Umiejętności
Komunikatywność
Elastyczność
Wielojęzyczność
Otwarty umysł
Cierpliwość
asertywność
wysoka kultura osobista
Budowa serwisów internetowych
Bazy danych: MySQl, MSSQL, PostgreSQL
Łatwość uczenia się
wsparcie użytkowników
Systemy operacyjne: Windows, Linux, Android
Wirtualizacja: Citrix, VMware, ESXi, inne desktopowe
Wdrożenia systemów i usług informatycznych
Konfiguracja infrastruktury IT
Sieci komputerowe: LAN, WAN, protokoły usługi i urządzenia
Telekomunikacja i VoIP
Zabezpieczenia IT
Odzysk danych: hdd, cd/dvd, flash
Skrypty i proste aplikacje
Wsteczna Inżynieria
Administracja serwerami: Windows, Linux
Nastawienie na efekt
Analityczny zmysł
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
japoński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu IT
- projektowanie i wdrażanie usług w organizacji: narzędzia pracy grupowej, wewnętrzne i zewnętrzne usługi IT
- rozbudowa działu: zatrudnianie pracowników, organizacja działania, prowadzenie finansów działu, weryfikacja technicznych aspektów zamówień
- zaprojektowanie i utrzymywanie systemu telekomunikacyjnego: serwer telekomunikacyjny E1 + VoIP oraz IVR wraz z monitoringiem - tworzenie dokumentacji: infrastruktura fizyczna, usługi
- klienci strategiczni: podłączanie do systemu produkcyjnego
- wewnętrzne szkolenia: współpracowników z zakresu usług IT
- rozbudowa działu: zatrudnianie pracowników, organizacja działania, prowadzenie finansów działu, weryfikacja technicznych aspektów zamówień
- zaprojektowanie i utrzymywanie systemu telekomunikacyjnego: serwer telekomunikacyjny E1 + VoIP oraz IVR wraz z monitoringiem - tworzenie dokumentacji: infrastruktura fizyczna, usługi
- klienci strategiczni: podłączanie do systemu produkcyjnego
- wewnętrzne szkolenia: współpracowników z zakresu usług IT
Administrator Systemów Informatycznych
- wsparcie użytkowników: szkolenia dotyczące usług oraz rozwiązywanie wszystkich problemów technicznych
- tworzenie komunikatów działu IT: polski
- zarządzanie systemami firmowymi: administracja domeną i pozostałymi systemami CRM, ERP, zabezpieczeń
- obsługa techniczna: serwerowni, sprzętu sieciowego, centrali telekomunikacyjnej, okablowania, urządzeń peryferyjnych, backup
- tworzenie komunikatów działu IT: polski
- zarządzanie systemami firmowymi: administracja domeną i pozostałymi systemami CRM, ERP, zabezpieczeń
- obsługa techniczna: serwerowni, sprzętu sieciowego, centrali telekomunikacyjnej, okablowania, urządzeń peryferyjnych, backup
Specjalista ds. informatyki / obsługi klienta
agent pierwszej linii wsparcia:
- kompleksowa informacja: telefon i e-mail, komunikaty IT – pl, eng
- wsparcie techniczne: proste problemy, stacje robocze
- administracja: podstawowa na domenie i pochodnych usługach
agent drugiej linii wsparcia:
- helpdesk zdalny: nietypowe i skomplikowane problemy
- komunikaty IT: współtworzenie i tłumaczenie na angielski
- administracja: domeną, exchange i usługami na serwerach
agent trzeciej linii wsparcia:
- helpdesk: krytyczne problemy, usługi dla klientów zewnętrznych
- opieka: aplikacje (serwer + klienci) dla kluczowych klientów
- administracja: serwerów oraz usług na nich działających
- tworzenie dokumentacji: przeznaczonej dla wszystkich linii wsparcia oraz tłumaczenie komunikatów IT na angielski
- wewnętrzne szkolenia: z zakresu wspieranych usług
- projekt aplikacji webowej: projekty wyglądu - szablon CSS oraz tworzenie diagramów dynamicznych UML
- kompleksowa informacja: telefon i e-mail, komunikaty IT – pl, eng
- wsparcie techniczne: proste problemy, stacje robocze
- administracja: podstawowa na domenie i pochodnych usługach
agent drugiej linii wsparcia:
- helpdesk zdalny: nietypowe i skomplikowane problemy
- komunikaty IT: współtworzenie i tłumaczenie na angielski
- administracja: domeną, exchange i usługami na serwerach
agent trzeciej linii wsparcia:
- helpdesk: krytyczne problemy, usługi dla klientów zewnętrznych
- opieka: aplikacje (serwer + klienci) dla kluczowych klientów
- administracja: serwerów oraz usług na nich działających
- tworzenie dokumentacji: przeznaczonej dla wszystkich linii wsparcia oraz tłumaczenie komunikatów IT na angielski
- wewnętrzne szkolenia: z zakresu wspieranych usług
- projekt aplikacji webowej: projekty wyglądu - szablon CSS oraz tworzenie diagramów dynamicznych UML
Specjalista ds. informatyki / obsługi klienta
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
agent pierwszej linii wsparcia produktów HP:
- kompleksowa informacja i helpdesk: warunki gwarancji i serwisu, specyfikacja techniczna urządzeń, wstępna diagnoza problemów, pomoc przy prostych problemach technicznych – też po angielsku
agent drugiej linii wsparcia produktów HP:
- helpdesk: diagnoza problemów, rozwiązania problemów technicznych; pomoc krok po krok - też po angielsku
- wsparcie produktów: - też po angielsku
- testowanie sprawności urządzeń: dla działu reklamacji, po serwisie
- tworzenie dokumentacji: przeznaczonej dla drugiej linii wsparcia
agent wsparcia infrastruktury DHL:
- helpdesk: zdalny oprogramowania i peryferii na stacjach klienckich
- tworzenie dokumentacji: dla wsparcia tej usługi
- kompleksowa informacja i helpdesk: warunki gwarancji i serwisu, specyfikacja techniczna urządzeń, wstępna diagnoza problemów, pomoc przy prostych problemach technicznych – też po angielsku
agent drugiej linii wsparcia produktów HP:
- helpdesk: diagnoza problemów, rozwiązania problemów technicznych; pomoc krok po krok - też po angielsku
- wsparcie produktów: - też po angielsku
- testowanie sprawności urządzeń: dla działu reklamacji, po serwisie
- tworzenie dokumentacji: przeznaczonej dla drugiej linii wsparcia
agent wsparcia infrastruktury DHL:
- helpdesk: zdalny oprogramowania i peryferii na stacjach klienckich
- tworzenie dokumentacji: dla wsparcia tej usługi
Właściciel
Zero Xero Studio!
- naprawa komputerów: warstwa programowa i sprzętowa
- modernizacja: starych i budowa nowych komputerów
- migracje pomiędzy systemami (stanowiska pracy)
- odzysk danych z różnych nośników (hdd, cd, flash)
- szkolenia indywidualne i grupowe: obsługa OS, programów biurowych oraz internetu
- wsparcie małych i średnich sieci komputerowych wraz z access pointami WiFi
- administracja serwerami linux i windows - usługi lokalne (smb, print, serwer aplikacji f-k)
- administracja serwerami i usługami w internecie (WordPress, cPanel)
- projekty stron www
- skanowanie oraz obróbka zdjęć i tekstów: graficzne oraz ocr
- konwersje filmów pomiędzy formatami, montaż filmów: autorskie produkcje
- wizualizacje (animacje) na żywo do muzyki
- modernizacja: starych i budowa nowych komputerów
- migracje pomiędzy systemami (stanowiska pracy)
- odzysk danych z różnych nośników (hdd, cd, flash)
- szkolenia indywidualne i grupowe: obsługa OS, programów biurowych oraz internetu
- wsparcie małych i średnich sieci komputerowych wraz z access pointami WiFi
- administracja serwerami linux i windows - usługi lokalne (smb, print, serwer aplikacji f-k)
- administracja serwerami i usługami w internecie (WordPress, cPanel)
- projekty stron www
- skanowanie oraz obróbka zdjęć i tekstów: graficzne oraz ocr
- konwersje filmów pomiędzy formatami, montaż filmów: autorskie produkcje
- wizualizacje (animacje) na żywo do muzyki
Informatyk
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FAMA (Meble biurowe)
- obsługa klientów: kluczowych PROVIDENT POLSKA S.A., PWPW S.A. oraz detalicznych
- tworzenie projektów aranżacji wnętrz
- obróbka zdjęć i grafik: skanowanie, retusz, drukowanie, ocr
- tworzenie ofert i katalogów
- stworzenie firmowej strony internetowej
- stworzenie oraz administracja sieci firmowej
- helpdesk i szkolenia: software i urządzenia peryferyjne
- wdrożenie i wsparcie programu magazynowo-fakturowego
- tworzenie projektów aranżacji wnętrz
- obróbka zdjęć i grafik: skanowanie, retusz, drukowanie, ocr
- tworzenie ofert i katalogów
- stworzenie firmowej strony internetowej
- stworzenie oraz administracja sieci firmowej
- helpdesk i szkolenia: software i urządzenia peryferyjne
- wdrożenie i wsparcie programu magazynowo-fakturowego
Szkolenia i kursy
MS 2272 Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Professional
MS 2279 Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure – w ramach studiów inżynierskich
CCNA Cisco Routing and Switching – w ramach studiów inżynierskich
MS 2279 Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure – w ramach studiów inżynierskich
CCNA Cisco Routing and Switching – w ramach studiów inżynierskich
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
nowe technologie – elektronika, energia odnawialna
kosmos, fizyka kwantowa i ciekawostki naukowe
multimedialna rozrywka najlepiej w formie ruchowej (Wii, Kinect)
ambitne kino i poruszająca muzyka
ekologia i wtórne wykorzystanie zasobów
życie w zgodzie z naturą
rekreacja i zdrowie
buddyzm
Tai Chi
kosmos, fizyka kwantowa i ciekawostki naukowe
multimedialna rozrywka najlepiej w formie ruchowej (Wii, Kinect)
ambitne kino i poruszająca muzyka
ekologia i wtórne wykorzystanie zasobów
życie w zgodzie z naturą
rekreacja i zdrowie
buddyzm
Tai Chi
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.