Umiejętności
Service Desk
Help Desk IT / Support IT
ITIL Foundation - certyfikat
IT Service Continuity Management
Zarządzanie ciągłością IT
ITIL Intermediate - Service Design - certyfikat
ITIL Intermediate - Continual Service Improvement - certyfikat
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zarządzania ciągłością IT
• Planowanie i koordynacja testów Disaster Recovery
• Przygotowywanie nowych oraz przegląd i aktualizacja istniejących planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Planowanie i koordynacja testów planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Ścisła współpraca z jednostkami wewnątrz Departamentu Dostarczania Usług IT, Pionu IT oraz zespołem Business Continuity Management
• Raportowanie w ramach procesu zarządzania ciągłością IT
• Przygotowywanie nowych oraz przegląd i aktualizacja istniejących planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Planowanie i koordynacja testów planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Ścisła współpraca z jednostkami wewnątrz Departamentu Dostarczania Usług IT, Pionu IT oraz zespołem Business Continuity Management
• Raportowanie w ramach procesu zarządzania ciągłością IT
Operator HelpDesk
• Pierwsza linia wsparcia dla pracowników Credit Agricole Bank Polska S.A., CALI Europe S.A., Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A. oraz Oney Polska S.A. (ok. 7000 użytkowników)
• Rejestrowanie, rozwiązywanie oraz eskalacja incydentów oraz wniosków o usługę
• Informowanie użytkowników o postępach prac
• Zdalna instalacja oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz terminalach Wyse (LANdesk Management Suite, Novell ZENworks Desktop Management, Wyse Device Manager, Microsoft SCCM)
• Praca w środowisku Windows XP, Windows 7 oraz Citrix
• Zarządzanie kontami użytkowników (ActiveDirectory, eDirectory, Exchange, GroupWise, Home.pl, Office365, SharePoint, PeopleSoft CRM, iSeries AS/400, RSA Authentication Manager)
• Wsparcie użytkowników przy definiowaniu próśb o uprawnienia
• Komunikacja z użytkownikami kanałami: telefonicznym, mailowym oraz Remedy Action Request System
• Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług
• Rejestrowanie, rozwiązywanie oraz eskalacja incydentów oraz wniosków o usługę
• Informowanie użytkowników o postępach prac
• Zdalna instalacja oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz terminalach Wyse (LANdesk Management Suite, Novell ZENworks Desktop Management, Wyse Device Manager, Microsoft SCCM)
• Praca w środowisku Windows XP, Windows 7 oraz Citrix
• Zarządzanie kontami użytkowników (ActiveDirectory, eDirectory, Exchange, GroupWise, Home.pl, Office365, SharePoint, PeopleSoft CRM, iSeries AS/400, RSA Authentication Manager)
• Wsparcie użytkowników przy definiowaniu próśb o uprawnienia
• Komunikacja z użytkownikami kanałami: telefonicznym, mailowym oraz Remedy Action Request System
• Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług
Młodszy Technik Informatyk
LUKAS Bank S.A.
• Rozwiązywanie problemów technicznych pracowników Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A. związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz urządzeniami peryferyjnymi
• Przygotowywanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów dla użytkowników
• Aktualizacja bazy sprzętu IT (PeopleSoft CRM)
• Praca w środowisku Windows XP oraz Windows 7, a także z pakietem biurowym Microsoft Office 2003 i 2007
• Przygotowywanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów dla użytkowników
• Aktualizacja bazy sprzętu IT (PeopleSoft CRM)
• Praca w środowisku Windows XP oraz Windows 7, a także z pakietem biurowym Microsoft Office 2003 i 2007
Szkolenia i kursy
• ITIL Foundation - certyfikat potwierdzony egzaminem
• ITIL Intermediate: Service Design - certyfikat potwierdzony egzaminem
• ITIL Intermediate: Continual Service Improvement - certyfikat potwierdzony egzaminem
• HDI Specjalista Centrum Wsparcia
• Dyplom oraz certyfikat potwierdzający kwalifikacje w zawodzie technik informatyk - ISCED 3
• ITIL Intermediate: Service Design - certyfikat potwierdzony egzaminem
• ITIL Intermediate: Continual Service Improvement - certyfikat potwierdzony egzaminem
• HDI Specjalista Centrum Wsparcia
• Dyplom oraz certyfikat potwierdzający kwalifikacje w zawodzie technik informatyk - ISCED 3
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
• Aktywny tryb życia
• Motocykle i podróże
• Kino
• Książki
• Motocykle i podróże
• Kino
• Książki
Inne
• Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi
• Prawo jazdy kat. A i B
• Prawo jazdy kat. A i B