Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. windykacji
-obsługa spraw zgodnie z obowiązującymi w Spółce przepisami wewnętrznymi, w tym w szczególności mapami procesów i instrukcjami obowiązującymi w komórce
-monitorowanie postępowań egzekucyjnych pod kątem ich kompleksowości i terminowości
-weryfikacja zgodności prowadzonych postępowań z obowiązującymi przepisami prawa przy uwzględnieniu interpretacji najkorzystniejszej dla Spółki
-sporządzanie wszelkich pism (w tym środków zaskarżenia), wniosków i ugód niezbędnych do przeprowadzenia skutecznego, kompleksowego i terminowego postępowania egzekucyjnego
- czynny udział w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach towarzyszących i wspieranie właściwych organów w w prowadzonych postępowaniach
- samodzielne poszukiwanie majątku dłużnika poprzez weryfikację baz wewnętrznych i zewnętrznych
- kontaktowanie się z dłużnikami, kancelariami komorniczymi, urzędami i sądami w ramach obsługi spraw
- monitorowanie postępów w spłacie zadłużenia, przygotowywanie wniosków w toku egzekucji i wezwań do zapłąty
- weryfikacja stanu zadłużenia, danych oraz sytuacji finansowej i prawnej dłużnika
- kompletowanie dokumentów i przekazywanie spraw na drogę postępowania sądowego w określonym typie spraw
-współpraca z innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi
-monitorowanie postępowań egzekucyjnych pod kątem ich kompleksowości i terminowości
-weryfikacja zgodności prowadzonych postępowań z obowiązującymi przepisami prawa przy uwzględnieniu interpretacji najkorzystniejszej dla Spółki
-sporządzanie wszelkich pism (w tym środków zaskarżenia), wniosków i ugód niezbędnych do przeprowadzenia skutecznego, kompleksowego i terminowego postępowania egzekucyjnego
- czynny udział w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach towarzyszących i wspieranie właściwych organów w w prowadzonych postępowaniach
- samodzielne poszukiwanie majątku dłużnika poprzez weryfikację baz wewnętrznych i zewnętrznych
- kontaktowanie się z dłużnikami, kancelariami komorniczymi, urzędami i sądami w ramach obsługi spraw
- monitorowanie postępów w spłacie zadłużenia, przygotowywanie wniosków w toku egzekucji i wezwań do zapłąty
- weryfikacja stanu zadłużenia, danych oraz sytuacji finansowej i prawnej dłużnika
- kompletowanie dokumentów i przekazywanie spraw na drogę postępowania sądowego w określonym typie spraw
-współpraca z innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi
Manager Mail Boxes ETC.
- kierowanie procesem pozyskiwania zlecen
- osiąganie założonych dochodów,
- reprezentowanie interesów firmy,
- nadzór nad przestrzeganiem warunków realizacji kontraktów przez ich realizatorów,
- ocena zgodności realizacji zadań kontraktowych z ich warunkami,
- monitorowanie przeterminowanych należności,
- opracowywanie i realizacja strategii reklamowej,
- wstępny dobór wykwalifikowanej kadry pracowników,
- monitorowanie realizacji zleceń zewnętrznych
- raportowanie
- zarządzanie zespołem pracowników
- osiąganie założonych dochodów,
- reprezentowanie interesów firmy,
- nadzór nad przestrzeganiem warunków realizacji kontraktów przez ich realizatorów,
- ocena zgodności realizacji zadań kontraktowych z ich warunkami,
- monitorowanie przeterminowanych należności,
- opracowywanie i realizacja strategii reklamowej,
- wstępny dobór wykwalifikowanej kadry pracowników,
- monitorowanie realizacji zleceń zewnętrznych
- raportowanie
- zarządzanie zespołem pracowników
Młodszy Doradca Klienta Micro
-realizowanie planu sprzedażowego dla klientów z segmentu MIKRO
-zbieranie podstawowych informacji o potencjalnych klientach, otoczeniu, w którym działają oraz identyfikacji ich potrzeb
-opracowywanie list targetowych na podstawie analizy potencjału rynku mikroprzedsiębiorstw
-pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MIKRO i sprzedaż produktów dla dotychczasowych klientów z tego segmentu
-budowanie długotrwałych relacji z klientem
-informowanie klientów o wymogach formalno – prawnych warunkujących rozpoczęcie współpracy w ramach oferowanych usług
-dokonywanie weryfikacji przyjmowanej dokumentacji pod kątem kompletności, jakosci i poprawności formalno-prawnej
-przygotowywanie projektów decyzji związanych z udzieleniem kredytów
-analizowanie zyskowności współpracy z obsługiwanymi klientami oraz podejmowanie działań zwiększających zyskowność po uzgodnieniu z przełożonym
-proponowanie klientom warunków współpracy, przedkładanie ofert i udzielanie kompleksowej informacji o produktach i usługach
-uzyskiwanie od klienta dokumentów, informacji oraz wyjaśnień warunkujących świadczenie usług przez Bank
-rejestrowanie wniosków kredytowych i informacji o kliencie w systemach informatycznych Banku
-weryfikacja danych klienta w MIG BR i BIK S.A. W zależności od wytycznych wynikających z procedur
-weryfikacja zdolności kredytowej klientów, przygotowywanie warunków kredytowania
-przygotowywanie raportów kredytowych i ich dokumentowanie
-przeprowadzanie inspekcji kredytowych i ich dokumentowanie
-przygotowywanie umów zawieranych z klientami MIKRO w zakresie sprzedaży produktów i usług
-przygotowywanie aneksów do umów
-zbieranie podstawowych informacji o potencjalnych klientach, otoczeniu, w którym działają oraz identyfikacji ich potrzeb
-opracowywanie list targetowych na podstawie analizy potencjału rynku mikroprzedsiębiorstw
-pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MIKRO i sprzedaż produktów dla dotychczasowych klientów z tego segmentu
-budowanie długotrwałych relacji z klientem
-informowanie klientów o wymogach formalno – prawnych warunkujących rozpoczęcie współpracy w ramach oferowanych usług
-dokonywanie weryfikacji przyjmowanej dokumentacji pod kątem kompletności, jakosci i poprawności formalno-prawnej
-przygotowywanie projektów decyzji związanych z udzieleniem kredytów
-analizowanie zyskowności współpracy z obsługiwanymi klientami oraz podejmowanie działań zwiększających zyskowność po uzgodnieniu z przełożonym
-proponowanie klientom warunków współpracy, przedkładanie ofert i udzielanie kompleksowej informacji o produktach i usługach
-uzyskiwanie od klienta dokumentów, informacji oraz wyjaśnień warunkujących świadczenie usług przez Bank
-rejestrowanie wniosków kredytowych i informacji o kliencie w systemach informatycznych Banku
-weryfikacja danych klienta w MIG BR i BIK S.A. W zależności od wytycznych wynikających z procedur
-weryfikacja zdolności kredytowej klientów, przygotowywanie warunków kredytowania
-przygotowywanie raportów kredytowych i ich dokumentowanie
-przeprowadzanie inspekcji kredytowych i ich dokumentowanie
-przygotowywanie umów zawieranych z klientami MIKRO w zakresie sprzedaży produktów i usług
-przygotowywanie aneksów do umów
Szkolenia i kursy
"Standardy biznesowe w relacjach z klientem"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
sport, architektura wnętrz, wycieczki krajoznawcze
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
dom wykończenie wnętrz
Chcę tutaj porozmawiać o pomysłach na wspaniałe wykończenie wnętrz, wymianę pomysłów na budowanie świetnych pomysłów dla swojego małego miejsca na świecie
moje mieszkanie
design, aranżacje, adaptacje, wykonawstwo, remonty, architektura wnętrz, nieruchomości, wnetzrza, mieszkanie, dom