Wioletta Cymer
.
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Publisher Manager
Tarsago Polska Sp. z o. o.
- Budowa oraz utrzymywanie relacji z wydawcami serwisów internetowych oraz innych mediów interaktywnych z Polski oraz z zagranicy w celu realizacji we współpracy z nimi kampanii e-mailingowych, display, video, sms/mms oraz akcji niestandardowych;
- Wsparcie zespołu w realizacji kampanii poprzez ich optymalizację
- zakup powierzchni reklamowych, negocjowanie warunków zakupu
- Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników
- Udział w spotkaniach i prezentacjach dla wydawców
- Monitoring rynku internetowego w Polsce i za granicą
- Reprezentowanie firmy we współpracy ze strategicznymi witrynami / wydawcami w sieci, w tym wybór witryn do współpracy, pozyskiwanie nowych witryn, negocjacja warunków współpracy, zawieranie i przygotowywanie umów
- Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i optymalizacji mediów
- Wsparcie zespołu w realizacji kampanii poprzez ich optymalizację
- zakup powierzchni reklamowych, negocjowanie warunków zakupu
- Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników
- Udział w spotkaniach i prezentacjach dla wydawców
- Monitoring rynku internetowego w Polsce i za granicą
- Reprezentowanie firmy we współpracy ze strategicznymi witrynami / wydawcami w sieci, w tym wybór witryn do współpracy, pozyskiwanie nowych witryn, negocjacja warunków współpracy, zawieranie i przygotowywanie umów
- Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i optymalizacji mediów
Sales Online Technical Support
Tarsago Polska Sp. z o. o.
- współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych wydawców internetowych w Polsce i w Europie,
- doradztwo strategiczne z zakresu marketingu efektywnościowego, mediów online,
- negocjowanie z wydawcami warunków współpracy, przygotowanie i podpisywanie umów.
- Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie.
- współpraca z brokerami/właścicielami baz danych w zakresie wykorzystania/zakupów zbiorów bazodanowych -
optymalizacja bieżących działań pod kątem efektywności kampanii ( SMS, Telemarketing, display) - comiesięcznie rozliczenie faktów(koszty/przychody)
- Obsługa bieżąca programów
- sprzedaż usług (współpraca z agencjami, domami mediowymi, klientami)
- doradztwo strategiczne z zakresu marketingu efektywnościowego, mediów online,
- negocjowanie z wydawcami warunków współpracy, przygotowanie i podpisywanie umów.
- Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie.
- współpraca z brokerami/właścicielami baz danych w zakresie wykorzystania/zakupów zbiorów bazodanowych -
optymalizacja bieżących działań pod kątem efektywności kampanii ( SMS, Telemarketing, display) - comiesięcznie rozliczenie faktów(koszty/przychody)
- Obsługa bieżąca programów
- sprzedaż usług (współpraca z agencjami, domami mediowymi, klientami)
Telemarketing & Ad Salse Manager
Tarsago Polska
- Zapewnienie efektywnej sprzedaży w kanale Telemarketingu (min poprzez wdrożenie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży)
- Budowanie segmentu działań telemarketingowych dla segmentu B2B,
- Tworzenie i aktualizacja procedur sprzedaży i obsługi klienta,
- Współpraca z działem marketingu w zakresie wdrożenia strategii sprzedażowych
- Kreowanie i implementowania rozwiązań biznesowych mających na celu podniesienie efektywności działań TMK (sms, e-mailing)
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych (CPC, CPM, CPO)
- Budowanie i rozwijanie bazy danych klientów firmy (B2B i B2C)
- Budowanie segmentu działań telemarketingowych dla segmentu B2B,
- Tworzenie i aktualizacja procedur sprzedaży i obsługi klienta,
- Współpraca z działem marketingu w zakresie wdrożenia strategii sprzedażowych
- Kreowanie i implementowania rozwiązań biznesowych mających na celu podniesienie efektywności działań TMK (sms, e-mailing)
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych (CPC, CPM, CPO)
- Budowanie i rozwijanie bazy danych klientów firmy (B2B i B2C)
wystawiono
Wioletta Cymer to menager z którym chce się współpracować. Pani Wioletta jest osobą o wielkiej merytoryce oraz co najważniejsze o olbrzymiej energii wewnętrznej. Każde spotkanie, koncepcja czy określenie i wyznaczenie celów to czysta przyjemność. Jest zawsze olbrzymim wsparciem przy każdym zadaniu i co ważne potrafi w każdej chwili wspierać swoich współpracowników.
Jestem przekonana że współpraca z takim menagerem jest po prostu skazana na sukces. Dziękuje za wszystko Pani Wioletto.
Kamila Krawczyk-Strawińska
Jestem przekonana że współpraca z takim menagerem jest po prostu skazana na sukces. Dziękuje za wszystko Pani Wioletto.
Kamila Krawczyk-Strawińska
Direct Marketing Manager
- zarządzanie kalendarzem kampanii marketingowych,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- monitorowanie efektywności bieżących działań marketingowych,
- analiza konkurencji,
- zarządzanie bazami danych w zakresie marketingu działu Beck Info Biznes,
- opracowanie programu lojalnościowego dla klientów działu Beck Info Biznes,
- research/wdrożenie nowych kanałów sprzedaży,
- tworzenie oraz realizacja planu (budżetu) zarowno kosztowego jak i przychodu.
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- monitorowanie efektywności bieżących działań marketingowych,
- analiza konkurencji,
- zarządzanie bazami danych w zakresie marketingu działu Beck Info Biznes,
- opracowanie programu lojalnościowego dla klientów działu Beck Info Biznes,
- research/wdrożenie nowych kanałów sprzedaży,
- tworzenie oraz realizacja planu (budżetu) zarowno kosztowego jak i przychodu.
wystawiono
Prawdziwą klasę eksperta można poznać po profesjonaliźmie bezpretensjonalnym, dostępnym i autentycznym.
Dlatego cieszę się bardzo i dziękuje Ci, że na drodze swojego życia zawodowego spotkałem właśnie Ciebie, bo przez Ciebie to wszystko właściwie się rozpoczęło. To ty wprowadziłaś mnie do tego świata, świata przepełnionego ludźmi w którym zawsze zawodowo chciałem się znajdować, bo ludzie mają dla mnie największą wartość. Kiedyś z poziomu podwładnego teraz z poziomu partnera biznesowego..
Dziękuje Wiolka :))
Dlatego cieszę się bardzo i dziękuje Ci, że na drodze swojego życia zawodowego spotkałem właśnie Ciebie, bo przez Ciebie to wszystko właściwie się rozpoczęło. To ty wprowadziłaś mnie do tego świata, świata przepełnionego ludźmi w którym zawsze zawodowo chciałem się znajdować, bo ludzie mają dla mnie największą wartość. Kiedyś z poziomu podwładnego teraz z poziomu partnera biznesowego..
Dziękuje Wiolka :))
Kierownik Działu Sprzedaży
* Współtworzenie krótko- i długoterminowe strategii sprzedaży:
- Opracowanie, monitorowanie celu w zakresie sprzedaży,
- Przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży,
* Budowa i rozwój działu sprzedaży:
- Uczestnictwo w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promujących,
* Analiza działania działu i konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendacji zmiany w polityce sprzedaży:
* Opracowanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników,
* Zakup i kontrola baz danych (kontakt z brokerami)
* Wdrożenie systemu Call/Contact Center
* Koordynowanie pracy zespołu sprzedaży:
* Udział w procesie zatrudniania nowych pracowników do działu
* Szkolenie i motywacja pracowników,
* Rozliczanie podległych specjalistów handlowych z wykonanych zadań.
* Wdrożenie standardów obsługi klienta
- Opracowanie, monitorowanie celu w zakresie sprzedaży,
- Przygotowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży,
* Budowa i rozwój działu sprzedaży:
- Uczestnictwo w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promujących,
* Analiza działania działu i konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendacji zmiany w polityce sprzedaży:
* Opracowanie raportów i analiz sprzedaży na zlecenie zwierzchników,
* Zakup i kontrola baz danych (kontakt z brokerami)
* Wdrożenie systemu Call/Contact Center
* Koordynowanie pracy zespołu sprzedaży:
* Udział w procesie zatrudniania nowych pracowników do działu
* Szkolenie i motywacja pracowników,
* Rozliczanie podległych specjalistów handlowych z wykonanych zadań.
* Wdrożenie standardów obsługi klienta
Kierownik Telesprzedaży
* Prawidłowa organizacja i funkcjonowanie outsourcingu – sprzedaż produktów WKP przez zewnętrzne Call Center
* nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej
* koordynowanie, monitorowanie i kontrolowanie działań w pionie sprzedaży
* osoba kontaktowa dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów we wszystkich sprawach związanych z zarządzeniem bazami adresowymi
* badania i analizowanie działań konkurencji
* nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej
* koordynowanie, monitorowanie i kontrolowanie działań w pionie sprzedaży
* osoba kontaktowa dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów we wszystkich sprawach związanych z zarządzeniem bazami adresowymi
* badania i analizowanie działań konkurencji
wystawiono
Z perspektywy minionego czasu - jako były podwładny - mogę powiedzieć, że Wiola była rzeczową i obiektywną szefową. Przełożony powinien wykazywać się m.in. emocjonalną spójnością oraz racjonalnym podejściem do zadań i ludzi. Wiola te cechy ma i to zadecydowało, że praca z nią byla dla mnie pozytywnym doświadczeniem.
wystawiono
Doskonały specjalista w swojej dziedzinie. Potrafi znaleźć rozwiązania, które zadowolą obie strony kontraktu.
wystawiono
Jako koordynator projektu, miałam okazję współpracować z Panią Wiolettą Cymer i z pełną odpowiedzialnością polecam tą osobę, jako rzetelnego kierownika telesprzedaży. Pani Wioletta Cymer świetnie wspomaga wieloletnim doświadczeniem swoich partnerów. Jest to osoba godna polecenia. Ma bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w branży telemarketingowej.
wystawiono
Osoba bardzo kompetentna na swoim stanowisku, świetny negocjator. Współpraca z Panią Wiolettą jest czystą przyjemnością. Po prostu profesjonalistka!
wystawiono
Wioletta jest szczerą i konkretną osobą. Bardzo cenię ludzi potrafiących wyrazić swoje poglądy nawet wtedy, kiedy nie są one tymi najpopularniejszymi i powszechnie obowiązującymi. Pracowałyśmy razem tylko chwilę, ale bardzo miło wspominam ten czas. Mogę śmiało polecić współpracę z Wiolą, jako osobą zaangażowaną w to co robi.
wystawiono
Z Wiolą pracowałam oraz współpracuję od wielu lat. Polecam ją jako kompetentnego partnera w biznesie. Jest osobą z ogromnym doświadczeniem w wielu dziedzinach, potrafi zarządzać zarówno ludźmi, jak i organzacją. Opanowana, rozsądna, zawsze działająca z rozwagą. Ma swoje zdanie, którego nie boi się wypowiedzieć. Jako Klient - bardzo wymagająca, z dobrze sprecyzowanymi oczekiwaniami - zawsze zależy jej na powodzeniu Projektu, który zleca. Aby zarządzać ludźmi, samemu należy być człowiekiem - ona jest nim w 100%.
Z-ca Kierownika Działu Telesprzedaży
* całkowita koordynacja wewnętrznego Call Center
* projektowanie procesów obsługi klienta i optymalizacja procesów operacyjnych
* kontroling finansowo-biznesowy
* przygotowanie i analiza raportów obrazujących pracę call center (pod względem poprawności, wartości informacyjnych)
* podnoszenie efektywności pracy call center
* planowanie i koordynacja kampanii sprzedażowych oraz kampanii mających na celu „utrzymanie klienta”,
* wdrożenie systemu pomocnego w realizacji zadań konsultantów -Contactis
* współpraca z zewnętrznymi firmami w realizacji kampanii sprzedażowych
* stały monitoring wyników sprzedażowych oraz podejmowanie działań gwarantujących ich realizację,
* zorganizowanie i zarządzanie pracą Call Center
struktura organizacyjna, zakresy obowiązków, procedury wewnętrzne, monitorowania rozwoju kompetencji członków zespołu, planowanie i
* przeprowadzanie okresowej oceny pracy członków zespołu, wdrożenie i realizacja programu
* motywowania i mierzenia efektywności pracy, współprojektowanie narzędzi do zarządzania
* projektowanie procesów obsługi klienta i optymalizacja procesów operacyjnych
* kontroling finansowo-biznesowy
* przygotowanie i analiza raportów obrazujących pracę call center (pod względem poprawności, wartości informacyjnych)
* podnoszenie efektywności pracy call center
* planowanie i koordynacja kampanii sprzedażowych oraz kampanii mających na celu „utrzymanie klienta”,
* wdrożenie systemu pomocnego w realizacji zadań konsultantów -Contactis
* współpraca z zewnętrznymi firmami w realizacji kampanii sprzedażowych
* stały monitoring wyników sprzedażowych oraz podejmowanie działań gwarantujących ich realizację,
* zorganizowanie i zarządzanie pracą Call Center
struktura organizacyjna, zakresy obowiązków, procedury wewnętrzne, monitorowania rozwoju kompetencji członków zespołu, planowanie i
* przeprowadzanie okresowej oceny pracy członków zespołu, wdrożenie i realizacja programu
* motywowania i mierzenia efektywności pracy, współprojektowanie narzędzi do zarządzania
wystawiono
Jako koordynator projektu, miałam okazję współpracować z Panią Wiolettą Cymer i z pełną odpowiedzialnością polecam tą osobę, jako rzetelnego kierownika telesprzedaży. Pani Wioletta Cymer świetnie wspomaga wieloletnim doświadczeniem swoich partnerów. Jest to osoba godna polecenia. Ma bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w branży telemarketingowej.
Operations Manager
- otwarcie i zarządzenie oddziałem firmy
- całkowita koordynacja projektów i kierowników
projektów (finansowa i operacyjna)
- Bieżący nadzór nad Kierownikami projektów;
- Realizacja przyjętych planów sprzedażowych
- Organizowanie pracy konsultantów, supervisorów i "młodszych" kierowników poprzez planowanie szkoleń,
przydzielenie zadań, koordynowanie zadań podległych
oraz nadzór merytoryczny nad prawidłowym przebiegiem
pracy pracowników,
- Dokonywanie ocen możliwości pracowników, motywowanie
do ciągłego doskonalenia zawodowego.
- Dokonywanie okresowych ocen efektywności pracy
podwładnych, przeprowadzanie analiz i podejmowanie
działań korygujących.
- Opracowywanie procedur i innych dokumentów niezbędnych
do zapewnienia sprawności i funkcjonalności w ramach
projektów
- Zapewnienie pracy na najwyższym poziomie.
- całkowita koordynacja projektów i kierowników
projektów (finansowa i operacyjna)
- Bieżący nadzór nad Kierownikami projektów;
- Realizacja przyjętych planów sprzedażowych
- Organizowanie pracy konsultantów, supervisorów i "młodszych" kierowników poprzez planowanie szkoleń,
przydzielenie zadań, koordynowanie zadań podległych
oraz nadzór merytoryczny nad prawidłowym przebiegiem
pracy pracowników,
- Dokonywanie ocen możliwości pracowników, motywowanie
do ciągłego doskonalenia zawodowego.
- Dokonywanie okresowych ocen efektywności pracy
podwładnych, przeprowadzanie analiz i podejmowanie
działań korygujących.
- Opracowywanie procedur i innych dokumentów niezbędnych
do zapewnienia sprawności i funkcjonalności w ramach
projektów
- Zapewnienie pracy na najwyższym poziomie.
współpracownik
wystawiono
Jakbym miała w jednym zdaniu napisać coś o Wioli to napiszę, że dostając konkretne zadanie jest bardzo zaangażowana, odpowiedzialna i wykonuje je najlepiej jak potrafi. Potrafi też dzielić się fachowa wiedzą ze współpracownikami. Do tego każdego pracownika w zespole traktuje indywidulanie, jednocześnie tworząc solidny zespół zdolny do pokonywania stawianych mu wyzwań.
Taką Cię pamiętam i dziękuję za cenne wskazówki :)
Taką Cię pamiętam i dziękuję za cenne wskazówki :)
wystawiono
Wiola jest osobą bardzo komunikatywną, otwartą i kreatywną. Nie boi się nowych wyzwań i nawiązuje pozytywne relacje z zespołem. Potrafi zmotywować grupę oraz współpracowników do działania, przez co osiąga założone cele. Jest koleżeńska, zawsze służy pomocą i dobrym słowem. Bardzo mile wspominam wspólne chwile spędzone w jeden firmie.
Supervisor
- Bieżący, szeroko pojęty monitoring Konsultantów uczestników projektu
- Raportowanie wyników monitoringu
- Sporządzanie raportów z bieżącej pracy Konsultantów
- Koordynowanie pracy Konsultantów pracujących przy realizacji projektu
- Prowadzenie szkoleń z bieżącego monitoringu dla Konsultantów
- Raportowanie wyników monitoringu
- Sporządzanie raportów z bieżącej pracy Konsultantów
- Koordynowanie pracy Konsultantów pracujących przy realizacji projektu
- Prowadzenie szkoleń z bieżącego monitoringu dla Konsultantów
Szkolenia i kursy
„Zarządzanie zmianą” (FPL)
"Zostań sprzedawcą"(Sandler TrainingTraining)
„Coaching- Kompetencje Managera” (AFP)
"Użytkowanie Microsoft Excel - poziom zaawansowany"
"Jak zostać sprzedawcą"(Sandler Training)
"Aktywne zarządzanie procesem sprzedaży"
"Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta"
"Upselling, czyli sprzedaż w obsłudze Klienta"
"Zarządzanie Zasobami Ludzkimi/Budowanie Zespołu Call Center"
"Zostań sprzedawcą"(Sandler TrainingTraining)
„Coaching- Kompetencje Managera” (AFP)
"Użytkowanie Microsoft Excel - poziom zaawansowany"
"Jak zostać sprzedawcą"(Sandler Training)
"Aktywne zarządzanie procesem sprzedaży"
"Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta"
"Upselling, czyli sprzedaż w obsłudze Klienta"
"Zarządzanie Zasobami Ludzkimi/Budowanie Zespołu Call Center"
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Call Center
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Businesswomans life
Na biznesowych salonach pojawiła się tajemnicza nieznajoma. Businesswoman jest niezależna, elegancka i ma to coś, czego zazdroszczą jej wszystkie inne, ten nieuchwytny błysk w oku, który charakteryzuj
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...