Wiktor Kołodziejczyk

Specjalista ds. zarządzania ciągłością IT
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Service Desk Help Desk IT / Support IT ITIL Foundation - certyfikat IT Service Continuity Management Zarządzanie ciągłością IT ITIL Intermediate - Service Design - certyfikat ITIL Intermediate - Continual Service Improvement - certyfikat

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

The Bank of New York Mellon
Onsite Support Analyst
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. zarządzania ciągłością IT
• Planowanie i koordynacja testów Disaster Recovery
• Przygotowywanie nowych oraz przegląd i aktualizacja istniejących planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Planowanie i koordynacja testów planów i procedur zapewniających ciągłość działania
• Ścisła współpraca z jednostkami wewnątrz Departamentu Dostarczania Usług IT, Pionu IT oraz zespołem Business Continuity Management
• Raportowanie w ramach procesu zarządzania ciągłością IT
Grupa EFL
Praktykant w Departamencie Zasobów Ludzkich
• Wyszukiwanie ofert szkoleń dla pracowników Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A.
• Aktualizacja elektronicznych wersji dokumentów departamentu
Credit Agricole Bank Polska SA
Operator HelpDesk
• Pierwsza linia wsparcia dla pracowników Credit Agricole Bank Polska S.A., CALI Europe S.A., Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A. oraz Oney Polska S.A. (ok. 7000 użytkowników)
• Rejestrowanie, rozwiązywanie oraz eskalacja incydentów oraz wniosków o usługę
• Informowanie użytkowników o postępach prac
• Zdalna instalacja oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz terminalach Wyse (LANdesk Management Suite, Novell ZENworks Desktop Management, Wyse Device Manager, Microsoft SCCM)
• Praca w środowisku Windows XP, Windows 7 oraz Citrix
• Zarządzanie kontami użytkowników (ActiveDirectory, eDirectory, Exchange, GroupWise, Home.pl, Office365, SharePoint, PeopleSoft CRM, iSeries AS/400, RSA Authentication Manager)
• Wsparcie użytkowników przy definiowaniu próśb o uprawnienia
• Komunikacja z użytkownikami kanałami: telefonicznym, mailowym oraz Remedy Action Request System
• Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług
Lukas Bank S.A.
Młodszy Technik Informatyk
LUKAS Bank S.A.
• Rozwiązywanie problemów technicznych pracowników Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A. związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz urządzeniami peryferyjnymi
• Przygotowywanie komputerów stacjonarnych oraz laptopów dla użytkowników
• Aktualizacja bazy sprzętu IT (PeopleSoft CRM)
• Praca w środowisku Windows XP oraz Windows 7, a także z pakietem biurowym Microsoft Office 2003 i 2007
Logo
Technik Informatyk (praktyka zawodowa)
W.B. Projekt
• Montaż oraz serwis komputerów stacjonarnych
• Instalacja oprogramowania

Szkolenia i kursy

• ITIL Foundation - certyfikat potwierdzony egzaminem
• ITIL Intermediate: Service Design - certyfikat potwierdzony egzaminem
• ITIL Intermediate: Continual Service Improvement - certyfikat potwierdzony egzaminem
• HDI Specjalista Centrum Wsparcia
• Dyplom oraz certyfikat potwierdzający kwalifikacje w zawodzie technik informatyk - ISCED 3

Edukacja

Logo
Zardządzanie w grupach dyspozycyjnych, licencjackie
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

• Aktywny tryb życia
• Motocykle i podróże
• Kino
• Książki

Inne

• Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi
• Prawo jazdy kat. A i B

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.