów z decydentami po stronie Klientów na wszystkich szczeblach zarządzania oraz budowanie z nimi długofalowych relacji
* analiza potrzeb i potencjału Klientów
* budowanie silnej pozycji produktu i firmy na rynku
* umiejętność prowadzenia spotkań sprzedażowych – indywidualne i grupowe
* finalizacja kontraktów i realizacja planów sprzedaży
* tworzenie raportów i baz danych w systemie CRM
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Wioletta dała się poznać jako osoba bardzo ambitna i zorganizowana. W moim zespole była osobą bez doświadczenia na objętym stanowisku, a mimo to po drugim miesiącu pracy realizowała wszystkie zakladane na tym stanowisku ambitne cele. Z nałożonych zadań służbowych wywiązała się sprawnie i terminowo. Wyrozniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Bardzo szybko uczy się rzeczy nowych, jest otwarta w komunikacji, doskonale radzi sobie w pracy pod presją czasu i wyniku. Wioletta cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje. Z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Wiolettą.
mohito
Dekorator
dbanie o wygląd salonu zgodnie z zasadami Visual Merchandisignu
realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
profesjonalna obsługa klienta
TVN24
Redaktor - stażysta
Logo
Redaktor - stażysta
Tygodnik Ciechanowski
Tworzenie własnych tekstów dziennikarskich

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu technik sprzedaży - Szkoła Skutecznej Sprzedaży Tomasza Kuny - luty 2013
Tematyka:
*Czym różni się sprzedawanie od: obsługi klienta, od akwizycji, od pokonywania obiekcji, od manipulacji, od negocjacji?
*Jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie i jak się profesjonalnie witać i jak rozpoczynać rozmowę z klientem?
*Co to znaczy rozpoznanie potrzeb i jaka jest rola pytań otwartych, zamkniętych, pogłębiających, „na próbę”?
*Jak parafrazowanie może nam pomóc w sprzedawaniu?
*Profesjonalna prezentacja handlowa – czym się różni od zachwalania/oferowania towaru? O co chodzi w zamianie cech na korzyści?
*Zamknięcie sprzedażowe (ang. closing) – co nam daje w procesie przekonywania klienta/rozmówcy. Jakie są rodzaje i funkcje zamknięć?
*

Szkolenie z negocjacji - Szkoła Skutecznej Sprzedaży Tomasza Kuny - październik 2013
Tematyka:
*Co to jest sprzedaż/sprzedawanie? Czy się różni i czym się różni od negocjowania, manipulowania, pokonywania obiekcji, perswazji, wywierania wpływu?
*Podstawowe zasady negocjacji. Czym się różni język negocjacji od np. języka sprzedaży („Jeśli ja zrobię to o co prosisz ty zrób to o co ja proszę”).
*Typologia klienta (na podstawie różnic osobowości) i zasady dopasowania się do każdego z typów osobowości.
*Obiekcje – czy to jest koniec mojej sprzedaży? Czy obiekcja może być sygnałem zakupu? Jak eliminować obiekcje już na etapie przygotowania? Jak sobie radzić z typowymi obiekcjami a jak pokonać obiekcje niespodziewane/nieprzewidziane?

Doskonalenie technik sprzedaży - Grupa Konsultantów i Trenerów TERAZ - grudzień 2014

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne

Grupy

Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.