Wypowiedzi
-
Jacek Dojnikowski:
Witam
Czy może mi Pan podesłać kilka zdjęc?
Jaka jest cena działki?
Pozdrawiam
Jacek
66 PLN/m2 -
Witam,
Z żalem ale zdecydowałem się sprzedać najpiękniejszą (w opinii wielu osób) działkę na Suwalszczyźnie, nad Jeziorem Hańcza.
Czy wyrazi Pan zgodę na wysłanie informacji o niej? Mógłbym (na adres spoza Golden Line) wysłać także kilka fotek. Mała reklama działki znajduje się w kilku numerach "Wprost", począwszy od 8 sierpnia.
Pozdrawiam
Wiesław Nowak
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
interesujące, myślałem kiedyś o czymś takim.
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
Zanim zaakceptują Państwo przedstawiony projekt logo czy opakowania, skonsultujcie je Państwo ze mną.
Jestem psychologiem od 20 lat zajmującym się językiem emocjonalnym połączeń kolorów i kształtów. Testu kolorów używałem w badaniach w swej pracy magisterskiej, następnie przebadałem nim tysiące osób, także wiele osób publicznych z pierwszych stron gazet.
Zadziwia mnie, że języka łączenia kolorów nie zna nie tylko większość psychologów ale także Ci, którzy projektują opakowania i loga, najczęściej graficy po ASP. Rozumiem, że bierze się to stąd, że nikt na ASP nie uczy interpretacji wyboru i łączenia kolorów w psychologicznych testach projekcyjnych.
W efekcie na rynku pojawiają się, na przykład, czerwone pastylki na uspokojenie
a szare, zielone czy niebieskie na pobudzenie, dokładnie odwrotnie, niż być powinno. W fascynujących badaniach nad skutecznością placebo w zależności od koloru i kształtu leku wykazano, że najwięcej efektów ubocznych pojawiało się, gdy kapsułka łączyła kolory szary i czerwony. Nic dziwnego, bo połączono w ten sposób „gaz” z „hamulcem”. Itd, itp... .
Zapraszam do współpracy jeśli bardziej świadomie chcą Państwo akceptować bądź odrzucać proponowane Wam rozwiązania. Intuicja grafika bywa genialna ale jaki jest powód, by nie wesprzeć jej WIEDZĄ o łączeniu kolorów i kształtów? By język emocjonalny wyrażany przez opakowanie czy logo był spójny z zakładaną treścią przekazu marketingowego. By kampania reklamowa była bardziej efektywna
i skuteczna. By nie łączyć „gazu” z hamulcem”, bo to, po prostu, zwiększa koszty.
Mogę także przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie pt.: „Psychologia kolorów
i kształtów a treść przekazu marketingowego”. Jego celem jest:
1.
Zbudowanie świadomości i dostarczenie wiedzy o emocjonalnym znaczeniu połączeń kolorów i kształtów. To doskonałe i pożądane uzupełnienie intuicji
i wiedzy o schematach kolorystycznych marek i segmentów, używanej w procesie projektowania kształtów i kolorów produktów, czy opakowań.
2.
Nowe spojrzenie na badanie i kategoryzowanie osobowości konsumentów, produktów i ich opakowań (poprzez zestawy kolorów i kształtów a także ich psychologiczną interpretację), pozwalające na stworzenie nowego obszaru badań marketingowych.
3.
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych oraz poprawienie skuteczności brandingu i designingu dzięki znajomości interpretacji zestawień kolorów i kształtów. Stworzenie wspólnej płaszczyzny analizy osobowości konsumenta i produktu oraz przekazu emocjonalnego reklamy.
Od dłuższego czasu jestem związany z reklamą i marketingiem. Stale korzystałem
z wyników i interpretacji cudzych badań dotyczących reguł wybierania produktów
i partnerów, przy okazji zauważałem, że zawierają one bardzo wiele niewykorzystanych danych. Uzbrojony we własne doświadczenie, opierając się na dostępnych wynikach badań zacząłem więc opracowywać wnioski, pozwalające na wniesienie nowego spojrzenia i unikatowych metod mających zastosowanie
w marketingu. Mowa tu zarówno o działaniach związanych z tworzeniem wizerunku marek, rebrandingiem ale również marketingiem politycznym.
Z przyjemnością zaprezentuję Państwu efekty swoich badań i przemyśleń, licząc na to, że wniosą one odświeżający powiew i wykażą istnienie niedocenianego dotychczas, nie wyeksploatowanego pola wpływu na ludzkie decyzje i wybory.
Wiesław Nowak
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
Zanim zaakceptują Państwo przedstawiony projekt logo czy opakowania, skonsultujcie je Państwo ze mną.
Jestem psychologiem od 20 lat zajmującym się językiem emocjonalnym połączeń kolorów i kształtów. Testu kolorów używałem w badaniach w swej pracy magisterskiej, następnie przebadałem nim tysiące osób, także wiele osób publicznych z pierwszych stron gazet.
Zadziwia mnie, że języka łączenia kolorów nie zna nie tylko większość psychologów ale także Ci, którzy projektują opakowania i loga, najczęściej graficy po ASP. Rozumiem, że bierze się to stąd, że nikt na ASP nie uczy interpretacji wyboru i łączenia kolorów w psychologicznych testach projekcyjnych.
W efekcie na rynku pojawiają się, na przykład, czerwone pastylki na uspokojenie
a szare, zielone czy niebieskie na pobudzenie, dokładnie odwrotnie, niż być powinno. W fascynujących badaniach nad skutecznością placebo w zależności od koloru i kształtu leku wykazano, że najwięcej efektów ubocznych pojawiało się, gdy kapsułka łączyła kolory szary i czerwony. Nic dziwnego, bo połączono w ten sposób „gaz” z „hamulcem”. Itd, itp... .
Zapraszam do współpracy jeśli bardziej świadomie chcą Państwo akceptować bądź odrzucać proponowane Wam rozwiązania. Intuicja grafika bywa genialna ale jaki jest powód, by nie wesprzeć jej WIEDZĄ o łączeniu kolorów i kształtów? By język emocjonalny wyrażany przez opakowanie czy logo był spójny z zakładaną treścią przekazu marketingowego. By kampania reklamowa była bardziej efektywna
i skuteczna. By nie łączyć „gazu” z hamulcem”, bo to, po prostu, zwiększa koszty.
Mogę także przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie pt.: „Psychologia kolorów
i kształtów a treść przekazu marketingowego”. Jego celem jest:
1.
Zbudowanie świadomości i dostarczenie wiedzy o emocjonalnym znaczeniu połączeń kolorów i kształtów. To doskonałe i pożądane uzupełnienie intuicji
i wiedzy o schematach kolorystycznych marek i segmentów, używanej w procesie projektowania kształtów i kolorów produktów, czy opakowań.
2.
Nowe spojrzenie na badanie i kategoryzowanie osobowości konsumentów, produktów i ich opakowań (poprzez zestawy kolorów i kształtów a także ich psychologiczną interpretację), pozwalające na stworzenie nowego obszaru badań marketingowych.
3.
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych oraz poprawienie skuteczności brandingu i designingu dzięki znajomości interpretacji zestawień kolorów i kształtów. Stworzenie wspólnej płaszczyzny analizy osobowości konsumenta i produktu oraz przekazu emocjonalnego reklamy.
Od dłuższego czasu jestem związany z reklamą i marketingiem. Stale korzystałem
z wyników i interpretacji cudzych badań dotyczących reguł wybierania produktów
i partnerów, przy okazji zauważałem, że zawierają one bardzo wiele niewykorzystanych danych. Uzbrojony we własne doświadczenie, opierając się na dostępnych wynikach badań zacząłem więc opracowywać wnioski, pozwalające na wniesienie nowego spojrzenia i unikatowych metod mających zastosowanie
w marketingu. Mowa tu zarówno o działaniach związanych z tworzeniem wizerunku marek, rebrandingiem ale również marketingiem politycznym.
Z przyjemnością zaprezentuję Państwu efekty swoich badań i przemyśleń, licząc na to, że wniosą one odświeżający powiew i wykażą istnienie niedocenianego dotychczas, nie wyeksploatowanego pola wpływu na ludzkie decyzje i wybory.
Wiesław Nowak
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
Witam,
Jestem psychologiem od 20 lat zajmującym się językiem emocjonalnym połączeń kolorów i kształtów. Testu kolorów używałem w badaniach w swej pracy magisterskiej, następnie przebadałem nim tysiące osób, także wiele osób publicznych z pierwszych stron gazet.
Zadziwia mnie, że języka łączenia kolorów nie zna nie tylko większość psychologów ale także Ci, którzy projektują opakowania i loga, najczęściej graficy po ASP. Rozumiem, że bierze się to stąd, że nikt na ASP nie uczy interpretacji wyboru i łączenia kolorów w psychologicznych testach projekcyjnych.
W efekcie na rynku pojawiają się, na przykład, czerwone pastylki na uspokojenie a szare, zielone czy niebieskie na pobudzenie, dokładnie odwrotnie, niż być powinno. W fascynujących badaniach nad skutecznością placebo w zależności od koloru i kształtu leku wykazano, że najwięcej efektów ubocznych pojawiało się, gdy kapsułka łączyła kolory szary i czerwony. Nic dziwnego, bo połączono w ten sposób „gaz” z „hamulcem”. Itd, itp... .
Zapraszam do współpracy jeśli bardziej świadomie chcą Państwo akceptować bądź odrzucać proponowane Wam logo czy opakowanie. Intuicja grafika bywa genialna ale jaki jest powód, by nie wesprzeć jej WIEDZĄ o łączeniu kolorów i kształtów? By język emocjonalny wyrażany przez opakowanie czy logo był spójny z zakładaną treścią przekazu marketingowego. By kampania reklamowa była bardziej efektywna i skuteczna. By nie łączyć „gazu” z hamulcem”, bo to, po prostu, zwiększa koszty.
Mogę także przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie pt.: „Psychologia kolorów
i kształtów a treść przekazu marketingowego”. Jego celem jest:
1.
Zbudowanie świadomości i dostarczenie wiedzy o emocjonalnym znaczeniu połączeń kolorów i kształtów. To doskonałe i pożądane uzupełnienie intuicji
i wiedzy o schematach kolorystycznych marek i segmentów, używanej w procesie projektowania kształtów i kolorów produktów, czy opakowań.
2.
Nowe spojrzenie na badanie i kategoryzowanie osobowości konsumentów, produktów i ich opakowań (poprzez zestawy kolorów i kształtów a także ich psychologiczną interpretację), pozwalające na stworzenie nowego obszaru badań marketingowych.
3.
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych oraz poprawienie skuteczności brandingu i designingu dzięki znajomości interpretacji zestawień kolorów i kształtów. Stworzenie wspólnej płaszczyzny analizy osobowości konsumenta i produktu oraz przekazu emocjonalnego reklamy.
Od dłuższego czasu jestem związany z reklamą i marketingiem. Stale korzystałem z wyników i interpretacji cudzych badań dotyczących reguł wybierania produktów i partnerów, przy okazji zauważałem, że zawierają one bardzo wiele niewykorzystanych danych. Uzbrojony we własne doświadczenie, opierając się na dostępnych wynikach badań zacząłem więc opracowywać wnioski, pozwalające na wniesienie nowego spojrzenia i unikatowych metod mających zastosowanie w marketingu. Mowa tu zarówno o działaniach związanych z tworzeniem wizerunku marek, rebrandingiem ale również marketingiem politycznym.
Z przyjemnością zaprezentuję Państwu efekty swoich badań i przemyśleń, licząc na to, że wniosą one odświeżający powiew i wykażą istnienie niedocenianego dotychczas, nie wyeksploatowanego pola wpływu na ludzkie decyzje i wybory.
Wiesław Nowak
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Zanim zaakceptują Państwo przedstawiony projekt logo czy opakowania, skonsultujcie je Państwo ze mną.
Jestem psychologiem od 20 lat zajmującym się językiem emocjonalnym połączeń kolorów i kształtów. Testu kolorów używałem w badaniach w swej pracy magisterskiej, następnie przebadałem nim tysiące osób, także wiele osób publicznych z pierwszych stron gazet.
Zadziwia mnie, że języka łączenia kolorów nie zna nie tylko większość psychologów ale także Ci, którzy projektują opakowania i loga, najczęściej graficy po ASP. Rozumiem, że bierze się to stąd, że nikt na ASP nie uczy interpretacji wyboru i łączenia kolorów w psychologicznych testach projekcyjnych.
W efekcie na rynku pojawiają się, na przykład, czerwone pastylki na uspokojenie
a szare, zielone czy niebieskie na pobudzenie, dokładnie odwrotnie, niż być powinno. W fascynujących badaniach nad skutecznością placebo w zależności od koloru i kształtu leku wykazano, że najwięcej efektów ubocznych pojawiało się, gdy kapsułka łączyła kolory szary i czerwony. Nic dziwnego, bo połączono w ten sposób „gaz” z „hamulcem”. Itd, itp... .
Zapraszam do współpracy jeśli bardziej świadomie chcą Państwo akceptować bądź odrzucać proponowane Wam rozwiązania. Intuicja grafika bywa genialna ale jaki jest powód, by nie wesprzeć jej WIEDZĄ o łączeniu kolorów i kształtów? By język emocjonalny wyrażany przez opakowanie czy logo był spójny z zakładaną treścią przekazu marketingowego. By kampania reklamowa była bardziej efektywna
i skuteczna. By nie łączyć „gazu” z hamulcem”, bo to, po prostu, zwiększa koszty.
Mogę także przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie pt.: „Psychologia kolorów
i kształtów a treść przekazu marketingowego”. Jego celem jest:
1.
Zbudowanie świadomości i dostarczenie wiedzy o emocjonalnym znaczeniu połączeń kolorów i kształtów. To doskonałe i pożądane uzupełnienie intuicji
i wiedzy o schematach kolorystycznych marek i segmentów, używanej w procesie projektowania kształtów i kolorów produktów, czy opakowań.
2.
Nowe spojrzenie na badanie i kategoryzowanie osobowości konsumentów, produktów i ich opakowań (poprzez zestawy kolorów i kształtów a także ich psychologiczną interpretację), pozwalające na stworzenie nowego obszaru badań marketingowych.
3.
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych oraz poprawienie skuteczności brandingu i designingu dzięki znajomości interpretacji zestawień kolorów i kształtów. Stworzenie wspólnej płaszczyzny analizy osobowości konsumenta i produktu oraz przekazu emocjonalnego reklamy.
Od dłuższego czasu jestem związany z reklamą i marketingiem. Stale korzystałem
z wyników i interpretacji cudzych badań dotyczących reguł wybierania produktów
i partnerów, przy okazji zauważałem, że zawierają one bardzo wiele niewykorzystanych danych. Uzbrojony we własne doświadczenie, opierając się na dostępnych wynikach badań zacząłem więc opracowywać wnioski, pozwalające na wniesienie nowego spojrzenia i unikatowych metod mających zastosowanie
w marketingu. Mowa tu zarówno o działaniach związanych z tworzeniem wizerunku marek, rebrandingiem ale również marketingiem politycznym.
Z przyjemnością zaprezentuję Państwu efekty swoich badań i przemyśleń, licząc na to, że wniosą one odświeżający powiew i wykażą istnienie niedocenianego dotychczas, nie wyeksploatowanego pola wpływu na ludzkie decyzje i wybory.
Wiesław Nowak
nowak@psycholog.pl
0-502-569-602 -
Witajcie,
Parę lat temu pojawiła się incjatywa stowarzyszenia radomian w Warszawie. Mam wrażenie, że nie spełniła pokładanych w niej na początku przez wielu nadziei, gdyż zapomniano o najważniejszym, podstawowym działaniu - wzajemnym poznaniu się pochodzących z Radomia. Szybko natomiast pojawili się na spotkaniu jacyś politycy, gdy założyciel po pół roku kandydował na prezydenta Radomia, jasne dla mnie stało się, że złożone były jego motywacje, gdy stowarzyszenie zakładał.
Spróbujmy zatem jeszcze raz, we właściwym porządku. Zacznijmy od wzajemnego poznania się. Wszyscy zainteresowani wysyłajcie info do radomian, których znacie. Jeśli tylko istnieje w nas potrzeba wzajemnego wspierania się, uda się tym razem. Mówi się o "desancie gdańskim" - grupie ważnych dzisiaj w Polsce osób, które swoje sukcesy zawdzięczają po części wzajemnemu wspieraniu się w stolicy. Jest nas, radomian w Warszawie duużo więcej, niż osób z trójmiasta, wykorzystajmy to!
Gdy zbierze się dostateczna liczba zainteresowanych, zaarażujemy spotkania w realu, może z video transmisją on line, by radomianie, gdziekolwiek są, mogli i w ten sposób w takich spotkanich uczestniczyć.
Pozdrawiam wszystkich. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Bezpośrednie nieruchomości
-
Najpiękniejsza na Suwalszczyźnie
1 ha 2 ary, budowlana, nad jeziorem Hańcza
Sprzedam, wynajmę, wejdę w spółkę. Cena sprzedaży 66 PLN/m2
0-502-569-602 nowak@psycholog.pl Na życzenie prześlę kilka fotek.
Wzgórze o powierzchni 10 200 m2 z przepięknym widokiem na okoliczne pagórki, lasy i unikalne w Polsce jezioro Hańcza z krystalicznie czystą wodą, najgłębsze w tej części Europy.
Działka budowlana – pozwolenie na przebudowę na cele mieszkalne budynku gospodarczego o wymiarach 8x23m, który na niej stoi. Po wykonaniu pierwszego, można w ramach siedliska zbudować kolejny. Na szczycie naszego
budynku zamieszkują bociany. Dojazd do samej działki drogą asfaltową. Doprowadzona tzw. „siła” (16 KW) oraz wodociąg z fantastyczną wodą, tą samą, którą sprzedają na Suwalszczyźnie pod nazwą „Pan Tadeusz”. Tuż obok Andrzej Wajda kręcił sceny „Pana Tadeusza” a Tadeusz Konwicki krajobrazy „Doliny Issy”. W pobliżu swoje domy ma wiele osób publicznych i znanych artystów.
Działka leży w miejscowości Mierkinie nr 1, założonej przez królową Bonę, na Pn - Zach brzegu Hańczy, na terenie Suwalskiego Parku Krajobrazowego, dodatkowo w strefie ochronnej jeziora Hańcza, co jest gwarancją spokoju
i nieskażonej przyrody teraz i w przyszłości. Rośnie na niej pięć 70-letnich świerków, niezwykła jabłoń o obwodzie pnia 2 metry, widoczna na zdjęciu w prawym dolnym roku (po zgłoszeniu do Konserwatora Zabytków w Olsztynie będzie uznana za pomnik przyrody), stara jarzębina i, od strony drogi asfaltowej, 3 wierzby.
Działka ma wymiary około 100m x 100 m. Od brzegu działki do brzegu jeziora jest ok. 150 m. Hipotecznie zapisane jest przejście od końca działki dobrzegu jeziora 3-metrowej szerokości ścieżką. 5 m brzegu, jak w całej Polsce, należy do wszystkich.Wiesław Marek Nowak edytował(a) ten post dnia 14.08.11 o godzinie 22:19 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy USŁUGA za USŁUGĘ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Astrologia karmiczna
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Astrologia związków międzyludzkich
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Astrologia związków międzyludzkich
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Internetowa Akademia Astrologii
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Internetowa Akademia Astrologii
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota