Doświadczenie zawodowe
Team Manager
· zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem,
· nadzór nad realizacją wyznaczonych celów,
· motywowanie zespołu do osiągania wyników,
· wspieranie i coaching pracowników operacyjnych,
· przygotowywanie raportów i statystyk.
Trener Wewnętrzny:
· przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje i umiejętności,
· opracowywanie, wdrażanie i realizacja nowych programów oraz materiałów szkoleniowych, dostosowanych do aktualnych potrzeb,
· monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
· identyfikowanie obszarów do rozwoju.
· nadzór nad realizacją wyznaczonych celów,
· motywowanie zespołu do osiągania wyników,
· wspieranie i coaching pracowników operacyjnych,
· przygotowywanie raportów i statystyk.
Trener Wewnętrzny:
· przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje i umiejętności,
· opracowywanie, wdrażanie i realizacja nowych programów oraz materiałów szkoleniowych, dostosowanych do aktualnych potrzeb,
· monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
· identyfikowanie obszarów do rozwoju.
Szkolenia i kursy
2011, Szkoła Coachów
- Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL
Ośrodek szkoleniowy Centrum Nauki SITA :
Doskonalenie kompetencji zarzadzania sobą i zespołem:
- Zarządzanie sobą, doskonalenie rozwoju talentów osobistych.
- Budowanie zespołu i uruchamianie potencjału grupy.
- Efektywna komunikacja, narzędziem zarządzania.
- Klient nasz Partner, budowanie jakości w obsłudze klienta.
- Negocjacje i zasady rozwiązywania konfliktów.
- Asertywność i komunikacja dla porozumienia.
Kurs Biznesowy w zakresie:
- Zarządzanie sobą.
- Zasady budowania efektywnego zespołu.
- Komunikacja dla porozumienia.
- Asertywność w komunikacji i zarządzaniu.
- Zarządzanie talentami.
- Techniki budowania długotrwałych relacji z klientem.
- Sztuka negocjacji.
- Stowarzyszenie Centrum Edukacji CEL
Ośrodek szkoleniowy Centrum Nauki SITA :
Doskonalenie kompetencji zarzadzania sobą i zespołem:
- Zarządzanie sobą, doskonalenie rozwoju talentów osobistych.
- Budowanie zespołu i uruchamianie potencjału grupy.
- Efektywna komunikacja, narzędziem zarządzania.
- Klient nasz Partner, budowanie jakości w obsłudze klienta.
- Negocjacje i zasady rozwiązywania konfliktów.
- Asertywność i komunikacja dla porozumienia.
Kurs Biznesowy w zakresie:
- Zarządzanie sobą.
- Zasady budowania efektywnego zespołu.
- Komunikacja dla porozumienia.
- Asertywność w komunikacji i zarządzaniu.
- Zarządzanie talentami.
- Techniki budowania długotrwałych relacji z klientem.
- Sztuka negocjacji.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Grupy
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rozwój osobisty i psychologia rozwoju
Jak wyznaczyć i osiągnąć swoje cele ? Czego można nauczyć się z książek, a co pomaga w praktyce?
Jest wiele rzeczy, które można poznać, aby osiągnąć w życiu wiele. Można też osiągnąć świadomość tego,
Rozwój osobisty we Wrocławiu
Grupa dla osób z Wrocławia (i nie tylko), zainteresowanych rozwojem osobisym, szukających ciekawych miejsc we Wrocławiu, gdzie można rozwijać swój potencjał. W grupie będą pojawiać się ogłoszenia doty
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.